неділя, 13 листопада 2016 р.

Олійка для обличчя Saloos "Троянда" / Saloos "Rose" face oil

Хочете розповім вам веселу історію? Приїхала мені трояндова олійка для обличчя, яка пахнула трояндовою олійкою і я вже збиралася, звичайно ж, писати огляд про трояндову олійку. Але, як і в будь-якого допитливого блогера, ручки в мене потягнулися до складу... Цікаво, що там було? Читайте далі про олійку для обличчя Saloos "Троянда".

Do you want to hear a cool story? Recently I've got "Rose" face oil, that smelled as decent rose oil and I was going, of course, to write a review about rose oil. But, like any curious blogger, I read the list of ingredients... interested, what was there? Read more about Saloos "Rose" face oil.


Отож, як я вже недавно згадувала, Saloos - це чеська доволі органічна і доволі бюджетна марка, косметика якої має сертифікати CPK bio (кому цікаво - то це чеська органіка)). Трояндову олійку я обрала, бо вона підходить для різних типів шкіри, а також обіцяє боротися з запаленнями, живити шкіру та повертати їй вітальний вигляд. А що восени мені видавалось, що моє обличчя зовсім не "вітальне" після напружених робочих днів і всяких хвороб, то мені дуже вже хотілося якось виправити цю ситуацію.

So, as I've recently mentioned, Saloos is Czech, rather organic and rather affordable brand of cosmetics, which is certified with CPK bio (for those, who care - it's Czech organic certificate)). I chose rose oil, because it's suitable for a different skin types and promises to fight inflammation, nourish the skin and return its "glowing" appearance. As this fall my own face for me not so glowing with life after a hard work and some health troubles, I really wanted to fix this situation.


Олійка приїхала в акуратній скляній пляшечці - 20 мл. До 2018 року, тому можна не поспішати. Для зручності у пляшечці є піпетка, яка закривається пластиковим ковпачком. Якби не скляна тара, то було б і для мандрів гарним варіантом. Як я вже згадувала, аромат в олійки божественний - просто шикарно-трояндовий, насичений та живильний. Я просто ловлю море задоволення, коли користуюся своєю обновкою.

Oil arrived in a neat glass bottle of 20 ml. Expiration date - in 2018, so there is no hurry. For convenience the bottle has got a pipette with a plastic cap. If not a glass packaging, it would be a good travel option. As I mentioned, oils has also really divine scent - simply chic, rosy, rich and nutritious. I'm just super-pleased, while I use it.



Користуюся я як: наношу кілька крапель на обличчя та шию, масажую, залишаю на шкірі наніч. Що отримую? З позитивів: олійка справді гарно живить шкіру, наповнює її енергією і стирає втому. Коли прокидаюся, то шкіра не жирна, але саме гладенька, зволожена, сяюча. А ще й мімічні зморшки пом'якшуються, а я їм влаштовую часто сеанси олійкової терапії. З негативів - після серії таких сеансів пори трохи забилися( Знаю, що мій тип шкіри до цього схильний, тому надалі планую використовувати олійку зонально (чоло, наприклад). І так, запалень за час її використання в мене справді не було, що тішить.

Then, here's how I use it: a few drops on the face and neck, then massage or leave on the skin for the night. What do I get? On the positives: oil really nourishes the skin nice, fills it with energy and erases fatigue. When I wake up, the skin is not oily, but it feels smooth, hydrated and radiant. And also oil softens mimical wrinkles, so I often fight them with some oils therapy sessions. On the negative - after such sessions my pores clogged a little bit( I know it's typical for my skin type, so I just plan to use this oil on exact areas (forehead, for example). And yes, there were no inflammation.


Склад: олії холодного пресування: біо-олія жожоба, біо-олія огірочника, 100% ефірні олії болгарської троянди, марокканської троянди та інші, вітаміни A, E, F, лецитин.

Ingredients: Simmondsia chinensis seed oil bio, borago officinalis seed oil bio, Rosa canina fruit oils bio, Parfum (mix of oils), Tocopherol, Linalool, Limonelle, Geraniol, Citronellol, Citral, Eugenol. 

А тепер те, про що я згадувала на початку - склад! Власне, на перших місцях серед інгредієнтів олія жожоба (от вона посередньо комедогенна) і шипшина. Після них ще всяке різні. І десь наприкінці суміш ефірних олій, серед яких і має бути та сама троянда - болгарська, марокканська, а ще вітамінки. Загалом, ні, те, що я вирішила, що тут задає тон трояндова олія - це суто моя помилка. Бо трояндова олія - це активний інгредієнт, а жожоба - база. Але мені ця власна помилка видалась трішки кумедною. Загалом же, приємний засіб. Якщо ваша шкіра не схильна до закупорок, тоді рекомендую. Якщо схильна, як і моя, тоді треба шукати щось менш комедогенне або ж справді наносити нечасто і зонально.

So what I mentioned at the beginning - ingredients list! Actually, the first among the ingredients is jojoba oil (that is quite comedogenic), then rosehip. And then some more. And somewhere in the end you'll find a blend of essential oils. Among them - Bulgarian and Moroccan rose oils and even some vitamins. In general, it's purely my mistake, that I misunderstood ingredients and thought rose is main here. But rose oils is an active ingredient and jojoba oil - base. But to me it seemed my own funny mistake. Overall, a nice product If your skin is not acne prone, then recommended. If it is, like mine, then you have to look for something less comedogenic or really apply oils infrequently and zonal.



