вівторок, 6 грудня 2016 р.

Parfumeria.ua Christmas wishlist ~

Час подарунків настааав! Ви їх любите? Звичайно, любите. Адже це радість. І позитив. І гарні емоції. Сьогодні я поділюся з вами віш-лістом з мого улюбленого онлайн магазину косметики Parfumeria.ua. Я здійснюю там покупки вже два роки - і асортимент магазину та їхні ціни мене завжди тішать. А ще тішить можливість отримати косметику з Чехії, оскільки, як відомо, те, що завозять на український ринок часто сильно відрізняється якістю від того. що розраховано на ринок європейський. Тому - запрошую погортати!

It's time for presents! Do you like them? I bet you do. because it's joy. And positive. And nice emotions. Today I'll shade with you my wishlist from my fav cosmetic online store Parfumeria.ua. I shop there for 2 years already and their products and prices are always great. Also I'm glad to get my purchases from Czech republic, because, as you might know, products for Ukrainian market have sometimes lower quality, than products for European market. So - I invite you to read more)


Правду кажучи, складання віш-лістів для мене зазвичай перетворюється на кількагодинне зависання в розділах магазину. Бо пошук одного засобу приводить до іншого, потім я ще щось цікаве бачу і... і так далі) Тому деякі пунткти з мого списку побажань доволі продумані, а деякі потрапили до нього цілком несподівано... Почнемо з того, без чого ніяк - з догляду за волоссям. Давно мрію спробувати шампунь для жирного волосся L'Oréal Professionnel Série Expert Pure Resource. У мене було вже два шампуні марки і обидва просто чудово себе показали, тому маю до них великий інтерес. Також зацікавила L'Oréal Professionnel Mythic Oil - вона відображається першою серед найпопулярніших продуктів марки в магазині, а в мене якраз кілька олійок для волосся закінчуються) А ще з догляду за волоссям дуже приваблює серія Tigi Bed Head Rechagre - після їхніх засобів моє волосся змінюється в кращу сторону на всі 100!

To be true, making a wishlist can turn into some hours of scrolling through the shop categories. Because search of one item leads to another and then I see something interesting and... and so on) That's why some of my wishes are thought-out and some - really random) Let's start with the products we can't survive without - hair care! I've got a dream to try L'Oréal Professionnel Série Expert Pure Resource shampoo for oily hair. I've had two shampoos of this brand and they both were just stunning, so 'm very interested. Also I fancy L'Oréal Professionnel Mythic Oil - it's set as the most popular brand's products on Parfumeria.ua, and I have a few hair oils almost ended...) Also I'm really interested by Tigi Bed Head Rechagre series - their products always make my hair to change in a better way)



Проте для мене завжди найбільше радості приносять подарунки з декоративною косметикою. Якось нова помада одразу піднімає настрій) Ні, звичайно, крутий крем теж може його підняти, але ефект від крутого крему одразу не побачиш, а помадою підмалював губки - і вже щастя! То ось, про губки - давно вже задивляюся на палетку How 'Bour Them Apples? від theBalm. Знаю, що марка вміє робити привабливі палетки, проте поки що мене зупиняє формат - тільки для використання вдома. Але... така краса! А про красу треба і можна мріяти) Ще до "губної" теми - для мене є завжди два безпрограшні варіанти блиско-помад: Lancome Lip Lover і Artdeco Hydra Lip Booster. Перша - шикарна рідка помада з чудовою палітрою і стійкістю, і блиском (маю відтінок 333). Другий - це найкомфортніший блиск, який я коли-небудь пробувала (маю відтінки 12, 18 і 40).

But most joyful for me are makeup gifts. New lipstick always lifts up the mood. Well, of course, new face cream can also lift it up, but it takes time to see the result of cream work. And lipstick - you can just apply it and be happy) Currently I'm interested in How 'Bour Them Apples? by theBalm palette. I know, this brand mastered making attractive palettes, but here only form stops me - not convenient to use it outside your homeplace. But... but such a beauty! Worth to dream about) Also I know two more flawless options - Lancome Lip Lover and Artdeco Hydra Lip Booster. First is a luxury liquid lipstick with a great selection of colors and supreme longevity (I've got shade #333). Second - the most comfortable lip gloss I've ever had (I've got shades #12, 18 and 40).



Ще з макіяжу дуже хочеться спробувати популярні марки, які в нас і днем з вогнем... тепер знайдеш! Перш за все викликає інтерес хайлайтер Benefit High Beam, бо хайлайтери останнім  часом стали для мене хорошими друзями) А ще як оминути Urban Decay і набір базових лайнерів 24/7? Не хвилі любові до фіолету в мене майже закінчились базові коричнево-чорні лайнери, то було б гарно виправити це з такою крутою маркою.

