вівторок, 29 листопада 2016 р.

Палетка тіней MakeUp Revolution Redemption Palette Essential Mattes 2

Колись мені здавалося, що однієї палетки тіней мені вистачить до пенсії. Потім я стала блогером XD Зараз вибір палеток настільки розкішний, що можна їх часом просто колекціонувати заради краси. Проте сьогодні ми поговоримо про набір тіней від MakeUp Revolution, який настільки універсальний і базовий, що гріх його тримати в  колекції і не користуватися) У огляді - Redemption Palette Essential Mattes 2.

A while ago I thought one eyeshadow palette will be enought for me untile I retire XD Then I've became blogger... Currently the chocie of palettes is so wide, that you can simply collect them because of beauty. But today we'll explore MakeUp Revolution Redemption Palette Essential Mattes 2, which is too basic and daily to keep it just for collection and don't use.



Марка випустила в цій серії дві матові палетки і вони обидві в мене є. Так сталося, що першою мене зацікавила версія №2 - вона тепліша і видалась мені кращим варіантом для сірих осінніх днів, коли хотілося хоча б трохи пілняти собі настрій. В палетці 12 відтінків - всі матові. І це круто. Бо а) матові універсальніші за шиммерні б) мають кращу стійкість в) підійдуть і на щодень, і на свято. В наборі також є двосторонній спонжик, але ним я не користуюся - надто вже звикла до своїх пензликів. Проте якщо брати палетку кудись в поїздку, то наявність інструменту в наборі - тільки плюс.

The brand presented two matte palettes in this series and I've got them both. It happend, that I was interested by №2 at the start - it's warmer and seemed a better option for a grey autumn days to lift up my mood. Palette includes 12 shades - all matte, of course. And that's cool. Because a) matte are more basic, than shimmer b) have better longevity c) will be useful for both daily and evening looks. There is a sponge for application in this set, but I don't use it - to used to own brushes. But if you'll carry this palette on the trip, having a handy sponge might be useful.





Візуально ця палетка - рай для прихильників нюдового мейку. Тут вам і безліч базових світлих відтінків, і кілька коричневих акцентів, і ще й все це виглядає так, наче міксувати відтінки можна, навіть не дивлячись на них. Скажу одразу, що перше, чим мене приємно вразила палетка - хороша пігментація більшості відтінків. Спершу вони видавались мені трохи слабко пігментованими, але коли після 2-3 макіяжів стерся верхній шар, то пігментація показала себе у всій красі. Також мене дуже потішила стійкість - тіні на базі й навіть без неї гарно поводять себе на моїх повіках, котрі через особливості будови не з усією косметикою товаришують. Навіть не очікувала такого від доволі бюджетної палетки) Лайк!

Visually this palette is nude make-up heaven. here you'll find a plenty of basic light shades, and a few dark accents, and it seems you can just blend or choose them withoug even looking. I'll mention this from the start - this palette amused me with a great pigmentation. At first shades seemed to be light, but after 2-3 make-ups, when the top layer was gone, pigmentation showed up really great. Also I was impressed with the longevity - with base or without these eyeshadows still act well on my eyes, despite hooded lids can have some troubles with cosmetic. I wasn't actually expecting this quality from an affordable palette) Like!




Пропоную придивитися до відтінків ближче.

Let's explore all the shades:

1 - один з чотирьох найсвітліших, благородний базовий айворі, який я використовую як світлу основу у більшості макіяжів. 

2 - ще один базовий колір, тепер з ухилом в беж. Личить до макіяжів в теплих тонах.

3 - третій базовий світлий відтінок. Тепер - трохи рожевинки, а по характеристиках такий же, як і попередні.

4 - остання і, мабуть, моя улюблена база з цієї палетки. Ніжний тілесний беж, який гарно балансує між жовтим та рожевим, тому личить фактично всюди і красиво підсвітлює повіку.

5 - світло-ліловий перехідний відтінок. Вишуканий і спокійний, разом з тим тішить пігментацією, нанесенням та гарним ротушовуванням. Користуюся ним найбільше, бо хочеться урізноманітними коричнево-бежевий рай.

6 - ще один перехідний. Тепер холодний коричневий. На моїх повіках такі відтінки зазвичай перетворюють в якесь незрозуміле брудно-сіре болото, тому я їх уникаю. До того ж, як на мене, він на очах дуже світлий - хіба що для невагомої тіні підійде. Або для дуже нюдового нюду.

