неділя, 20 листопада 2016 р.

Look of the week 11: Rose Winter

Так сталося, що в мене зібралось багато нової декоративка і я вирішила поєднати її в одному макіяжі та подивитися, що вийшло. Вийшло щось рожевезне, нюдове і повсякденне, але - як мені здається - з симпатичними акцентами на очах.

It happend, that I've got a lot of new makeup items and I wanted to try them together in one make-up to see, how they work together. It came out to be rosy, nude and daily, but - as I suppose - with a cute eyes accents.



Цей макіяж - то відчуття передсвяткового. То перший сніг, який завалює місто раптово і одразу ж стирає осінню депресію. Щось по-дитячому наївне, але водночас безмежно щасливе. Відчуття "свято наближається..." і все буде добре.

This make-up is a holidays anticipation. The first snow, which covers city so suddenly and erases autumn depression. Something childish naive, but absolutely happy. This feeling of "Holiday are coming..." and everythign will be fine.


В макіяжі використані / Used for this makeup:
- Помада The Face Shop Black Label Lipstick 11 Lovely Pink
- Набір для брів Ulta Brow Expert 
палетка тіней MakeUp Revolution Redemption Palette Essential Mattes 2
- Олівець для очей Yves Rocher (нижня повіка)
- лайнер Benefit They're Real! (верхня повіка) 






І для зимового настрою! ~ And for winter mood!


58 коментарів:

  1. Очень красивый макияж получился, Натусь)

    ВідповістиВидалити
  2. Great look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ВідповістиВидалити
  3. You are wonderful with this makeup kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Кривлятися перед камерою - це ми любимо XD

      Видалити
  5. Love ur fresh face, the makeup looks amazing !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/11/goodbyes.html



    xo, kanchan

    ВідповістиВидалити
  6. класний макіяж і класні продукти!
    особливо мені помада сподобалась :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) про помаду я скоро напишу повноцінний огляд - вона дуже комфортна!

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Thank you) I like to underline eyes, because I really would love to make them bigger XD

      Видалити
  8. Вийшов досить файний образ, так і на свято можна =) Особливо сподобалися рум’яна і бронзер в палетці та Ів Роше хайлайтер - надзвичайні продукти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Про рум'яно-бронзер від Лірен скоро я напишу окремо - не можу ними натішитись) А хайлайтер у Ів Роше справді вдалий - дуже люблю його ніжність

      Видалити
  9. Я люблю использовать такую технику макияжа, с акцентом на глаза и в нюдовых оттенках. Получилось очень эффектно, Ната))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Я раніше так часто фарбувалась, потім перейшла на розтушовування, а тепер знову захотілося трохи більше графічності і виділяти очі)

      Видалити
  10. I love soft make ups like this one here :)
    Have a great week ahead!
    Xx

    Rosa Larissa Klara

    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красивый макияж и милые фото!

    ВідповістиВидалити
  12. Красиво получилось, глаза очень выразительные)) я вот хотела попробовать такие румяна от Lirene)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я люблю підкреслювати очі)
      рум'яна гарні, найближчим часом про них буде окремий пост)

      Видалити
  13. Thanks a lot, my friend :D

    OHn, you have a talent. In love with your sweet and cute makeup :D

    NEW INSPIRATIONAL POST | Crushes to Copy and Wear This Winter.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  14. тобі дуже пасує! Макіяж вийшов доволі ніжний...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я люблю ніжні образи, але щоби вони гарно підкреслювати обличчя)

      Видалити
  15. Отличная подборка для макияжа и сам макияж получился чудесный)))

    ВідповістиВидалити
  16. Наталочка, чудові фото! Тобі дуже личить посмішка! Дякую за гарний макіяж!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) насправді, я найчастіше посміхаюсь на фото, замість того, щоби бти пафосним блогером XD

      Видалити
  17. Наташенька, очень красивый макияж!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Мені так подобаються твої рожеві макіяжі! Я люблю такі відтінки на тих, у кого карі очі, мені такі здебільшого не личать. Але це так чудово, виразно й ніжно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалося) насправді я дуже люблю міксувати ніжні відтінки і думаю, що з ними можна незле підкреслити очі)

      Видалити
  19. Nice fresh and just so girly! Lovely makeup and cute smiles:))

    ВідповістиВидалити