Also I'd love to try some popular brands, which are hard to buy in Ukraine. For example, Benefit High Beam highlighter, because lately highlighters are my good friends) And how can I forget Urban Decay 24/7 liners set? Due to my love for purple shades I've almost run out of basic brown and black liners, so it would be nice to change it with such a popular brand.  



І на завершення мого вішліста - два приємні відкриття. Перш за все, тішуся, що в асортименті магазині з'явилася дорога мені марка Heathercote&Ivory - в наявності поки що продукти з двох колекцій, але я чекатиму на поповнення асортименту і придивлятимусь до міні-набору кремів для рук. Друга радість - домашній затишок. Взимку дуже круто творити його з ароматичними свічками, тому було б гарно додати до своєї колекції милі баночки від Yankee Candle.

And to finish my wishlist - two happy discoveries. First of all, I'm pleased to find one of my fav brand Heathercote&Ivory on Parfumeria.ua. They've got just two collections in store, but I'll wait for new products... and will be exploring this mini-set of hand cream) Second thing - cozy home. Winter is time to create cozy atmosphere with aromatic candles, so I'd love to add a lovely Yankee Candle jars to my collection. 




А які у вас святкові побажання?
What are your Christmas wishes?


52 коментарі:

  1. Fantastic products Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Классный список. Желаю его осуществить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) буду рухатися в цьому напрямку))

      Видалити
  3. I see some things I'd like to try out :)
    My Christmas wishes? When it comes to things... some stamping plates ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, I used to love stamping) But mine was always too messy, so I stopped doing it now) Maybe in the future...

      Видалити
  4. У меня есть такой набор карандашей от Urban Decay, они роскошные! Это вообще очень круто, что на парфюмерии представлен этот бренд))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я коли поюачила - стрибала від радості) Круто, що в них асортимент росте. Скоро можна буде більшість улюблених марок там замовити!

      Видалити
  5. Свечи очень классные, я тоже добавила их в список:) Они создают такую приятную, теплую атмосферу дома.
    И хайлайтеры мне полюбились, только я пока пробовала в виде пудры, теперь мечтаю попробовать жидкий или в стике, как у мейбелин)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Свічки прекрасно допомагають підняти настрій!
      Я люблю пудрові хайлайтери, але нові формати теж завжди цікавлять. Тим більше, я вже переконалась, що кремові текстури можуть бути дуже стійкими

      Видалити
  6. Nice selection!!!!
    Have a nice day!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  7. Мої вішлисти ідуть за моїми потребами :)
    Наталочко, твій вішлист - це просто якийсь релакс.
    На хайлайтер теж періодично кошу оком :) таки його куплю якось :)
    Дякую тобі за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я собі у вішлістах даю можливість помріяти та розігнатися на повну))

      Видалити
  8. I love this wishlist:) yanke candle it's my favourite brand of candle kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I've tried different kinds of candles, so far my av is Czech Manufaktura)

      Видалити
  9. То правда, нова помада точно відразу підіймає настрій :) В мене у віш лістах теж завжди багато свічок, вже накупила цілу купку від Bath and Body Works і чекаю :) Ще дуже люблю різноманітні лімітки, що випускають бренди до свят, завжди стараюсь щось таке взяти :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я хочу з тою маркою познайомитися) А в нас у Львовы можна знайти? Чи тыльки онлайн-замовлення?

      Видалити
  10. I love your selection, especially that Mythic Oil, it's great great :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. ;D

    Adorei sua lista de desejos natalinos!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  12. Как это знакомо,заходишь на сайт купить одно, а потом еще кучка добавилась))) Теперь мне нужно все из твоего виш-листа. У меня есть хай бим и я его люблю!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага-ага! так завжди) В мене зазвичай остаточний список покупок відрізнається від запланованого цілковито!

      Видалити
  13. Nice babe, I wanna try that bed head series though !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/12/bath-made-fun-with-johnsons.html

    have a great day !!
    kanchan

    ВідповістиВидалити
  14. Thanks a lot :D

    OMG this Yankee Candles!!! :D Perfect :D
    Good sellection :D

    NEW FASHION POST | How To Wear: Over The Knee Boots.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  15. Классная подборка, многое хочется попробовать. :)

    ВідповістиВидалити
  16. Чудові побажанки) Діду Морозу прийдеться нелегко))
    Я б собі багато чого зі списку теж хотіла би)

    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
  17. I wish you a lot of cool xmass gifts:) The Mythic Oil intrigued me.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks)) This wishlist is more reminder of what I want to buy myself XD

      Видалити