четвер, 10 листопада 2016 р.

TrendyBox: unboxing!

Зізнаюся, мені дуже подобається ідея коробочкових сервісів, адже ти щоразу отримуєш сюрпризи і цікавинки за помірну ціну. З іншого боку, не так багато український сервісів коробочок приваблюють - часом буває наповнення "вау", а часом - асортимент сусіднього косметичного магазину. А блогерам же завжди цікаві новинки) Тому коли я дізналася про існування одеської коробочки TrendyBox, то одразу ж загорілася її отримати. Чому? Читайте далі!

I admit, I really like the idea beauty box services, because every time you got surprises and interesting things at a reasonable price. On the other hand, not many Ukrainian services attract - sometimes boxes are "wow", and sometimes - as if everything was chosen in a nearby cosmetic store. But bloggers are always interested in new products) So when I've found out of the existence of TrendyBox from Odessa, I immediately decided to get it. Why? Read on!


Отож, TrendyBox пропонує своїм підписникам косметику американських марок, яку в нас дістати доволі складно. До того ж, всі засоби підбирають індивідуально - на основі детальної анкети, які ви заповнюєте на сайті. Отож, ніяких шампунів для блондинок брюнеткам чи масок 45+ для 20-тирічних) Вартість коробочки - 500 грн. За це ви отримуєте 5-6 мініатюр + бонуси. Пропоную зазирнути в  мою коробочку та оцінити її наповнення)

So, TrendyBox offers its subscribers makeup& care products of American brands, that are quite difficult to buy here. In addition, all items are selected individually - based on a detailed questionnaire you ahve to fill on the site. So, no blonds shampoo for brunettes and no 45+ masks for 20-years-old) The cost of boxes is 500 UAH. For this you get 5-6 mini-editions + some bonuses. Let's look inside my box and appreciate its content)


Отож, до мене приїхала така краса з блакитним бантом. Всередині - листівка, яка повідомляє, що це коробочка для мене і саме для мене, а також перелічені всі засоби. Далі - рожевий обгортковий папір і... і величезна коробка скрабу від Kosmystic XD Ця марка не американська, але для мене не знайома, тому з інтересом спробую. А ось вже під коробкою ховалися і справжні скарби (тут треба гіфку з Голумом та Перстнем Влади))

So I've got this beauty with a blue bow. Inside there's a card, that mentions this box is for me and for me only, and all the items are listed there too. Next - pink wrapping paper and... and a huge box of Kosmystic scrub XD This brand is not American, but I'm not familiar with it either, so it's interesting to try. But deeper in the box were hidden the real treasures (here we need to add a gif of Gollum and The Ring))






Перше, на що впав мій погляд - лайнер Benefit They're Real Push-up Liner. От так просто - відкриваєш коробочку, а там лайнер Benefit! Коли я вказувала цю марку серед улюбленців в анкеті на сайті, я не очікувала отримати її, бо ж вона доволі дорога. Але ні, TrendyBox вирішив, що мрії треба здійснювати і так я отримала цей лайнер. Ще не відкривала, але очікую найкращого. І так, його ціна (12$ за мініатюру в Сефорі) вже покриває більшу половину вартості коробочки.

The first thing caught my eye - Benefit They're Real Push-up Liner. That's just wow - you open the box, and there is a Benefit product! When I wrote down this brand among my favorites in the questionnaire on the site, I did not expect to get it, because it's quite expensive. But no, TrendyBox decided, that dreams should come true and hnow  got a new liner. Not yet opened, but expect the best. And yes, its price ($ 12 for a miniature on Sephora) already covers more, than the half of the box cost.

ОГЛЯД Лайнер Benefit They're real! push-up liner




Далі в нас приваблює соковитим червоним лак Sephora Cherry Popsicle (~ 4 EUR). Червоний лак з улюбленої мережі - радість! Я саме нещодавно думала, що треба трохи поповнити лакову колекцію і ось мені обновка. Та ще й відтінок такий, що ним тільки осінню депресію розвіювати. Обіцяє 5 дінв сяйва) Лайк!

