субота, 12 листопада 2016 р.

Look of the week 10: November rock

Листопад - це щось депресивне і тягуче. Це насичені і темні кольори, чіткі стрілки, червоне вино і відчуття, як у пісні Faint від Linkin Park. Відчуття світу, який став зовсім камерним і картонним. І лише рідкісне сонце, яке пробігає вранці, на межі з пробудженням, нагадує про те, що - рухається. Все ще рухається.

November is something depressive and lasting... These are intense dark shades, clear eyeliner, red wine and that feeling, as Linking park sings in Faint. The feeling of the world, which became a chamber of cardboard. And only sun sometimes interrupts in the mornings, in the time of awake, recalling, that everything still moves. it all still moves.


...Насправді це мав бути пост однієї палетки з трійці MakeUp Revolution, але потім рука моя потягнулась до помади. І загалом, тепер це образ імені моєї матової улюблениці від Seventeen. Коли я придбала її 1.5 роки тому, відтінок мені не личив. Не личив і все тут. Виглядав якимось чужим, темним... А тепер я її ношу спокійно - і навіть з задоволенням. Не розумію - чи то мода на мене так вплинула, чи то я постаршала і відтінок тепер вписується в образ? Але люблю його безмежно. Цю помаду, старий-добрий Linkin Park і передчуттям зими, яке ось-ось, скоро прийде і вирве мене з цієї осені.

To be true it had to be a post dedicated to my brand new MakeUp Revolution eyeshadows palette, but that I've took this lipstick. And so here we got a look dedicated to my fav matte Seventeen All Day lipstick. When I've bought it 1.5 years ago, this shade didn't suit me. It didn't at all. It seemed to be too strange and dark... ut now I wear it with pleasure. I don't understand - is it fashion, which changed my mind, or have I became more adult now and this shade looks right to me. Anyway, I really love it. this lipstick, good old Linkin Park and anticipation of winter, which is about to soon come and grab me out of this fall.


В макіяжі використані / Used for this makeup:




                                   I am a little bit of loneliness a little bit of disregard
                Handful of complaints but I can’t help the fact that everyone can see these scars




48 коментарів:

  1. Дуже гарний образ вдався! Помада гарнезна і тобі так пасує *_*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) навіть не розумію, як раніше я не могла потоваришувати з цією помадою!

      Видалити
  2. Que maximo make maravilhosa ótimos produtos, amei a paleta
    com cores lindas, obrigado pela visita tenha um final de semana abençoada.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  3. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/giveaway-win-zaful-coupon-of-100.html

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая Наташа!) Такие черты выразительные, мне нравится :)
    А по поводу ноября - у всех такие разные-разные ощущения всегда )) Я сейчас вот учусь любить все месяцы года, даже промозглый январь, даже оттаявший грязненький март) И вот в ноябре тоже стараюсь находить прекрасное. Кстати, 100happydays мне отлично в этом помогает, я заметила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Я насправді теж майже у всьому знаходжу позитив)) але от саме осіння мряка діє на мене, як дуже втомливий фактор... а от зима - це свята, радість і позитив0

      Видалити
  5. Чудовий образ насправді!
    Ці брови і це волосся!
    Помадка хороша, осінь-осінь (хоча під настрій навіть влітку :)).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Помада - дуже крута) взагалі ту серію обожнюю!

      Видалити
  6. Ну дуже круто! Мені так сподобалося))) Чесно! А помада яка...ммм))))

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красивый макияж) а помада просто супер)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) ця серія помад - серед моїх улюблених

      Видалити
  8. Nice items dear
    Have a lovely weekend :)

    New Giveaway on my blog, good luck :)
    www.abdelkhalekleblog.com

    ВідповістиВидалити
  9. Чудесный макияж! Помала такая классная, очень красивый оттенок и тебе очень к лицу, Ната))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Помада справді мене підкорила) Вся серія All Day

      Видалити
  10. Ааааа..помада гарнезна. Хочу таку ж. Підкажи її номер.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відтінок 5 Habiscus)
      Є у Космо, люто раджу! Ще в них чудова червона під номером 7 - мій маст-хев

      Видалити
  11. Me encanta la paleta Revolution... Tengo cosas de esta marca geniales.
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I got three Revolution palettes not long ago, so I now have a lot of experiments with them))

      Видалити
  12. Відповіді
    1. Дякую, помада в мене серед улюблених зараз)

      Видалити
  13. Відповіді
    1. Дякую) З палеткою буде ще щось, бо скоро оглядатиму аж три від цієї марки)

      Видалити
  14. It's dark alright, but the shade matches your skin tone really well so it looks very nice on you:)

    ВідповістиВидалити
  15. Помада супер! Читаю відгук) я і не знала, що вона в космо є!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помади з цієї серії взагалі шикарні) З матових - мої улюблені. І ціна порівняно нормальна, хоча зараз вже трохи піднялася

      Видалити