пʼятниця, 2 грудня 2016 р.

Ножиці для манікюру та пилочка для полірування Camill Lady

Привіт, дівчатка! Чи любите ви робити манікюр? Думаю, що більшість - так. Багато хто надає перевагу послугам майстрів чи салонів, а я переважно займаюся нігтями вдома. Тому новинки з мережі EVA стали мені в нагоді - я нещодавно спробувала манікюрні ножиці та пилочку для полірування.

Hi, girls! Do you like to do manicure? I think the majority - yes. Many of you prefer to their nail artists or salons, but I usually do my nails at home. So EVA novelties are very useful for me - I've recently tried nail scissors and nail polishing file.



Скажу одразу, нігті я дуже рідко підрізаю - частіше просто підпилюю трішки. Проте маленькі ножниці вдома завжди потрібні. Ось ці - нержавіючі, зручні в руці, достатньо гострі. І в дорожню косметичку згодяться. І виглядають акуратно. В мене немає до них особливих вимог, але як базові ножниці - дуже навіть лайк.

I will say immediately, I rarely cut my nails - I prefer using file. But small scissors are always needed at home. These are stainless, comfortable, sharp enough. And nice idea for travel purse. And they look neat. I have no special requirements, but as the basic scissors they work simply nice.



Друга моя обновка - пилочка (чи баф) для полірування. І ще одна річ, якою я не займаюся - мені не подобається ідея стоншувати нігтьову пластину. Тим більше бази та топи зараз дозволяють досягнути гарного ефекту і без полірування. Проте все ж новинка мене зацікавила. Вона у формі невеликого прямокутника з чотирьома робочими поверхнями. Біла з сердечками - це сторона для підпилювання нігтів, найбільш жорстка та абразивна. Дві рожеві - сторони для полірування, приблизно однакової жорсткості. І сіра сторона - найменш абразивна. Для фінального полірування нігтьової пластини до блиску.

Second item - polishing file. And one more thing, which I do not do - I don't like the idea to make nail plate thinner. Moreover, nowdays bases and topshelp to achieve a good effect without polishing. But still a novelty interested me. It has a form of a small rectangle with four working surfaces. White with hearts - a part to file nails, the most tough and abrasive. Two pink sides are for major polishing, they're about the same hardness. And the gray side - the least abrasive. For the finishing polish to make nail plate glossy.



Бафик дуже симпатичний, зручний, акуратний. Користуюся я найбільше саме пилочкою. Але з інтересу спробувала і полірувати пластину - що ж, все працює, комфортно й легко досягнути потрібного стану нігтів. Тому я тепер готова навіть до нанесення вередливих металіків чи дзеркального лаку, який вимагає ідеальної гладкості нігтів)

File is very cute, comfy and neat. I use the abrasive file side the most. But also I've tried polishing sides - they all work nice and it's easy to gain exactly what I want. So now I'm ready to use even strange mirror or metallic polishes, which need a perfect smooth nails.



А ви користуєтесь полірувальними плиточками?
Do you use polishing files?


Дізнатися більше і купити: EVA

56 коментарів:

  1. Fantastic product for nail and splendid photo review ..
    have a good day
    kisses

    ВідповістиВидалити
  2. Я бафы люблю, правда, стараюсь не злоупотреблять полировкой ногтей

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, з ними краще не захоплюватися)

      Видалити
  3. That's really a great post, with a baby now it's not always possible to go to salons, I do my nails at home too !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/12/must-ard.html
    I folowed u on instagram, hope u follow back too !!

    Happy weekend!!
    Kanchan

    ВідповістиВидалити
  4. люблю такие пилки, но тоже использую не часто чтобы не повреждать ногти

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, вони гарний варіант, коли треба якийсь особливо вимогливий лак наносити

      Видалити
  5. it has some really good products.
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  6. я кілька разів полірувала нігті - мені сподобався ефект після відвідування нігтьового майстра (що було кілька разів за моє життя, бо вони роблять не так, як мені подобається).
    але взагалі я таким бафиком віск втираю в нігті - процедура так і називається запечатування воском. проте нечасто я так граюсь :)
    ножички прикольні :) мені їх завжди мало :)
    дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, цікаво) Я чула про воскові процедури такі, але ніколи не пробувала сама.

      Видалити
  7. Как то полировочный пилочки у меня не прижились. А ножницы подобрать вообще проблема))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я нодицями майже не користуюся, тому мені байдуже щодо них) Пилочка буде час від часу у використанні

      Видалити
  8. I use the regular two sided file and I've been happy with it :) Happy weekend! xx Maja
    Maja's Muffin

    ВідповістиВидалити
  9. Мені дуже подобається ефект від застосування бафів)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Щоправда, шкода нігті зтоншувати

      Видалити
  10. Thanks a lot :D

    My mom have the similar objects for nail care _:D

    NEW TIPS POST | Christmas Gift Guide: For Men And Woman.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I bet most women do) manicure is one of the ways to feel much more confident)

      Видалити
  11. Бафы - удобная штука, особенно для полировки ногтей.

    ВідповістиВидалити
  12. Я без полірувальника взагалі жити не можу - ненавиджу, коли нігті не гладенькі! В мене такий наборчик теж є, хоча я манікюр у салоні люблю, сама собі все-таки я гарно не зроблю, а майстер в мене дуже гарний. Мені й ножиці подобаються, й пилка, й щипчики. Усе класне, теж буду скоро про це писати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, якщо гарний майстер, то я експериментувати з манікюром можна без страху за результат)

      Видалити
  13. Відповіді
    1. Думаю, твій досвід в манікюрі дозволив перепробувати просто вагончик їх)

      Видалити
  14. I used to use these but gone lazy:) I remember once I used it too much and it did hurt my nail.

    ВідповістиВидалити