Then I was attracted with a juicy red Sephora Cherry Popsicle polish (~ 4 EUR). Red polish from my fav stores - isn't it a real joy? I just recently thought I need a little refill for my nail products collection and that's my new item. And the shade is just fine to fight a seasonal depression. Promises 5 days of shine) Like!

ОГЛЯД лаку Sephora



Ще одна баночка з Sephora Colorful Shic Ink Gel 04 Lotus (~ 7 USD) - рум'янка в незвичайному для мене форматі. Дууже зацікавили! Видусила собі на руку червоненьку краплю, розтерла - і отримала ніжний, червонястий колір. Цікаво, якою буде стійкість - скоро тестуватиму!)

One more Sephora Colorful Shic Ink Gel 04 Lotus (~ 7 USD) - blushes in such an unexpected form. Veeery interesting. I've got this red "ink" drop on my hand, then blended it - and got soft reddish color. I really wonder, how long woul it last - testing soon!

ОГЛЯД Рум'яна Sephora Colorful cheek ink gel 04 Lotus



Далі ще один шматочок щастя - набір для брів Ulta Brow Expert (12 USD). А що я саме шукала собі щось для брів, то цей набір став наче відповіддю на всі мої пошуки. Є віск, темні та світлі тіні - буду експериментувати. Зручний як тревел-формат)

One more set for happiness - Ulta Brow Expert set (12 USD). As I've been looking for somthing to do my brows, this set is as an answer for my search) There's a wax, dark and light shadows - will be experimenting. And handy as a travel-form.

ОГЛЯД: Набір для брів Ulta Brow Expert




Саше маски теж стане в нагоді. Тим більше моя Montagne Jeunesse 7thHeaven Tea Tree Peel-Off (~ 2 EUR) обіцяє заспокоювати шкіру і гарно підходить для всякої проблемної)

Face mask sachete will be also in use) Moreover, my Montagne Jeunesse 7thHeaven Tea Tree Peel-Off (~ 2 EUR) must be calming and nice for such a problematic type, as mine)

ОГЛЯД: Маска Montagne Jeunesse 7thHeaven Tea Tree Peel-Off face mask


А ось і той скраб Kosmystic Mineral Anticellulite Body Scrub (290 UAH), про який я згадувала раніше. Повнорозмірний) Нагадує перли. Пахне фантастично! Настільки фантастично, що я забула про своє "бу-бу-бу" на тему неамериканської марки і просто насолоджуюся. А ще в коробочці був милий бонус від Kosmystic - кишенькове мило в пластинах - в такому от незвичному форматі.

And here's a Kosmystic Mineral Anticellulite Body Scrub (290 UAH) I've mentioned in the beginning. Full-size) Reminds me pearls. Smells fantastic! So fantastic I've even forgot to complains, that it's not USA brand, and just enjoyed it. And also there' was a cute Kosmystic bonus in the box - pocket soap in a sheets - such an interesting form.

ОГЛЯД: Cкраб Kosmystic Mineral Anticellulite BodyScrub & Soap Pads





Підбиваючи підсумки, можна сказати, що коробочка стала для мене 100% потраплянням у віш-ліст. Тут і те, що я шукала для себе, і те, що хотіла спробувати. і приємні сюрпризи, і улюблені марки. Всі продукти буду тестувати ще і розповім вам про свої враження детальніше. А поки - запрошую подарувати собі трохи свята з короботкою TrendyBox.

As the result, I'd love to say, this box came out to be a 100% success for me and my wishlist. Here I've got the things I've been looking for, the things I wanted to try, and also some pleasant surprises, and some of my fav brands. I'll definitely test all of these products and will write a seperate reviews with more details. And now - I totally recommend you to present yourself some joy with a TrendyBox!



А ви замовляли собі TrendyBox? Які продукти найбільше зацікавили?
have you ordered yourself TrendyBox? What items are the most interesting for you?

Ціна: 500 UAH 


Дізнатися більше та замовити: TrendyBox

48 коментарів:

  1. Яка цікава коробочка!
    КосМістік дуже люблю, для догляду за тілом шикарна косметика.

    https://fayna-sova.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, насправді, я вважаю, що це наразі одна з найкращих в Україні коробочок, бо вона пропонує справді цікаве і небанальне, і - головне - індивідуальне наповнення!

