понеділок, 19 грудня 2016 р.

Вечірка в DermaVita

З салоном DermaVita я товаришую доволі давно, тому коли дізналася, що там планую чергову вечірку для блогерів і клієнтів закладу, то вирішила одразу ж, що треба піти!



Минулого разу таку вечірку проводили у жовтні - про неї можна почитати тут. Тоді в нас гостювали представники марку Гуам, з якою працює салон. І можна було задати їм всі питання, що цікавлять. Цього разу про улюблений італійський догляд від Guam розповідала власниця DermaVita пані Ніна. після короткого знайомства почалася неформальна частина - спілкування та розглядання вельми широкого асортименту Гуам, представленого в салоні. Тішить, що працівники тут зі знанням справи розповідають про те, що і як працює, що краще взяти собі, тощо...



Не можу не зазначити, що вже вдруге на вечірках в DermaVita пригощає пекарня "Грушка" - фантастична безглютенова випічка. Ви раніше бачили, наприклад, такі макаруни, схожі на космос?) Я - ні. А ще дуже круто спробувати макарони з сиром дор блю - поєднання солодкого та солонуватого, ммм...) Ну а ще безглютенова випічка - це точно цікава тема для тих, хто дбає про своє здоров'я. Щоправда, я особисто не проти будь-якої випічки, але ось ця - класна!



Насправді, цей вечір був, мабуть, цікавішим для клієнтів закладу, бо можна було придбати продукцію Гуам зі знижками)  це дуже актуально перед святами, коли і себе потішити хочеться, і подарунки друзям приготувати. Ще всі гості отримали трохи пробників з доглядом для обличчям та за тілом від Гуам. Я про них розповім окремо, коли доберусь до тестування. Проте наявність в наборі моєї улюбленої маски "для урочистих подій" потішила неймовірно. Ну все, я до новорічної вечірки готова!





Адреса DermaVita: м. Львів, вул. Тиктора, 8
Телефон: +380673749676

50 коментарів:

  1. круто! це добре, коли салони заохочують своїх клієнтів такими заходами

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, я була б зацікавлена так знайомитися і з іншими марками)

      Видалити
  2. Oh very great event darling
    Thanks for share with us
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  3. Sounds like it was amazing event, you looked really lovely, Nataly.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Эх, какие аппетитные пироженки! Спасибо за репортаж! ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, печеньки там були шикарні) Власне, я біля них залипала більше, ніж біля баночок... Але в мене є виправдання: більшість з цих баночок я вже знаю й сама)

      Видалити
  5. Крутая вечеринка! Я бы тоже на такую сходила)) Еще и макарунчики такие аппетитные))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такі заходи чудові для знайомства з маркою)

      Видалити
  6. Гарна вечірка. Я б з задоволенням на неї пішла.
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. Resenhas maravilhosas amei, tenha uma semana abençoada,
    obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  8. Que evento tan estupendo....magníficos productos.
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  9. Que evento tan estupendo....magníficos productos.
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  10. Thanks a lot :D

    Ohn you are a lucky girl :D I really love this kind of meet new stores events :D

    NEW OUTFIT POST | Self Confidence: What you need to Know.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  11. Натали,красотка :) Обожаю вечерикни Гуам- у них всегда так тепло и уютно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, Гуам та їхні партнери влаштовують приємні заходи!

      Видалити
  12. Там, де ГУАМ, там завжди щось прекрасне, я у цьому вже переконалася! Мені дуже подобається цей салон, от коли приїду до Львова, зазирну у нього :) Подобається, коли створюється така прекрасна атмосфера, от би тут мені такий знайти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, салон гарний. Я там кілька разів була на процедурах по Гуаму - безмежно задоволена. Власне, звідти й почалося моє знайомство з маркою) А тепер от так гарно триває

      Видалити