понеділок, 7 листопада 2016 р.

Рюкзак з магазину Zaful / Zaful shopping: backpack time!

Мене завжди розбирає на гомеричний регіт від твердження про те, що жінкам для повного щастя необхідні нові туфлі чи сумочка. Ну знаєте цю невичерпну анекдотичну тему. Річ в тому, що на мене це ніколи не працювало. І навіть в середині нульових, коли однокласниці всі почали носити в школу замість ранців чи сумок поштаря мініатюрні сумочки, які нагадували бананани (була, була така популярна тема!) - і тоді мене не приваблювали такі зміни. А от рюкзаки - інша річ) І ось весь цей ностальгічний вступ був до того, що в мену тут з'явився новий рюкзак - приїхав з магазину Zaful. І він - класний!

To be true, I always start laughing, when I hear, that all women need for happiness is a pair of new shoes or a bag. Well, you know this undying jokes topic. The thing is, that it never worked for me. Even in the mid 2000-ies, when my classmates started wearing these awful banana-like small bags - I wan't into such changes. But when it comes to backpacks... I'm in! And all this nostalgic intro was just because I've got a lovely brand new backpack from Zaful store. And it's just stunning!


Посилка їхала три тижні, приїхала гарно запакованою і акуратною - до магазину жодних претензій. Претензія я можу пред'явити лише собі, що не подивилась на розміри рюкзака, а на сайті вони вказані, як і всі необхідні параметри). Річ в тому, що ця біла краса просто замала для мого нетбука... Тому рюкзак, який був запланованою покупкою для щоденного вжитку, став рюкзаком для рідкісних виходів з дому не у справах, коли я можу собі дозволити взяти помаду, гаманець і мінімум гаджетів)

The parcel arrived in three weeks, neat package - no problems. The only problem was a size. But here I should blame myself, because there are all measures on the site, but I forgot to check them. And it came out, that this shite beauty is just... too small for my netbook! So the backpack for daily use became a backpack for special events, when I have no business, so I don't need my netbook and can carry just some lipstick, wallet and small gadgets.



Поза тим рюкзак чудовий: білосніжний, акуратно пошитий і дуже милий. Мені сподобалось, що він закрвиається на замок, а зверху ще й має накидний клапан. Бо дуже часто в рюкзаків нема замка, а мені такі методи закривання видаються менш надійними і не такими практичними в снігово-дощову пору року. В цієї моделі є кишенька спереду, де я тримаю свою косметичку і 100500 дрібниць, також задня та дві мініатюрну бокові кишені і одна внутрішня - для документів там чи телефону. Всередині добротна підкладка. І взагалі рюкзак виглядає якісним, а не "пластиковим" - якщо ви купували невдало на китайських сайтах, то зрозумієте, про що я) Загалом, я цією покупкою дуже задоволена! Ношу з задоволенням і вам рекомендую)

Despite this all the backpack is awesome: snow white, neat sewed and very cute. I loved, that is has a zipper and also a top. Because backpacks quote often have no zippers and it annoys me, as it makes closure not so safe and not suitable for rainy season. This model has a small pocket on the front - I keep there my cosmetics and lots of small things I need. Also there are two small side pockets and one inside - for documents or mobile. Lining is also nice. And overall this backpack looks very neat and high quaity - not a plastic stuff you can sometimes see on some Asian sites. Well, you know what I mean) So, I'm very pleased! I wear it wuite often and recomment to you too!





 




А ви щось купували на Zaful?
Have you purchased soemthing from Zaful?

Дізнатися більше та купити: Zaful
FB
Instagram

70 коментарів:

  1. Great backpack dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/modabridalcouk.html

    ВідповістиВидалити
  2. The bag is very handy and nice :)! I waiting my new post :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ааааа він прекрасний! Просто зефірка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зефірка, таки так) А ще зручний, акуратний і взагалі мімімі)

      Видалити
  4. Рюкзачок просто прелесть)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
  5. Прикольный рюкзак )) Я у них уже второй заказала ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені дуже сподобалась якість речей, придбаних у них!

      Видалити
  6. Очень красивый рюкзак. Я тоже себе у них заказывала рюкзак и качество классное.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, згодна, якість в них гарна) Я задоволена всіма покупками!

      Видалити
  7. Nice backpack, love Zaful I found always great stuff in this website!

    Shopping Girls

    ВідповістиВидалити
  8. Preciosa la mochila, ya vi que tenían varias en Zaful y le he echado el ojo a una de piel negra que creo que en mi próximo pedido va a caer... jeje
    Besotes
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  9. Стильный рюкзачок. Я как раз сейчас себе выбираю рюкзак

    ВідповістиВидалити
  10. Гарненький такий! Мені дуже до вподоби! Наталочка, дякую що показала!

    ВідповістиВидалити
  11. I really like your new backpack from Zaful, it has lovely design, dear, you wrote lovely review!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Крутой рюкзак! У меня точно такой же, только в черном цвете. Очень качественное исполнение))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, я, здається, його бачила) Я ще хотіла блакитний, але вони були розпродані(

      Видалити
  13. Hola guapa ..preciosa la mochila están de tendencia absoluta.
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  14. Great backpack Dear, you look beautiful:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. Thank you a lot, darling :D I send you a pieces :P

    So cute backpack!!! Love it :D

    NEW GET THE LOOK POST | How To Wear Overcoats: 1 Overcoat, Several Looks.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. Блиннн!!! Какой клевый)))) Тоже теперь хочу))

    ВідповістиВидалити
  17. Очень классный рюкзак! Мне нравится)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він просто чудовий) я ним дуже задоволена)

      Видалити
  18. I never purchased there but I like your little backpack. Nice and practical and pretty detailed.

    ВідповістиВидалити
  19. Як же я люблю твої рюкзаки! Вони такі чудові й неповторні! Цей просто наймиліший, сама б такий носила залюбки (та що там, я б усі твої рюкзаки сама носила б))! І мені подобається, що маленький, я зараз дещо втомилася від гігантських сумок. Але ж так, ноут й фотоапарат не влізуть, тут треба щось побільше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха) мені пора відкривати колекцію рюкзаків... (ти ще мій найновіший не бачила!)) Ну але щодо розмірі, то так - це більш прогулянковий варіант. А по роботі мені треба ще вагон речей носити XD

      Видалити
  20. Люблю рюкзаки, але спортивного типу і зі спортивним стилем одягу.
    Ваш рюкзачок дуже гарний! І я починаю думати, що треба трошки змінювати погляд на рюкзак під інший стиль.

    https://fayna-sova.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене рюкзаки - це повсякденна сумка)) Звичайно, спортивні в гори і походи теж потрібні, але то інша історія))

      Видалити