А якими олійками для обличчя ви користуєтесь?
What face oils do you use?

                                                                  Дізнатися більше і купити: Saloos.kiev.ua
                                                                                                           Saloos FB

66 коментарів:

  1. Спасибо за обзор! Люблб масла в уходе

    ВідповістиВидалити
  2. look great :) amazing post!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Хорошее средство. Но Вам таким еще рановато пользоваться, судя по составу, оно для возрастной кожи...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю масаж обличчя з олійками і ними ж борюся проти мімічних зморшок, тому думаю, тут грає роль не вік, а власне потреби шкіри)

      Видалити
  4. Отаке... олія троянди називається...
    Я трохи не переношу чомусь аромат трояндової олії.
    А ще і моя шкіра також схильна до закупорювання - а от про властивість жожоба не знала (треба детальніше вивчити це питання).
    Пост класний! За лінк на фб дякую - пошукаю у них щось цікавеньке :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, то скоріше я сама не звернула увагу на склад при замовленні)
      Я дуже люблю олійки, але намагаюся зараз користуватися тими, які менш комедогенні - все ж шкіра повинна отримувати від них користь без побічних ефектів у виді висипань.

      Я ще додала посилання на сайт, бо на фб вони якось не виклали ще наповнення з продукцією. А сайт тільки відкрився, тому я думаю, що там все актуальне)

      Видалити
    2. Ага, вже бачу, піду пориюсь :) дякую!

      Видалити
    3. Я ще недавно оглядала їхній баттер для нігтів і кутикули - по тегу марки можна знайти)

      Видалити
  5. Чудова олійка, треба і мені таку)

    ВідповістиВидалити
  6. я сейчас никакими) но нужно начать пора то ветренная

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та так, зараз вони аж просяться)) Принаймні, моя шкіра вимагає звооження, що ох)

      Видалити
  7. I don't use face oils and i'm pretty sure that if I would I'd end up with really bad skin, because mine also is oily and my pores just love to clog even tho I don't even use powders etc. Nevertheless for different skin type these must be very cool to use.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I was avoiding oils for a long time, but now I find them useful, when it comes to rare moisturizing procedures or face massage)

      Видалити
  8. жаль, что пори забила, мне бы точно не подошла((
    Могу еще посоветовать масло маракуйи (у меня от Tarte) - очень легкое и поры не забивает совсем)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я чула про марку, але переважно за палетки) Дякую за рекомендацію!

      Видалити
  9. Интересно попробовать это масло, особенно сейчас, в холодное время года)

    ВідповістиВидалити
  10. Наталко, дякую за огляд! Дуже люблю олійки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Раджу придивитися до марки) в них чудовий вибір)

      Видалити
  11. Очень нравится эта марка. Такой бальзам для ногтей у меня был, отличный)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз ним користуюся) зручний, живильний і ароматний

      Видалити
  12. В последнее время я очень "присела" на масла, постоянно их использую и просто так, и для массажа лица. Очень понравилось это масло по описанию, к тому же здорово, что у него есть такой удобный дозатор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, масаж з оліями - і моя тема)) щоправда, я роблю його переважно на чолі) Піпетка зручна, адже олійки треба насправді мало, а з дозатором я в інших пляшечок часто отримувала забагато)

      Видалити
  13. А я собі купила олійку Diosa. Там також купа олій намішано, але пори все-таки трошки забиває. Особливо, коли я капаю його на спонж і змішую з тональним, тоді помічаю, що пори забитіші під кінець дня, ніж зазвичай. В про таку марку я ще не чула, але трояндові олійки дуже шаную)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олійку з тональним? Не пробувала так) А що це має давати?
      Я переважно наношу перед сном за годинки дві - легкий масаж і потім нічне відновлення

      Видалити
  14. Очень приятный набор масел в этом средстве!

    ВідповістиВидалити
  15. I have something similar and I like,but also I have visible pores and this one seems to works good.One important thing I like oils,so I would try any of them :)
    Overpowered

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. for me oils are a nice treat, but I really need them not often, because problem skin can have even more troubles(

      Видалити
  16. Thanks a lot, my dear :D

    Super interesting. I never saw this kind of facial oils but sounds amazing :D

    NEW REVIEW POST | AA Hydro Algae: The Best Facial Nigth Cream Ever.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  17. Nice post, never heard of Saloos though !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/11/online-shopping-in-style.html

    xo, kanchan

    ВідповістиВидалити
  18. Классно когда бутылочка с такой пипеткой, так намного удобней.

    ВідповістиВидалити
  19. Дуже хочу щось цього виробника спробувати) склад цієї олії більше підійде для сухої шкіри

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, я тепер намагаюсь прискіпливіше роздивлятися склад)

      Видалити
  20. Спасибо за обзор! Хорошая подборка

    ВідповістиВидалити
  21. Lately I am getting quite interested in essential oils and other natural remedies for different skin issues. Great post.
    http://makeupbeasties.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  22. А я только моно-маслами пользуюсь:) с добавлением какого-нибудь эфирного масла (которого душа в тот момент желает;)) хотя давно уже думаю купить себе готовую смесь масел:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тільки відкриваю цю тему)) Наразі вивчаю, які олії менш комедогенні

      Видалити