понеділок, 12 грудня 2016 р.

Лайнер Benefit They're real! push-up liner

Коли я побачила його в коробочці TrendyBox, серце моє неспокійно тьохнуло. Бо лайнер Benefit - це чудово. Думала я... При знайомстві виявилося, що красунчик They're real! від улюбленої марки той ще вередун. І про це я сьогодні розповім. Отож - я, лайнер і пригоди кривенької лінії. Сьогодні в ефірі)

When I saw it in my TrendyBox, my heart filled with excitement. Because Benefit They're real! push-up liner - it must be great. Well, that's what I though... After I've tried noveltie, it came out to be quite tough. And that's my today's topic - me, liner and adventures of a curving lines.



Почнемо з гарного - лайнер виглядає красивенно. Чорний, стильний, мініатюрний - я одразу ж подумала, що його можна взяти в дорогу) Питання в мене розпочалися, щойно я відкрутила кришечку - пiд нею знайшовся чорненький гумовий носик (з оранжевою затичкою, яку я прибрала), який наче мав би видавати нам сам лайнер. Спочатку я покрутила штукенцію в руках, потім знайшла, де саме її крутити, щоби отримати лайнер, потім виявилося, що його треба спочатку просто таки видушувати з нашого резинового пиптика. Але потім вже все буде гаразд)

Let's start with a positive - liner looks lovely. Black, trendy, miniature - the first thing I though aout was taking it on a trip. But I was quite surprised, when I opened the lid - there was a black rubber tip (with an orange plug I removed), which seemed exactly the thing to provide me my liner. First of all I explored all the tube, then found, where to twist, then twisted a lot... it came out at the beginning you should press on that small tip to get the product. But it becomes better later)



Загалом, не люблю я, коли винаходять велосипед зі звичними речима... Але маємо, що маємо. Коли я нарешті побачила тонесеньку чорну смужку пасти, яка виступила на носику, радості моїй не було меж. Ну - вирішила я, - зараз ми і дізнаємось, який же ти, лайнер Benefit!.. А який-який. Вередливий! Річ в тому, що резиновий носик доволі таки гнучний і це заважає промалювати на повіці рівну лінію. Ще заважає те, що паста в лайнері дуже густа - вона обожнює лягати нерівномірно, погано розподіляється або ж навпаки розповзяється в сторони, якщо раптом видавити забагато. Скажу чесно, спочатку я була дико розчарована і засмучена. Намазюкала щось криве й забула. Але потім вирішила: треба експериментувати ще!.. І почалось)

Overall, I'm not keen on, when cosmetic brands try to improve typical comfortable things. But we've got, wheat we've got. So, when I finally saw a think like of liner on the tip, I was really glad. Well - I thought - so, now we'll find out, what you are, Benefit liner!.. And you know what? it's totally capricious. The thing is, that thin tip is quite elastic, so it makes hard to draw a line on your lid. And also the liner itself is tough - more like paste, so it just love to lay wrong, spread around, when you've pressed to much and etc. To be true, at first I was quite disappointed and sad because of it. I've just got my cateyes done somehow and forgot. But then I've decided to do more experiments!.. And here we go)



Насправді, перші рази три чи чотири в мене виходив тихий жах. Далі я вже прилаштувалась так, щоби робити потрібний натиск, видавлювати потрібну кількість лайнера і малювати акуратно. Як я пораджу використовувати його, щоби не мучитись особливо: а) як основа для рідкого лайнера, яким потім ви закриєте всі пробіли та нерівності б) як лайнер для тоненької стрілочки чи для заповнення між віями в) як лайнер для супер-стійкої та солідної стрілки - якщо пощастить!

To be true, first three or four time it came out terrible. Then I got better with getting the right amount of a liner and drawing with it. Two ways I'd suggest you to use it for: a) as a base for a regular liquid black liner, which will cover all the gaps b) for a thin line or just some accent among lashes c) as an option for super long-lasting cateyes - if you'll be lucky enough))



Ну і попри цю вередливість, знайшлися речі, якими лайнер мене справді потішив. Це колір та стійкість. Щодо кольору, то це безмежно насичена чорнота, настільки глибока, наскільки й красива. Щодо стійкості, то вона крута) Лайнер тримається, як то кажуть, як прибитий. Звичайно, через це і процес його змивання трохи часозатратний, але мене рятує гідрофільна олійка. Загалом же, хоч це й любий моєму серцю Benefit, але радити не можу. Лайнер по характеристиках хороший, але от нанести його треба не просто з танцями з бубном - тут треба цілий полк шаманів XD

Despite this horrible application, there are some good points - for real) It's color and longevity. As for the color, it looks a really deep beautidul black. So cool! As for longevity, it lasts perfect. Simply flawless all day long. Of course, this makes removing quite a long process too, but I use hydrofil oils. Overall, despite this is my beloved Benefit, I can't truly recommend this liner. It's good, yes, but it takes too much efforts to apply it, as for me XD







А ви знайомі з серією They're real! ? Щось порадите?
Have you tried They're real collection? What can you recommend?

