пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Гель для душу Kruidvat Apple & Green Tea shower gel

О, гелі для душу! Як рідко я про вас пишу... А все чому? А все тому, що гель для душу - це не така вже й цікава тема, ну справді. Але сьогодні я пишу про гель, бо а) він приїхав мені з коробочкою Watsons б) він незнайомої для мене марки Kruidvat в) він прикольний. А далі - читайте під фото)

Oh, shower gels I write about so rarely! But why? Because I think, than shower gels are not so interesting topic, really-really. But here I am and writing gel review, because a) I got it with my Watsons box b) it's made by unknown (for me) brand Kruidvat c) it's cool. Read more!



Отож, Kruidavt - це марка з самісіньких Нідерландів. Тішуся, що в наших масс-маркетах тепер з'являється вибір бюджетних марок, які ми арніше навіть не бачили й не чули! Це приємно, адже кращий вибір завжди дозволяє експериментувати і відкривати нове. Окрім того, що гель - це Watsons ексклюзив, він ще й дуже ароматний. так-так, перше, що я роблю з гелями для душу - нюхаю їх! Тим більше цей - з зеленим чаєм та яблуком. Пахне саме ними. Відверто ними. Хрустким зеленим яблучком, яке дивиться на нас з етикетки та чайним ароматом. До всього гель обіцяє попрацювати і скрабом - містить яблучний ексфоліант.

So, Kruidvat is Netherlands brand. I'm glad our mass-market is full of new affordable brands now. It's pleasant, because wide choice allow you to experiment more and open something new. Btw, this gel in Watsons exclusive with a verry cool scent. Yup, that's the first thing I do with shower gels - I smell them/ This one is with green tea and apple. Well, it smells the same. Truly same) Juicy green apple, which we can see on a tube, and tea scent. Also it has to exfoliate - includes apple peeling.





Я насправді люблю, щоби гель окремо і скраб окремо, але виробники вперто намагаються замішати їх в одній баночці. Ви знаходили для себе такий робочий скрабогель? Я - ні. Ну та менше з тим... Отож, я взяла свою зелену яблучну тубу в ванну і... і задоволення) Гель здивував мене тим, що він дуже густий - навіть пастоподібний. А також здивували частинки для скрабування - вони по моїх відчуттях плоскі. Вперше такі зустрічаю. У всьому іншому гель цілком собі приємний гель. Піниться - гарно! Пахне - шикарно! Скрабує... не особливо скрабує. Зате освіжає на 5+. Шкіру ше сушить, але й не зволожує, але це й не його робота по суті. Користуюся і продовжуватиму з задоволенням)

To be true, I prefer gel and scrub separately, yet brands try to mix them together quite often. Have you tried really effect scrubbing gel? Me - not. But, oh well... So I took my green apple tube in the bathroom and... and pleasure) This gel surprised me with it's texture - reminds me paste. And also exfoliant particles were quite interesting - flat. It's the first time I see them like this. Gel is quite pleasant. Nice foam. Stunning smell. Not really great exfoliant. But super refreshing. Not drying and not moisturizing - but well, moisturizing isn't it's job. I continue using it and enjoy.




А ви пробували щось в марки?
Have you tried something by this brand?

Купити продукцію марки можна у мережі Watsons

52 коментарі:

  1. Great items dear! ♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/wigs-from-omgnbcom.html

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж перше що роблю - нюхаю =))
    Гарний гель, дуже зацікавили пласкі скрабуючі частинки. Зверну увагу на нього)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, він доволі цікавий) ну і аромат мені сподобався - отож, можна брати!

      Видалити
  3. My brother bookmarked this site for me and I have been going through it for the past several hours. This is really going to aid me and my friends for our class project. By the way, I enjoy the way you write.
    Alpha Force Testo

    ВідповістиВидалити
  4. Гарненький гель, треба на нього глянути в магазині. Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити

  5. thanks for sharing ....
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  6. марка для мене нова.
    але ну хто ж так описує смак? я аж сама захотіла того зеленого яблука вкусити :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене теж це щось новеньке) Люблю ароматні баночки)

      Видалити
  7. Спасибо за обзорчик. Заинтересовала гелем)

    ВідповістиВидалити
  8. Гель так гарно виглядає, що аж кортить спробувати :))))

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. Він гарний, та ще й має трохи поліруючого ефекту

      Видалити
  10. Ого, аж з самих Нідерландів. Мені аж у Амстердам захотілося))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж) Шкода, що гельчики не вміють телепорт!

      Видалити
  11. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    ВідповістиВидалити
  12. А я люблю читать про гели для душа) Большое спасибо за обзор!Захотелось попробовать!
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я теж люблю їх, але просто рідко знаходжу, що написати) Бо гелі зазвичай гарно пахнуть, піняться і все таке....) От коли трапляється щось паскудне, тоді можна й розігнатися XD

      Видалити
  13. Какой он "вкусный" на вид. Не отказалась бы попробовать и получить порцию приятного яблочного аромата на коже.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, він просто чудовий)) насправді тішить мене щодня)

      Видалити
  14. Очень вкусное сочетание ароматов - зеленый чай и яблоко)) Я очень люблю такие освежающие гели, уверена для лета им будет еще приятней пользоваться (если доживет))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, поєднання водночас і освіжає, і затишок приносить)

      Видалити
  15. А интересный! Мне нравятся плотненькие гели :) Ну а в геле что самое главное - аромат и приятность в использовании)) Если в аромате яблоко не "химическое", то мне наверняка бы понравилось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то запах не хімічний)) можна брати)

      Видалити
  16. Хорошо хоть как гель для душа понравился ♥♥♥ спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну він трохи полірує шкіру, але все ж у мене інші уявлення про те, яке скрабування мені потірбне)

      Видалити
  17. Какой же он солнечный и красивый! И с Нидерландов! Мне уже надо) Только с другим ароматом,не люблю яблоки)

    ВідповістиВидалити
  18. The package itself looks so encouraging and that's really cool it smells so great. I would like to try it to brighten up the Autumn days:))

    ВідповістиВидалити