7 - ще один світлий коричневий. Тепер з ухилом в теплу гаму. Приємніший за свого попередника, гарно підходить для натурального відтінення кутиків

8 - мій улюбленець серед насичених. Чудово пігментований та яскравий відтінок темного шоколаду, який легко перетворює повсякденний макіяж у смокі, акцентує все, що треба і стійкістю виділяється. А ще дуже гарно змішується зі сливовими тонами цієї палетки.

9 - світлий сіро-коричневий. Я такими не користуюся. Для бази надто похмурий, для перехідного - надто світлий. Відтінок, який я так і не навчилася прилаштовувати. Легким туманом його подавати чи що?

10 - ще одна ода смокі-айз. Я б назвала цей відтінок подвійним еспресо. Такий він концентрований, холодний і насичений. Я особисто надаю перевагу 8 - він тепліший, але і цей дуже крутий, якщо обрати відповідну гамму.

11 - відтінок, без якого ця палетка була б набагато нуднішою. Холодний пудровий ліловий, який мені подобається більше за решту наповнення з тієї простої причини, що він не коричневий) Красиво грає соло і розбавляє нюдовість інших.

12 - останній відтінок для мене трохи ніякий. Це відверта сірість, насичена, пігментована і... і нудна. Я безмежно поважаю людей, які вміють з таких відтінків зробити щось притомне, але мені він видається надто брудним та сухим. Не знаю, ну не знааю...



1 - one of the four lightest shades, awesome ivory I use as a base in most of my make-ups.

2 - one more basic shade. More beige, so suited for make-ups in a warm colors.

3 - third base shade. More rose here, yet similar to the others.

4 - the last one light base. My fav one. Soft nude beige, which has a ncie balance between yellow and pink, so it suits almost anywhere and highlights lids really nice.

5 - light purple mid shade. Luxury and calm, with a nice pigmentation, comfy application and blending. I use it the most often, because I want to make this beige-brown heaven more interesting.

6 - one more shade for blending. This time cold brown. SUch shades usually look as some strange mud on my lids, so I avoid them. Moreover, it looks too light - just in case you'll need a soft shadow. Or a veeery nudy nude.

7 - one more light brown. Now warmer. More pleasant than №6 and is well-suited for natural shading in the corners.

8 - my fav among intens colors here. Great pigmentation and bright shade of dark chocolate, which can easily turn daily amke-up into smoky eyes. Nice for accent and longlasting. And also nice to mix it with purple shades of this palette.

9 - light grey brown. I don't use such colors. Too gloomy for base, too light for shading. The color I haven't leant to use at all. Maybe it can work as a light foggy shadow?

10 - one more smoky eyes must have. I'd call this shade "double espresso". It's such intens, cold and deep. Personally I prefer №8, because it looks warmer, but this one can be also gorgeouse, if you pick the right colors to mix.

11 - without this shade palette could be much more boring. Cold powder purple, which is my absolute fav among the others just because it's not brown) Looks nice as solo and also perfect idea to blend with other nudes.

12 - the last shade looks somehow boring to me. It's intense and well pigmented, but so grey! I adore people, who can do a proper make-up with such colors, but for me it looks too sour and dirty. Oh, well.



Загалом, палетка мене вельми потішила. І базова, і стійка, і приємна у використанні. Але мені не вистачало в ній чогось краапельку цікавішого. Тобто, відтінки всі дуже ходові, так. Проте щодня робити з ними макіяж мені особисто трішки нудно. Проте для прихильників нюдового макіяжу, коричневих тонів і мінімалізму - вона для вас створена! За свою ціну - ой, треба брати) А от за що я їй поставлю невимовний плюс - за чудовий вибір світлих базових відтінків для основи макіяжу. Адже трапляється, що в дуже цікавих палетках проблема саме з банальною світлою базою, котра закінчується найшвидше. А тут - до кольору, до вибору) Користуватимусь точно!

Overall, this palette is really nice. Basic, longlasting and comfortable in use. But I missed somethign more interesting in it... a little bit. Well, I mean, all the shades are really useful and so on. But doinf make-up daily with them only? I doubt. yYet it's made for nude make-up, brown shades and minimalism lovers. And the price is affordable) What I would give it a highest score is a great choice of basic light colors. because a lot of interesting palettes has this problem - a lack of base or just one base, which finishes too fast. And here you can choose whatever you want. I'll use it for sure!







