неділя, 4 грудня 2016 р.

Look of the week 13: December cold

Як у вас почався грудень? У нас - з холоду, снігу і справжі зимової атмосфери. Ми аж дивуємося всі: як таке можливо, щоби зима прийшла взимку?! Дивина! Проте приємна) Взимку мене тягне на яскраві очі і помади, яких я не ношу зазвичай... Фуксія - не моє, геть не моє. Але в цьому образі...

How did your Decembred start? We have snow, frost and real winter atmosphere. Even a bit surprising: how is it possible to have a winter... in winter! Magic)) In winter I'm always into active eye makeup and also some lipsticks I never wear. Fuchsia is absolutely not my shade. But in this makeup...




У образі використані / Used in this makeup:
палетка тіней MakeUp Revolution Redemption Palette Iconic 2

60 коментарів:

  1. Тобі дуже личить, Наталочко. Чого ти кажеш, що не твоє?
    В першу чергу, ти маєш подобатися собі і тільки собі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Та я якось весь час з фуксією на губах почуваюся, ніби я окремо, а губи окремо) Але іноді для фото обираю такий варіант

      Видалити
  2. Гарненька! Наталочка, тобі дуже личить!

    ВідповістиВидалити
  3. Це правда, взимку хочеться чогось яскравішого... та й настрій відразу піднімаеться :))
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та і влітку частіше тягне на блиски, а от взимку хочеться чогось насиченішогоі стійкішого)

      Видалити
  4. Фуксия хороша и зимой и летом))) Тебе очень идет, даже не сомневайся.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я нечасто її ношу, але іноді експериментую!

      Видалити
  5. Тобі личать яскраві помадки)

    ВідповістиВидалити
  6. Наташенька, в этом образе фуксия просто отлично смотрится на тебе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В мене відчуття, що вона мені личить лише на фото... але я не припиняю експерименти!

      Видалити
  7. Очень эффектный макияж! и тебе очень к лицу такой фуксийный оттенок помады, красота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) От так не вірю я в себе і у фуксію разом, а викладу в блог - і всім сподобається)

      Видалити
  8. Thanks a lot :D

    this lip color look perfect on you :D love all makeup :D

    NEW REVIEW POST | Essence Foundations: Camouflage 2-1 VS Pure Nude.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  9. Наташ, тебе идет фуксия, просто это дело комфорта. Я раньше тоже не могла носить такие цвета, а потом купила помаду Шанель в ярком оттенке фуксии и меня просто задавила бы жабка наносить её только для фото и постепенно я привыкла к таким ярким оттенкам)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сміливо ношу чевоні і оранжеві) Може, колись і фуксія мене підкорить... ну, чи я її! Дякую)

      Видалити
  10. Me encanta este color para los labios...tengo varios labiales con este tono, te queda genial!
    Besos.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks a lot! I'm not a fan of such shades, but sometimes they are inspiring)

      Видалити
  11. You look so gorgeous and I love the makeup on you! It is super gorgeous and the lip color is so cute. I am so happy to find your blog! We should follow each other to support each other and learn from each other. Have a nice day!

    XOXO - Lovingrose_
    Giveaway:http://www.theelovingrose.com/2016/12/smile-brillant-review.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks for a visit! I'm glad you enjoy my blog) I'll follow you with a great pleasure)

      Видалити
  12. Красуня) ТОбі дуже личить ця помада)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я була певна, що ти оціниш цю помаду))

      Видалити
  13. Fuchsia looks good on you. You make me think of mysterious elves:)...and I can see you got some cool necklace:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks a lot! I like massive necklaces with etnic style! And elves too)

      Видалити
  14. Палетка шикарная, мне нравится ваш макияж :)

    www.uastylishreport.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Палетка варта уваги) Чудова на щодень!

      Видалити