неділя, 6 листопада 2016 р.

Вечірка Guam в салоні DermaVita у Львові

Що у Львові класно?.. Це риторичне запитання) Багато всього у Львові класно. Але тільки львівським блогерам рідко влаштовують презентації, зустрічі та інші цікавинки для нашої б'юті-тусівки. Тому коли я дізналась про те, що планується вечірка Гуам в салоні ДермаВіта, то мій настрій помітно підстрибнув вгору)



DermaVita - це взагалі місце, де я познайомила з косметикою гуам і випробувала багато різних процедур, які я не могла б зробити вдома (ну або могла б, але в салоні воно якось завжди зручніше)). А ще в DermaVita можна придбати баночки Гуам, просто в центрі Львова, тому так-так - за покупками рекомендую йти до них.



Вечірка відбувалася в два етапи: знайомство з косметикою Гуам та новинками марки, а потім спілкування та смакота, куди ж без смакоти! Я була подвійно рада, що потрапила на цю вечірку, бо ж нарешті розвіртуалилась з Оленою, піар-менеджером марки, з якою ми до того завжид і спілкувалися. А також познайомилася ще з однією Оленою - косметологом Гуам. Саме вона й розповіла нам про бренд та його нову серію. На вечірці були не лише блогери, а й клієнти салону, які тільки дізналися про бренд.



На ознайомчій частині нам презентували мікроклітинну серію для догляду за обличчям Microbiocellulaire. Що хорошого: містить біоактивний екстракт водоростей, а також багато антиоксидантів. Серія повинна активно протидіяти старінню шкіри і містить продукцію по догляду за різними типами. Для мене це велика радість, бо я вже пробувала раніше маски Гуам і крем навколо очей, тому ідея спробувати ще щось для обличчя мене дуже привабила. І навіть якщо ви знаєте про цю марку переважно завдяки антицелюлітній продукції, то знайте, що у Гуам є ще багато цікавинок: і аромати, і ванно-душеві принади, і навіть БАДи, про які ми теж поговорили на презентації. Косметолог Олена кваліфікавано та ґрунтовно відповіла на всі запитання, тому після дослідження новинок ми відправились на другу частину вечірки - ту, де спілкування та смакота.




За смакоту відповідала пекарня Грушка, яка випікає у Львові безглютенові солодощі. Не скажу, що я прихильник безглютенової дієти, але кекси та капкейки на вечірці були розкішні! А ще всі гості вечора отримали набір пробників з серії Microbiocellulaire і Britannia. А мені дістався омріяний крем для жирної шкіри, який я вже тестую - і десь до зимових свят розповім вам свої враження про нього.




Ще один дуже позитивний момент вечірки, про який я хотіла б згадати - пані Олена розповідала, що часто приходять покупці, які кажуть, що побачили той чи інший продукт у б'юті-блогера. І купують собі) Насправді для мене це дуже приємне свідчення того, що наша робота справді має користь і дозволяє іншим дівчатам та жінкам знаходити собі косметику та приємні новинки)





Загалом, прекрасний вечір!) А тепер трохи тих, хто зробив цей вечір чудовим:

Адреса DermaVita: м. Львів, вул. Тиктора, 8
Телефон: +380673749676
Dermavita.com.ua
DermaVita у Facebook.
Косметика GUAM в Україні.
Купити косметику GUAM онлайн
Пекарня "Грушка"
"Грушка" у FB


Фото від фотографа салону, якому я чимось не догодила. тому всюди лише моя спина) Але компенсувала це селфі від Уляни і від себе самої)) 

60 коментарів:

  1. Ахах, Наталю ти не одна така! Я теж на всіх фото до камери спиною))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень интересное мероприятие. И марка достойная!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Гуам завжди тішить) в мене ще не було такого, щоби продукти цієї марки розчарували

      Видалити
  3. знайомі обличчя:) а кексики навіть дуже ммм. треба буде колись завітати до тої "Грушки"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, львівська блоготусівка))
      на жаль, "Грушка" наразі лише пече на замовлення, але я сподіваюся, що в них згодом буде і власна точка для ням-ням-ням)

      Видалити
  4. Спасибо за пост! Судя по фоткам, праздник удался!!! ))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Насправді, у Львові рідко аткі блогерські зустрічі, тому вони подвійно цікаві для нас!

