неділя, 25 грудня 2016 р.

Look of the week 16: Purple mist

Просто у мене була палетка, яку я оглядала, а в ній було два красивих фіолети... А потім я ще розкопала свою стару помаду і раптово полюбила її знову)

I've just had a palette to review and there were two beautiful purple shades... And then I've found my old lipstick and suddenly loved it again)


У образі використані / Used in this makeup:
Палетка тіней Make Up Revolution Redemption Essential Mattes palette
- Пудра Ів Роше "Дихання Природи"



38 коментарів:

  1. Отличный образ! Спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  2. Życzę Ci magicznych świąt, a także zapraszam na najnowszy wpis! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже сподобались палетка і помада)
    Обожнюю такі кольори)
    Чудовий вийшов макіяж)

    valerianest.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі, завтра буде огляд палетки! Тому запрошую) А помада - я сама здивувалась, коли знайшла її. Давненько забула про її існування, а виявилося, що вона ще чудова!

      Видалити
  4. О, у меня точно такая тоналка и такого же цвета. Мне он идеально подходит по тону. Красивый образ ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, это одна из моих любимых) Хоча я все ж больше люблю MAC, но он и самый плотный

      Видалити
  5. Очень понравился макияж с акцентом на глаза и брови! Круто получилось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) намагалась зробити його легким, але виразним)

      Видалити
  6. Палетка теней понравилась =))

    Мой блог NASTYADRAMA.RU
    Мой Instagram

    ВідповістиВидалити
  7. Ой, які чудові відтінки! Обожнюю такі палетки-піаніно! Класний образ, як завжди, тобі личать такі кольори!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Палетка приємна у використанні)

      Видалити
  8. Тобі так гарно з фіолетовими тінями! Я все намагаюсь собі підібрати - а виходять жахливі синці, не моя палітра зовсім.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Для мене фіолет - це улюблене-улюблене) Хоча так, досягнути синців теж можна з ним) дуже навіть легко))

      Видалити
  9. Очень приятный макияж получился)

    ВідповістиВидалити
  10. Замечательный образ. Ты красавица!

    ВідповістиВидалити