середа, 7 грудня 2016 р.

November Instagram~

 Ну, привіт, мій улюблений інстаграмо-оглядовий пост місяця! В листопаді було, про що згадати)

Well, hello, my fav monthly Instagram overview! There's was a lot to recall about this November)



Блогерських косметичних обновок було багато) Серед них - і моя маленька мрія TrendyBox, і багато новинок Гуам. А ще красиві рум'яна-бронзер Lirene, новинки від Амбри і новорічна розкіш Ів Роше!

There was a lot of beauty novelties) My dream TrendyBox, and some Guam testers. Also pretty Lirene blush&bronzer, Ambra products and Noel beauty from Yves Rocher)






Зірками у боротьбі з листопадовою депресією стали барвисті пташки з Dresslily~
Cutest Dresslily birds were my star helpers to fight November depression~


... але коли вона (депресія) мене перемагала, я просто робила розмиті (див: стильно-мистецькі) фото на підвіконні. Чи макіяж)

...but when it (depression) was winning over me, I just was taking some blurry (or better say "trendy art") photos on my windowsill. Or I was just into another makeup)



Весь листопад я згадувала конкурс скрипалів, тішилась снігу, а ще при нагоді милувалася передзимовим Львовом.

I've spend this whole November, recalling violinists contest, having fun because of the snow and also enjoying pre-winter Lviv.





Ой, а ще - їздила в Київ! Привіт Satu_panda))) Зустрічалася з однокласниками і вкотре переконалась, що вони - найчудовіші у світі! І на літературниках бувала (спочатку написала "літературниках" і подумала, що це логічно, оскільки вони часто відбуваються в кав'ярнях, де я цмулю латешечки)

Oh, also I've been to Kyiv! Hello, Satu_panda!))) Met my classmates - still the best ever! And visited some literature evenings (first I typed "LATErature" and thought, that it's okay, because most of these events take place in different cafes, where I usually drink lates)




Ну все, грудень, я готова! Зроби мені "все круто"!
Well, December, here I am! Make me "everything is awesome"!

А як ваша осінь завершилась?
How was the end of your autumn? 

36 коментарів:

  1. Amazing insta pics dear! :) ♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/12/simplicity.html

    ВідповістиВидалити
  2. У тебя насыщенная жизнь и это прекрасно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Я важко уявляю своє життя менш насиченим - тоді мене долає нудьга і апатія)

      Видалити
  3. Наташенька, очень люблю эту твою рубрику! Замечательный был у тебя ноябрь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я рада) Насправді сама люблю озиратися так і розумію по фото, що багато всього було))

      Видалити
  4. Натуль отличный ноябрь и фото классные

    ВідповістиВидалити
  5. Beautiful pictures, makeup, and everything else. I love the makeup you have gotten! Also, always gorgeous as always! Please have a nice week .

    XOXO - Lovingrose_
    NewPost: http://www.theelovingrose.com/2016/12/night-out.html

    ВідповістиВидалити
  6. Грудень буде ще веселішим - адже попереду підготовка до свят і самі свята :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Святкова атмосфера завжди налаштовує позитивно!

      Видалити
  7. Який чудовий і насичений місяць! Дуже сподобалось твоє зимове фото в теплих навушниках)))

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) навушники - мій зимовий порятунок зазвичай ношу їх, хоча коли сильніші морози, то обираю капелюшок)

      Видалити
  8. Чудовий яскравий листопад! Наталочка, дякую що поділилася!

    ВідповістиВидалити
  9. Olá Nataly,

    Você é muito bonita!! Gostei das fotos..

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  10. Ой, такі фото позитивні! Аж настрій покращився!!!!!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, не вийде з мене пафосного блогера з томним поглядом XD

      Видалити
  11. Вітаю-вітаю! Листопад був супер!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Сподіваюсь і грудень таким вийде)

      Видалити
  12. So many beautiful photos of you looking so stylish and pretty! xx

    ВідповістиВидалити