Дізнатися більше та замовити: TrendyBox

70 коментарів:

  1. Стрілочки гарні дуже.
    Я з лайнерами тільки нарешті починаю знайомитися. Побачимо, що з цього вийде :)
    А ото от кольє на останніх двох фотках - я щось його пропустила в блозі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Але малювати їх - це ще та розвага XD
      Кольє зі мною вже дуже давно. На нього можна подивитися тут: http://kireikana.blogspot.com/2015/01/blog-post_14.html

      Видалити
    2. Я прихильник такої біжутерії)

      Видалити
  2. Знайома з They're real, і також знайомство пройшло так собі, мала туш - яка ніби й малювала гарно, але так страшенно відбивалась і робила з мене панду, що мої нерви тріснули і я її викинула. Benefit теж ніжно люблю, але точно не за лінійку They're real :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахах) Ясно, ну на туш я не задивлялася, бо маю вагончик тих, які треба добити ще) Цікаво, чи є щось більш зручне у використанні в цій серії?)
      Я Benefit обожнюю за різні рум'яна-бронзери-хайлайтери і ще мені пощастило спробувати крем під оча it's Potent! - теж виявився чудовим

      Видалити
  3. Great review dear! I love benefit products! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/12/blue-coat.html

    ВідповістиВидалити
  4. обожаю лайнеры. Такой еще не пробовала, но уже хочу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, цей лайнер на любителя, я б сказала)

      Видалити
  5. Beautiful post dear!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  6. Olá Nataly,

    Gostei muito do lápis delineador e está marca parece ser boa também.
    Tenho um da Avon e adoro!!

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  7. Классный лайнер! Бенефит всегда радует))
    www.recklessdiary.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да нет, лайнер весьма сложный и неудобный(

      Видалити
  8. Какой интересный лайнер, не знакома пока с маркой. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, він паскудник)) але стійкість шикарна!

      Видалити
  9. Вийшли гарненькі стрілочки) шкода, що він вередун, напевно я б з ним не впоралася)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, він доволі складний у нанесенні(

      Видалити
  10. Як же мені завжди подобаються твої макіяжі! Такі вони чудові, і насичені, й ніжні водночас! З лайнером ти дуже класно упоралася, я сама люблю такі засоби, але в мене не завжди щось добре з ними виходить.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Я найбільше люблю рідкі лайнери, проте такий формат теж було дуже цікаво спробувати!

      Видалити
  11. Я от з таким би точно не впоралась. Але в тебе результат на фото дуже гарний. Шкода що стільки вередун він все ж таки )). Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я до нього трохи звикла, але не можу не зазначити, що використання не особливо зручне) Хоча, хвалебних відгуків в мережіф теж вистачає

      Видалити
  12. I've never used anything from Benefit, but this liner looks really great on you, it has such a lovely, deep shade of black :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks! I love Benefit blushes - they are simple fantastic! This liner has great color and longevity, but soo hard to apply XD

      Видалити
  13. fantastic review love the result
    http://retromaggie.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. Que maximo, obrigado pela visita, tenha uma semana abençoada.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  15. Ой, стрелки это не про меня. Тем более если такая привереда в руках,а дизайн конечно, как и всегда, супер!
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я фанат стрілочок) Але так, бували в мене і зручніші лайнери, звичайно. Думаю, бенефіт придумають ще щось круте!

      Видалити
  16. Estupenda máscara esta.. Tomo nota para probarla.
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  17. Sim! ;)

    Tenho muita vontade de testar esse produto!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  18. Oh very interesting product sweetheart~
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  19. The liner looks nice, beautiful make up:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  20. Наташенька, стрелочки красивые получились и цвет насыщенный! Кисточка, конечно, очень необычная ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, потоваришувати з цим лайнером доволі важко виявилось(

      Видалити
  21. Thanks a lot :D

    Eyeliners are always useful and this sounds amazing :D love benefit products!

    NEW BRANDING POST | OMG :o I have Happiness in my feet.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  22. hm i prefer liner in small packaging which you can use by thin brush:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. This is also nice idea! I want to buy a liner like that, maybe in purple shade)

      Видалити
  23. Відповіді
    1. Thanks)
      It's Sephora cheek ink gel on the first look
      and Artistry Signature on the second)

      Видалити
  24. Зовсім-зовсім не люблю возитись зі стрілочками. Вже краще рідкий лайнер, ніж так мучитись, а якщо щей й часу нема, то взагалі біда...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю рідкі лайнери) ну, з цим можна побавитися, але справді, коли є час)

      Видалити
  25. ой, какой необычный)) боюсь, я бы не смогла такой приручить)) Но у тебя получились чудесные стрелки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мвахаха, я повелитель вередливих лайнерів! Ну а насправді - дякую, мені було б шкода викинути його і не приручити, коли вже колір та стійкість тішать

      Видалити
  26. Тушь из этой серии меня не очень впечатлила. Несмотря на это, лайнер очень заинтересовал. Ты здорово с ним поладила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачу, що ця серія взагалі щось не дуже вдала, але попри це у марки багато крутих засобів)

      Видалити
  27. After you mastered it it does look very nice. The applicator is a bit surprising to me tho as I know liquid liners that come with regular brush or kinda pionty rubber brush but this is new to me.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks a lot) I quite like how this liner works for me, but application is still too difficult to call it a nice product(

      Видалити