субота, 3 грудня 2016 р.

Нова серія Guam Micro Biocellulaire

2016 був для мене багатим на косметичні відкриття. От і моя улюблена італійська марка Гуам потішила новою серією. А ще презентацією у Львові, на якій ми з блогерами мали можливість порозпитувати представників марки про все-все-все. І отримати набори пробників. Сьогодні - мова саме про них.

2016 was full of cosmetic discoveries for me. So, my fav Italian skincare brand Guam also produced a new collection. And also we've had a presentation in Lviv, where me and other bloggers had an opportunity to ask about everything. And get some testers. Today I'll gladly share my experience.



Я користувала пробниками разом, щоби розповісти вам про них в комплексному огляді. Особливості цієї нової серії - висока концентрація антиоксидантів та активні фітокомплекси. Отож, найперше мої ручки потягнулися до крему навколо очей Guam Micro Biocellulaire Crema Contorno Occhi. В мене це зона, яка вимагає додаткового догляду вельми суттєво, тому я завжди уважно ставлюся до кремів під очі. В Гуам я вже якось пробувала повнорозмірний крем для цієї зони - сподобався, але був більш на теплу пору. А ось цей з нової серії - чудовий вибір для зими.

I've been using these testers together for a while to make this review, based on more products. Features of this new series - high concentration of antioxidants and active phyocomplexes. So, the first item I've tried was the eyecream Guam Micro Biocellulaire Crema Contorno Occhi. I realy need a proper care for this area, so I'm always really accurate with my eyecreams. I've also tried Guam full-size products for this area a while ago - I enjoyed it, but for warm season. And this one of new collection is a perfect choice for winter.



Сумарно я мала 5 мл в саше, а це фактично третина повнорозмірного тюбика) Користувалася тижні два, тому назбирала трохи вражень. У крему чудова насичена текстура, вельми густа та багата. Аромат нейтральний, щось морське - як і у більшості засобів Гуам. Мені аромат видався сухуватим. Після нанесення крем просто на очах зволожує шкіру, стирає мімічні зморшки і взагалі дає мені відчуття, ніби я намазюкалась якимось чудодійним еліксиром від всього-всього. Перед нанесенням макіяжу треба дати кремові трохи часу всмоктатися - жирність текстури позначається. Очі не подразнює, до речі. Протягом використання помітила, що шкіра м'якенька, оксамитова, підтягнута. Жодної сухості - лише свіжість і краса. Загалом, крем по пробниках отримує тверду 5, але тепер мені точно треба повний розмір)

So, totally I've had 5 ml in all my sachetes, so it's 1/3 of a full-size. I've been using it nearly for 2 weeks, so it was enough to get some impressions. The texture is rich, quite intense. The scent - something rather neutral and remind me of sea - as most Guam products do. I find this scent quite sour. After application cream moisturizes immediately, erases mimical wringles, so I got a feeling, as if I've used some magical elixir, which helps anything. Before make-up you'll need some time for cream to absorb - rich textures need this. No irritations. I've noticed, that my skin was soft, amooth and elastic during the time I've been using this cream. No dryness - only beauty and fresh look. Overall, these testers got 5 and I definitely want a full-size.


Другий крем, який я спробувала - Guam Micro Biocellulaire Crema Nutriente Anti-Age Viso. Я не з тих, хто боїться пробувати анти-ейдж. Врешті, головне - це потреби шкіри, а не надпис на упаковці. Тому я сміливо вимазюкала на себе ці креми, перевівши чотири тестери по 2 мл. У крему такий же запах, як і в засобу під очі. (Власне, він майже у всієї серії такий - з невеликим варіаціями). Текстура доволі легка - комбі-шкіра не протестувала, комбі-шкірі сподобалось. Хоча я боялась, що буде надто жирнити, проте ні. Мені було доволі комфортно з цим кремом вдень, а ще він гарно підходив під макіяж.

The second cream I've tried Guam Micro Biocellulaire Crema Nutriente Anti-Age Viso. I'm not that type, who is afraid to try anti-age. Anyway, the most important is to meet your skin needs, not the title on the package of skincare product. So I was brave enough to use 4 testers of 2 ml volume. cream smells exactly the same, as eyecream (as I get, the whole series has this smell)). texture is quite light - my combi skin was pleased with it. Eve through I was afrai it might be too oily, but nope. It was quite comfortable to use this cream during the day time and also it suited as make-up base.



Що сподобалось: шкіра почувалася достатньо зволоженою, проте не переобтяженою. Гладенька, оксамитова і підтягнута - люблю цей ефект, коли після нанесення крему дивишся в дзеркало і  думаєш, що спокійно можна йти кудись і без тону) А як же анти-ейдж? Звичайно, це не те, що я можу перевірити на собі вельми гарно, бо я 25+ наразі. Проте можу твердо запевнити, що ефект цей крем дає. Це я перевірила на своєму чолі, на яке дуже люблю скаржитися за пару горизонтальних мімічних смужок. То ось, пробники крему за якісь тижні два настільки пом'якшили мені ці смужки, що я їх майже не бачу. Можна мені ще таких пробників? Я собі буду компреси на чоло робити))

