четвер, 17 листопада 2016 р.

Дезодорант Rexona Cotton Dry deodorant

Знаєте, який момент вранішніх зборів я люто ненавиджу? Момент, коли треба нанести дезодорант і почекати, щоб висох) А холодно ж! Тому взимку я найчастіше обираю спреї - з ними найменше мороки, от чесно. Сьогодні мова піде про спрей Rexona Cotton Dry.

Do you know the moment of morning routine I really hate? The moment, when you have to apply a deodorant and wait for it to dry) And it's so cooold! Therefore, in the winter I often choose sprays - they are less trouble. Today we will focus on Rexona Cotton Dry spray.



Дезодоранти цієї марки гарно себе зарекомендували і я часто їх купую. Насправді останнім часом в мене були самі тільки стіки, але от саме до зими я вирішила, що хочу спрей. Обрала Cotton Dry - подумалось, що в нього має бути гарний аромат) Також сподобалась сама баночка - струнка і симпатична. А от кнопка на розприскувачі спочатку мене здивувала - я вперто намагалась натиснути вниз, а виявилось, що требе надавити трохи вперед. Так навіть намальовані стрілочки, які це вказують, але я не помітила їх одразу, та і сила звички.

Deodorants of this brand are well-proven and I often buy them. In fact, recently I had only sticks, but but winter I wanted to start a new spray. So I've bought Cotton Dry - thought it must have a good flavor) Also enjoyed a jar - slim and pretty. But the button on the sprinkler initially surprised me - I tried to push it down, and it turned out, that it is necessary to press slightly forward. There's even an arrows that indicate it, but I did not notice it right away, and also the force of the habit.



Спрей має абсолютно такий аромат, як я і очікувала - пудровий, свіжий, бавовняний... Жодного зайвого хімічного присмаку. Аромат доволі сильний, але його ніжність компенсувала потужність аромату і він викликає в мене лише гарні асоціації. Після нанесення можна сміливо одягатися - на одязу не відбивається. На пляшечці написано про 48 годин свіжості, але не вірю я в ці фрази. Погода не сприяє тому, щоб перевірити дію дезодоранту в екстремальних умовах, але в сніговію і мороз він поводиться чудово весь день, приносить мені відчуття комфорту і чистоти. ще важливо, що не збирається у складочки під пахвами - я помічала, що деякі дезодоранти люблять таке робити. І основний плюс - ніяких слідів на одязі. Як на мене, то відмінник. Купуватиму ще) Тільки, мабуть, спробую інші аромати, бо блогери такі блогери - завжди прагнуть знайти новинку)

Spray has exactly the flavor I expected - powder, fresh, cotton... No unnecessary chemical smell. The aroma is quite strong, but the tenderness compensated power of aroma and it provides me nice association only. After application you can dress up immediately - no white traces on clothes. 48 hours of freshness are mentioned on the bottle, but I do not believe in such things. Weather is not conducive to test the effect of deodorant in extreme conditions, but in snow and cold it works great all day, brings me a comfort and clean feeling. More importantly, it's not scolding into folds under my arms - I noticed, that some deodorants do that. And the main advantage - no traces on clothes. As for me, excellence. I'll buy more) But probably the other flavors, because bloggers are bloggers - always seeking for novelty)



А ви користуєтеся Rexona?
Do you use Rexona?

Дізнатися більше і купити: Parfumeria.ua

54 коментарі:

  1. Great product dear, I love rexona! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/1dresses.html

    ВідповістиВидалити
  2. I like Rexona:)
    Have a lovely day! ❤❤❤
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я люблю рексону кулькову.
    А ще люблю один чоловічий дез рексона у спреї :) тільки назву забула :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я кулькові не дуже - вони мені щось найгірше працюють. Чоловічі теж не дуже - жахливо не люблю, що в них аромат переважно надто сильний. Хоча Рексону не нюхала)

      Видалити
  4. Я еще не пробовала Рексону, возьму себе на заметку. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Nice post, I have never tried Rexona I use dove, but I am going to try it now !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/11/vest-ern.html


    xo, kanchan

    ВідповістиВидалити
  6. Я больше всегр люблю именно такой вариант дезиков. Спасибо за обзор ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я останнім часом теж) Хоча стіки менше місця займають)

      Видалити
  7. I use alun, but I remember I was buying Rexonas few years ago.

    ВідповістиВидалити
  8. Я в последнее время избегаю таких дезов, все больше использую натуральные

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я пробувала натуральні, але мені некомфортно, бо вони не блокують потовиділення(

      Видалити
  9. Спасибо за обзор! Я предпочитаю щадящие дезодоранаты без солей алюминия в составе. А подобные рексоне – лишь на самый крайний случай.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А можете порадити якийсь такого плану? Бо я пробувала кілька натуральних, але мені хочеться більше захисту

      Видалити
  10. I love Rexona, I use one of them too *
    Great blog! I'm following you, follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ВідповістиВидалити
  11. I like Rexona and I use it for years now. It's one of my fav deo brands:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  12. I also like Rexona, it has really good deodorants. This one sounds really interesting, Nataly!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. А я, если честно, наоборот не люблю спреи, потому что когда напористая струя попадает на кожу - холодно же)))
    Давно не покупала Рексона, а раньше постоянно пользовалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну не знаю, мені з ними зручно) А от ролики - це брр, це холоднеча))

      Видалити
  14. I used to love Rexona, need to start using it again.

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  15. Наталочка, дякую за огляд! Мені здається що я взагалі Рексоною не користувалася. Але варто спробувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що зацікавила)) Я люблю їхню продукцію)

      Видалити
  16. Байдужа я до спреїв, а от гелевий Олд Спайс так полюбився)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. багато дівчат його полюбляють) а я не пробувала...

      Видалити
  17. texas ass! Anyway, in my language, there should not a lot good source like this.
    great post. Neer knew this, appreciate it for letting me know. I found this similiar one here

    Alpha Force Testo

    ВідповістиВидалити
  18. I need to try this one . so cool. Thanks for sharing.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    ВідповістиВидалити
  19. Thank you dear :d

    Great review. I use Rexona Deodorant too :D

    NEW TIPS POST | Baking MakeUp Trend.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  20. I was referred here by a friend and im sure glad i came over to visit. ill be sure to thank him later on the next time i see him. exactly how often do you update your blog? Alpha Force Testo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Glad to know)
      I try to update blog daily, despite sometimes I don't have time for this, so I just plan posts for a few days ahead

      Видалити