А ви вже знайомі з палетками марки?
Have you tried palettes of this brand?


Дізнатися більше і купити: MakeUp revolution Ukraine

68 коментарів:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за знакомство. Приятные оттенки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада поділитися враженнями) палетка мене приємно здивувала!

      Видалити
  3. Сейчас как раз в поиске такой палетки. Спасибо за обзор ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  4. Очень нравится палетка, цвета универсальные, и гамма, как мне кажется, мне подошла бы идеально. Спасибо за обзор и свотчи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо потрібна базова матова палетка, то ця справді варта уваги)

      Видалити
  5. дуже цікава палетка!
    така універсальна і приємна! обов'язково треба мати таку базу в арсеналі :)
    дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я думаю для базового щоденного макіяжу вона гарна) особливо, якщо не подобаэється заморочуватися з тінями (ну, мені самій подобається, але я - то не всі))

      Видалити
  6. Wow amazing palette kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  7. Essa paleta estar com tudo, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  8. Thanks :D

    omg Make Up Revolution have the best shades :D

    NEW TIPS POST | All you need to Know about: CAPPILARY SCHEDULE.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  9. Such a sweet and charming palette and the packaging is so cute.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  10. симпотные палеточки )) и макияж понравился

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) наступний огляд - на шиммерну палетку))

      Видалити
  11. У меня такая же! Я ей очень довольна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, если такой эксперт в макияже ее высоко оценил, то палетка достойная))

      Видалити
  12. This is nudes heaven for sure! I like it because I just like such delicate colours so much:) You made a great mekaup and you look beautiful!
    Kisses:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks a lot)
      I love matte shades and I think this palette is a great and affordable choice for women, who prefer simple nude and matte makeup!

      Видалити
  13. Очень красивый макияж! Тебе идут такие оттенки))

    ВідповістиВидалити
  14. Такие палетки на все случаи жизни))

    ВідповістиВидалити
  15. Очень хорошо! Лиловые оттенки – как раз для меня ))) Спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони тут дуже симпатичні) Я теж люблю таку гаму, тому сміливо рекомендую. палетка тішить неймовірно!

      Видалити
  16. Відповіді
    1. О, вони круті! Я дуже задоволена стійкістю)

      Видалити
  17. классные тени, очень универсальная палетка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) І якість тіней відмінна, як на таку ціну!

      Видалити
  18. Very cute palette! I like the items!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  19. в мене є палетка цієї марки і вона ще базовіша за цю - коричневий в різних відтінках

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого) Ну вся коричнева - це справді ще базовіше, тут хоча б є трохи ліловостей

      Видалити
  20. It looks very pretty! I love some of the shades :)
    Kisses!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks) They also work nice and I'm even surprised with such longevity!

      Видалити
  21. Ого! Скільки палеток тіней! Мені сподобався твій перший мейк ап очей))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Це дуже приємна трійця. Скоро огляну палет з шиммерними відтінками, а ту, що матова і холодніша вже десь ближче до Нового року... хчоа насправді вона має 7 ідентичних відтінків з першою матовою, тому огляд буде мініатюрним))

      Видалити
  22. Я й до блогерства знала, що палеток повинно бути БЕЗЛІЧ :) Не знаю, чому, але тягнуло до них страшенно.
    І такі мені дуже подобаються! Я не співпрацюю з Ватсонсом, але заходжу до нього регулярно й бачу їх. Не купила жодної ще лише тому, що їх справді безліч, просто шалена кількість вдома, я не встигаю навіть усі відтінки спробувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене теж тягнуло) Але справжня палеткоманія почалась, колия дозволила собі (1 січня!) купити першу палетку Too Faced... довго ходила, сумнівалася, прицінювалася і думала, що ціна захмарна... А потім прибдала і стрибала від щастя. Так і пішло) Зрозуміла, що для мене воно того варте. ну а з ціною цих палеток їх можна штук 5-7 на одну Too Faced набрати)

      Видалити
  23. Хороший відгук. Мені чомусь здається, що світлих відтінків все ж можна було менше зробити - все одно вони виглядають на повіках практично однаково)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є таке) Але світлі дуже активно йдуть, тому я рада, що їх тут багато)

      Видалити