What I enjoyed: mu skin felt moisturized enough, but not greasy. Smooth, silky and elastic - I just lvoe this effect, when you look into the mirror and thing you can go out without any foundation today. What about anti age? Well, that's not what i can check myself really well, as I'm 25+ now. But I can surely say, this cream provides some effect. I've explored it with my forehead, as I love to complain about some mimical wrincles. So, these testers made them much less visible during last two weeks. Can I have more of these testers please? I'd have myself a special forehead routine)


Третій засіб з серії, який я спробувала - маска проти зморшок Guam Micro Biocellulaire Maschera Viso Gel Esfoliante Antirughe. Зверніть увагу на те, що ця маска - гліколева, тобто містить кислоти. Отож, її не бажано використовувати перед виходом на сонце, бо можна заробити собі опік. Звичайно, сонце в листопаді у Львові - це ахахах, але все ж, майте на увазі! Поза тим - маска-плівка, з освіжаючим ароматом та легким нанесенням Пробника 8 мл вистачає на два рази. Після нанесення маска дуже комфортна на шкірі, навіть трішки холодить спочатку. Обіцяє зволожувати, боротися зі зморшками, розгладжувати і всіляко омолоджувати шкіру.

The third product I've tried was Guam Micro Biocellulaire Maschera Viso Gel Esfoliante Antirughe face mask. Note: this is mask with AHA. So it's better to avoid sun after you used it. Well, I know sun in November in my city is rare, but just keep that in mind. So, this is peel-off mask, with a refreshing smell and light application. 8 ml tester is enough for 2 times. After application skin feels nice, even a little cool. Mask has to moisturize, smooth, erase wrinkles and rejuvenate your skin.



Застигає близько 20 хвилин, знімається легко - не довелося віддирати окремі шматочки, як буває з масками-плівками) По ефекта - виконує обіцяне. Після використання шкіра зволожена і гладесенька, от просто бездоганно гладесенька. Ну, я часто пишу "гладесенька", то щоб пояснити краще - це тривалий ефект полірування і сяйва, який помітний і наступного дня після використання маски. Вау! Не скажу про зморшки і пігментні плями - не моя тема ще, але Загалом маска працює на 5+. Подразнень не викликає, шкіра після неї готова до найважливіших виходів у світ.

It needs nearly 20 minuts to dry, than you just peel it off. Easily) Effects are nice. After use my skin looks moisturized and flawlessly smooth. Yup-yup, I write "smooth" quite often, so to make it clear: this is the effect of polish and glow, which lasts for a long time, even on the next day. Wow! I can't say about wrinkles - that's not my topic yet. But overall the effects worth 5+ points. No irritations, skin is ready for a special events and so on.


А ще в мене є одна баночка з нової серії в повнорозмірному форматі. Це крем для жирної шкіри Guam Micro Biocellulaire Crema Pelli Grasse Sebo-Normalizzante . Скоро розповім і про нього, бо крем вартий уваги)

And also I've got one full-size of this new collection. It's Guam Micro Biocellulaire Crema Pelli Grasse Sebo-Normalizzante. I'll review it soon, as it totally worth your attention!


А ви пробували щось з новинок?
Have you tried some of these novelties?

38 коментарів:

  1. Очень интересная марка. Жаль, что все никак я с ней не познакомлюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона варта уваги на всі сто) В марки чудова продукція, яка - і це головне - працює

      Видалити
  2. крем під очі... моя найболючіша тема... може, дозрію на цей :) за описом сподобався :)
    і денний крем сподобався. і маска теж :) все хочу :) дайте всього і побільше :)
    дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей мені дуже сподобався) І взагалі Гуам - то марка, яка дуже рідко розчаровує. Мені їхня продукція подобається перш за все тим, що вона робить те, що й обіцяє. І маски їхні я люто обожнюю)

      Видалити
  3. Интересный обзор :)
    Впервые вижу данную марку)) Спасибо!

    Заходите в гости →PANAMA ASTI
    Оставляйте комментарии или отзывы, мне будет очень приятно :)

    ВідповістиВидалити
  4. Would really like to try the mask, sounds nice.

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  5. отличная серия, мне тоже пробников хватило на 2 недели, впечатление ну очень хорошее

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, місткі пробники дають можливість гарно оцінити продукти)

      Видалити
  6. В мене такі ж пробнички були і такий самий крем (я як раз зараз користуюся!). Просто пречудові! Навіть малесенькі саше дають відмінний ефект, дуже швидко можна побачити, як класно усе працює! А крем цей - для жирної шкіри - просто мрія!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, їхні тестери мене надихають - хочеться половину засобів у повному розмірі)

      Видалити
  7. Great post,photos are amaizing!! :)
    Please click on links at the end of my last post ->
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html

    ВідповістиВидалити
  8. Olá Nataly,

    Adorei a dica!! Para mim é novidade.. não conhecia o produto e marca. :)

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  9. Наташенька, марка достойная уважения! Отлично, что средства подошли!

    ВідповістиВидалити
  10. Я люблю знакомиться с новыми продуктами именно в формате саше. Интересные новинки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Гуам завжди щедрі на саше) та і об'єми гарні для знайомства)

      Видалити
  11. Цей крем під очі геніальний. Хочу таку повнорозмірку) і маска також сподобалась) все ніяк не зберусь відгук написати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) крем з магією всередині! О, я теж довго збиралася - зараз стільки всього до НР хочеться оглянути!

      Видалити
  12. I haven't tried but I definetely would. You gave it such a great review.

    ВідповістиВидалити