      Видалити
  5. Вау,який файний event!Мені навіть соромно, що я про нього не знала. Жити у Львові і не піти ;(( Наталю, дуже рада, що ти відвідала його і залишилась задоволена!))
    Буду рада дружбі http://valerianna.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Львівська тусівка блогерів ростей й росте))) то я буду тобі сповіщати, якщо щось ще плануватиметься

      Видалити
  6. Я мовчу про мої півголови рудої на всіх фото))) але загалом було файно))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як то кажуть, головне не фото, а спогади)

      Видалити
  7. Great event!!!! Nice post!!!!
    Have a nice day!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  8. Great post dear! It seemed like a nice event,love the photos :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  9. Классная вечеринка! И так много знакомых лиц)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, приємно, коли блогер блогера знає в обличчя))

      Видалити
  10. Looks like you had a lot of fun at the event :)
    Sending much love!
    Xx
    Rosa Larissa Klara
    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
  11. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ВідповістиВидалити
  12. Those cupcakes are so pretty!! Love events like this.

    xx, have a wonderful week

    d'star

    *d'star*

    ВідповістиВидалити
  13. Замечательное мероприятие! ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, і приємна зустріч, і новинки не менш приємні!

      Видалити
  14. Відповіді
    1. Згодна) сподіваюся, львівські блогери будуть частіше так збиратися! З гарними марками, звичайно ж)

      Видалити
  15. Какие же вы прикольные!)))
    Знаю эту фирму многие хвалят и любят!

    ВідповістиВидалити
  16. О, як я за вас радію, бо ГУАМ - це просто прекрасно в усіх його проявах! Ми тут теж обожнюємо ходити до них на презентації, я завжди радію, коли відбувається щось новеньке, тому уявляю, як вам там було класно! Вашу львівську компанію блогерів дуже люблю, ви такі милі усі, мрію познайомитися з усіма особисто!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, за весь час співпраці з Гуам в мене лише позитивні враження і про марку, і про спілкування)
      О, нам би треба якось влаштувати велииике свято на всіх львівських блогерів з київськими гостями! Чи навпаки)

      Видалити
  17. Cool meeting:) I especially like these little cupcake snacks:))

    ВідповістиВидалити
  18. Я ще нічого не пробувала від Гуам... а стільки вже хороших відгуків на неї прочитала...

    п.с. Мені здається, весь український б'юті-блогерний світ сконцентрувався у Львові :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка дуже достойна. Ціна немалі, але продукція працює)
      Насправді, львівська тусівка доволі камерна) Більшість блогерів - у столиці і на сході, але... але у нас затишно!

      Видалити
    2. Львівські блогери таки відрізняються від інших. Душевніші. Атмосфера дійсно затишна - як то приходиш додому :)
      Та й читати українською мовою надзвичайно приємно. Хоча я сама маю кілька блогів російською :) але вони потихеньку залишаються в минулому :)

      Видалити
    3. Я рада, що наша блогерська тусівка справляє таке враження) Направду, в мене ніколи не виникало ідеї писати російською, хоча, коли я починала, то україномовних блогерів в цій сфері було... двоє, мабуть)) Але зараз я рада, що ця тенденція поширюється і вірю, що все буде ще краще! Потрібно творити актуальний україномовний простір...)

      Видалити
  19. Так приємно читати українською))))дуже хороший огляд, я не блогер, але великий поціновувач гуаму)))) підкажіть будь ласка на вечірці можна було придбати косметику гуам зі знижкою?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я рада, що сподобалося) Україномовна блогосфера розвивається!
      Щодо вечірки, то я не певна щодо знижок, але всі гості (не лише блогери)) отримали набір тестерів продукції (вище на фото) і поспілкуватися з представниками марки щодо всіх-всіх-всіх питань.

      Видалити
    2. Дякую за відповідь, сьогодні отримала запрошення на вечірку от думаю може щось цікеве можна придбати)))))

      Видалити
    3. Думаю, організатори для свята щось підготували! Але це вже треба дізнаватися у них або просто на вечірці)

      Видалити