середа, 23 листопада 2016 р.

Лак для нігтів Sephora Cherry Popsicle nail polish

Sephora - це таке трішки заповітне ім'я. Бо у нас цієї мережі немає, тому у кожній своїй закордонній поїздці, я з задоволенням відвідую ці магазини, щоби накупити омріяних (див - недоступних у нас) марок і просто потішити око всякою красою. Проте саме на продукцію Sephora я звертала увагу рідко - ну, коли поруч Too Faced, Benefit i Urban Decay, то це логічно. Але мені тут в TrendyBox приїхав гарнющий червоний лак для нігтів Sephora Cherry Popsicle. Отож, розповідаю про знайомство.

Sephora is such a special title. As we don't have this store, each time I go abroad, I visit Sephora there to buy some dream (and not available here) products. Or just to enjoy beauty) But I was not really into exact Sephora TM products, as I've been exploring more of Too faced, Benefit and Urban Decay. But recently I've got my TrendyBox with a gorgeouse red Sephora Cherry Popsicle nail polish. So, here' s review.



Мою увагу з самого початку привернула дуже стильна форма баночки - вона ніби скруглена, але трохи приплюснута - в мене ще таких не було, гарненька. Також потішив об'єм - 5 мл. Лакова колекція в мене велика, тому зараз я надаю перевагу меншим баночкам, які в мене є шанси закінчити, а не засушити) В лаку класичний червоний відтінок - якраз на зимові свята. І мій улюблений тип пензлика - широкий та скруглений. Дозволяє нанести лак просто бездоганно)

I was attracted by a lovely shape of the jar - it's rounded and look a bit oblate. First time I see nail polish bottle like this, cute! Also 5 ml volume is pleasant. I've got quite a big nail polishes collection, so such a small jars look like something I'll manage to finish, not to dry completely) This polish has a stunning classy red color - perfect for winter holidays. And my fav brush type - wide and rounded. It allows to apply almost perfect.




Власне, бездоганно - це про цей лак. Він наноситься рівно вже з першого шару. текстура креле залишає трохи напівпрозорості, тому я наношу ще другий шар - для красивішого покриття. Сохне сам і швидко, і остаточно. Єдиний мінус - стійкість посередня. Три дні з топом - це його гора. А так - два переважно.

To be true, perfect - it's about this polish. It looks smooth right after the first layer. Cream-jelly texture looks a bit translucent, so I apply a second layer for a perfect coverage. It dries itself and very fast. The only minus of this polish is it's not so longlasting life. Three days with top coat. Usually two.






А ви пробували лаки з Сефори?
Have you tried Sephore polishes?
Дізнатися більше та замовити: TrendyBox

58 коментарів:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  2. Обожаю сефору, но вот лаки у них ещё не пробовала! Спасибо за наводку)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я там арінше пробувала кремики.а тепер ось і декоративка)

      Видалити
  3. I love this brand ;3 Sephora is the best in Poland ;)
    I've just followed you and I hope that you give me follow back
    xoxoox


    http://justemsi.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. I had one - a cracking gold. It didn't want to crack. This one is so cheerful!

    ВідповістиВидалити
  5. Соковитий відтінок) Ідеально підійде для Новорічної ночі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Або для літньої вечірки) та такий колір взагалі куди завгодно підійде)

      Видалити
  6. ооооо, який манікюр! як? як він у тебе такий шикарний виходить? лінія біля нігтя така ідеальна - як? :)

    по сабжу :)
    сефору нічого не пробувала поки, у мене все ще попереду :)
    лак дуже кайфовий, яскравий для тебе яскравої :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зручний пензлик насправді дуже допомагає зробити лінію гарною)) Тут він саме такий)

      рада, що лак зацікавив) насправді, в Сефорі багато всього - шкода, що в нас вони не відкрилися ще... але - а раптом?)

      Видалити
  7. Який гарненький! Наталочка, дякую за огляд! Лачок виглядає так по-святковому!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада, що сподобався)) Він дуже соковитий і гарненький)

      Видалити
  8. очень красивый оттенок! У меня еще не было лаков этой марки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це теж знайомство) Я б спробувала ще при нагоді, хочу пошукати, чи є у них більш стійкі відтінки

      Видалити
  9. Beautiful!
    I follow you. Follow me back?

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  10. Класний колір, аж собі захотілося) Але я вже давно роблю гель і забула про свою величезну колекція лаків( На нігтиках дуже симпатично виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я надто сильно люблю змінювати кольори, тому не ношу гелі) Але теж якось спробую

      Видалити
  11. Personally, I really like red nails, they're timeless :) And yours, btw are so long! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ahaha, I cut them lately, so I feel them too short now XD But I want to find a perfect lenght, which will be comfortable)

      Видалити
  12. love the shape of your nails!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Не пробовала такой лак, оттенок такой яркий.

    ВідповістиВидалити
  14. Beautiful, long nails:) love the color:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Очень красивый оттенок и шикарный маникюр!!!!

    ВідповістиВидалити
  16. сефору не пробувала, але мала дуже схожий за відтінком лак від мейбелін

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я колись любила лаки Мейбеллін) Потім трохи остигла любов, бо і ціну вони підняли, і якість перестала видаватися мені такою вже гарною. Але з них моя колекція починалася)

      Видалити