вівторок, 13 грудня 2016 р.

Парфуми Le Bouquet Parfait Bleuets Sucres fragrance

Коли я обираю собі аромати на зиму, то зазвичай шукаю в них жіночності і романтики, тепла і затишку... асоціацій з теплими шарфами, врешті-решт) Проте блогерське життя часом підкидає цілковито раптові сюрпризи - так в мене опинилася в руках новинка з мережі EVA - парфуми Le Bouquet Parfait Bleuets Sucres.

When I choose myself a winter perfume, I usually search for something feminine and romantic, warm and cozy... warm scarfs are needed) But blogger's life sometimes brings unexpected surprises - as EVA stores novelties - Le Bouquet Parfait Bleuets Sucres perfume.



Про всю серію новинок можна почитати в мене ось тут. А сьогодні я відійду від прес-резілів і розповім про аромат "Цукрова чорниця". Я дуже довго дивилась в бік ванільних парфумів, але потім вирішила, що ванілі в мене й так багато - варто роширювати горизонти) Аромат приїхав в дуже симпатичній квадратній коробочці, котра вся-всенька засипана чорничним візерунком. дизайн мене потішив) Бо мушу зізнатися, востаннє коробочки парфумів від EVA були такі собі - а тут візуальне задоволення) Флакон лакончний, кругленький, щоправда кришечка на ньому тримається так собі - треба акуратно діставати з коробочки.

Here you can firn out more about this whole series. And today I'll tell my own impressions on "Bleuets Sucres" perfume. To be honest, I was interested in Vanilla perfume, but then decided I've already got enough vanilla - so it's time to try something new. This perfume arrived in a sweet square box, all covered with blueberries pattern. I loved this design! Actually, EVA had OK design before, ut this time it looks so deeply satisfying) Perfume bottle is laconic - rounded, but you should be careful with the cap, when you get it out of the box.




Чого я очікую від моноароматів? Лаконічності та яскравості обраного одного компонента. Мені здавалося, що в чорниці має бути свіжість і гірчинка, а отримала я... при першому затесті здавалось, що я пірнула в фіолетову хмаринку цукрової вати. Цукор-цукор-цукор! Настільки солодкий, як в дитинстві) Потім цукор трішки влягається і проступає фіалково-ліловий аромат ягід. Чорниця з цукром, замішана в тарілочці, яку їси влітку на веранді... І щось в  цьому ароматі настільки світле і тепле, що пробирає аж. Він веселий та безтурботний. Дуже милий. Дівочий і смачненький.

What do I expect to get from a monoperfumes? Laconic and bright single ingredient. I thought blueberries must be fresh and bitter, yet I've got... well, during the first test I felt, as if I've fallen into a purple cloud of cotton candies. Sugar-sugar-sugar! As sweet, as it was in a childhood) Then this sugar feels lighter and slowly, step by step we get a purple smell of berries. Bluberries with sugar in a small plate and you eat them on a sunny veranda in summer. And this smell has got something so touching in it... so light and warm. It's cheerful and carefree. Very cute. Girly and tasty.





Якщо зазвичай про аромати хочеться виписувати якусь історію, то тут все просто. І приємно) Коли хочеться тепла поміж морозами та чогось грайливого. Я, до речі не знаю, на яку пору цей аромат найкращий - влітку буде трохи засильним, проте взимку може видатись надто сонячним... Ох, дилема! Втім, він доволі інтенсивний та стійкий, тому все ж я схиляюся до холодної половини року. Аромат водночас трохи підлітковий, але водночас підійде і жінці. Хоча це вам не ті парфуми, про які хочеться писати "елегантний шлейф"... Це зовсім інший тип чарівності) І все ж - саме так - це чарівність в її чистій подобі)

If I usually love to imagine some stories about perfumes, here everything is simple. And pleasant) When you want something flirty and warm in this frost. Btw, I'm not sure, what time of the year is the best for this perfume. It's too strong for summer, yet can be also too sunny in winter... Oh, that's  a problem XD Yet, intensive and longlasting, this perfume is more suited for a cold time. It's nice for teens, but I also thing young woman can also enjoy it. Well, that's not that type of perfumes you write "an elegant shawl"... That's the other type of being charming. But yes - charming at it's finest!




А ви пробувати аромати з нової серії? 
Have you tried aby perfumes of this new collection?


Дізнатися більше і купити у мережі EVA 

72 коментарі:

  1. Очень люблю сложные ароматы зимой. Спасибо за наводку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ні, аромат явно не складний) Зате солодкий і романтичний)

      Видалити
  2. Looks really good:)
    Have a lovely day ❤❤❤
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. "Цукрова чорниця" - з такою назвою і мені хочеться спробувати :)
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
  4. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  5. Nice fragrance!!!!
    Have a good week!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. У нас есть сеть магазином EVA и у них - много своих марок) Это - одна из них. Насколько я знаю, продукция еще продается в Польше

      Видалити
  7. Красивый флакончик! Интересно его попробовать.

    ВідповістиВидалити
  8. Chiquérrimo a embalagem Nataly!!
    Amei!!

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за огляд!
    Як раз сьогодні я придбала собі цю чорницю та цитрус (в єві зараз чудова акція, одну береш, друга в подарунок))
    Зазвичай не дуже люблю солодкуваті аромати, але тут чомусь так захотілось! Він здається мені солодким, але не приторним, дуже приємним і...я планую носити його взимку)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за підписку))
      О, а як цитрус? Я люблю цитрусові моноаромати, але ще не затесила цей. А акція гарна, якраз можна до свят і собі, і подрузі)

      Видалити
    2. Цитрус - то викапаний Зелений чай від Елізабет Арден у його класичній версії)) Непоганий, свіженький та доволі стійкий ☺

      Видалити
    3. Ого) Тоді взагалі треба спробувати!

      Видалити
  10. Beautiful packaging! Great review and beautiful review dear ♥

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красиво описала! Спасибо за обзор и фото)У меня ландыш)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Чорничка! Люблю чорничку :)
    Наталочко, ти його так смачно описала, що мені дійсно чорниці захотілось :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха, так, цей аромат викликає смакові асоціації)

      Видалити

  13. великий пост, я знаю русский язык, я изучал его в школе, теперь я люблю читать strony- сожалению словарь переводит слова по-разному, потому что не комментируют ... :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт) Дякую за підписку! Але я пишу українською)
      Hello! Thanks for following! But I write in Ukrainian)

      Видалити
  14. Ох какой же он прикольный по описанию :) Надо было мне его брать, теперь хочу чернииики :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобався) Щоправда, тепер я все одно в бік ванілі дивлюся)

      Видалити
  15. Que maximo amei as imagens, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  16. Какие замечательные фото. Аромат захотелось послушать.

    ВідповістиВидалити
  17. Really nice post. I like it. Good photos!

    Have a good day.
    xx, Gotičarka

    ВідповістиВидалити
  18. Солоденького чогось на зиму мені б хотілось. Треба буде в Єві на нього глянути. Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він при першому затесті був мені аж занадто, а потім ця солодкавість сподобалась)

      Видалити
  19. миленька така упаковочка) дивилась на ці круглячки в Еві, але, оскільки прийшла не за парфумами, то тільки подивилась)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобався аромат) думаю, затесту вони варті!

      Видалити
  20. Ah yes, you told me about these. I love such sweet smells! And the bottle is very nice too.

    ВідповістиВидалити