      Видалити
  2. Спасибо за обзор! Хорошее наполнение Вам попалось )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене наповнення 10 з 10)) Я дуже задоволена!

      Видалити
  3. Дуже класне наповнення! Буду чекати відгуків на лайнер і рум'янка) Дуже вони цікаві для мене)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна))
      Буду найближчим часом тестувати)

      Видалити
  4. Румяна Sephora Colorful Shic Ink Gel очень крутые. Я ими чаще всего пользуюсь.
    Классная коробочка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, рада, що вони тобі сподобались) Для мене формат незвичайний, але виглядає цікаво!

      Видалити
  5. Бооожечки*_* глаза разбегаются ! Отличная коробочка, поздравляю! Лайнеры от бенефит лично мне не особо "зашли", но у них поклонников много) А румяна от сефора- просто невероятные, очень классные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, я дуже задоволена наповненням! Про лайнери ці я теж чула негатив, але я вірю в марку (Бенефіт же ж!) і буду пробувати та вивчати))
      Рум'яна наразі дуже-дуже приємні!

      Видалити
  6. Ух ты, удивительно замечательно наполнение коробочки. Судя по комментариям, всем бы понравилось, наверное)) Я не исключение. И открыточка тебе досталась такая тёплая, осенняя, согревающая *_*
    Я бы очень хотела румяна попробовать :3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, з таким наповненням гріх не радіти) А я ще колекціоную листівки, то от і така дрібниця потішила.
      Рум'яна незвичайні, але у використанні зручні)

      Видалити
  7. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  8. Коробочка неймовірно крута!)Вітаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Для мене вона суцільна радість і приємність

      Видалити
  9. Очень интересная коробочка! правда, и цена не маленькая. Но и наполнение интересное

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ціна - так, але наповнення її перекриває дуже гарно)

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Для мене теж) нема жодного засобу, який я б назвала нецікавим чи небажаним в своєму наборі)

      Видалити
  11. You always get one of the best products out there.

    xx
    www.thestylefanatic.com

    ВідповістиВидалити
  12. Wow, this box contains many amazing things, especially this brow set looks terrific :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. yup, I can't wait to try it all (yet I have to take some more photos XD))

      Видалити
  13. Лайнер Benefit я бы попробовала с удовольствием))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, я скоро й почну) бо марку дуже люблю, тому так цікаво **

      Видалити
  14. Як на мене, наповнення - просто щастя! Я обожнюю, коли у коробках багато декоративної косметики, а якщо вона ще й американська, то це просто мрія! З радістю б спробувала цю коробочку, треба підписатися, здається.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, до речі, теж більше люблю декоративку в коробочках) Догляд - це для мене менш експериментальна зона. І якось декоративка більше тішить блогерське око))

      Видалити
  15. я трендібокс не брала ніколи, тому що там сама декоративка, а я трохи погано по собі малюю( але наповнення однозначно крутяк

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені в коробочках декоративка завжди найбільш приваблива) Саме тому я така задоволена)

      Видалити
  16. really good post, i like this things! May you send me email adress of Trendy box site, please! My email is: Sandra.radojkovic6900@gmail.com

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear! U lvoed the box)
      You may contact them on FB, as I do - https://www.facebook.com/TrendyBoxOdessa/

      Видалити
  17. Клас, дуже цікаво. Тепер чекатиму біль докладніших відгуків про всі цікавинки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що зацікавила) Вміст дуже приємний)

      Видалити
  18. Так мило все упаковано и средства интересные попались!)))

    ВідповістиВидалити
  19. Я вже десь залишала коментарі під обзорами на ці коробочки, шо 500 гривень це занадто велика ціна для таких коробочок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ммм, ну це спірне питання. Якби мені сказали, що є ось така коробочка і коштує 500 грн, я б сказала, що це справді забагато. Але тепер бачу наповнення і розумію, що воно вельми покриває вартість, та і тут справді все, чим я буду користуватися з задоволенням - то це в моїх очах піднімає коробочку на кілька сходинок)

      Видалити
  20. Brow Expert is what I'd love to have from this box! It's cool that it comes personalized.

    ВідповістиВидалити