вівторок, 22 листопада 2016 р.

Gamiss shopping: stockings

Я вже показувала вам свій улюблений светр з магазину Gamiss? Якщо ви пропустили цей пост, то запрошую сюдиА сьогодні я розповім ще трохи про покупки там, які я там здійснила)

Have you alredy seen my fav sweater from Gamiss store? If no - please, visit here! And today I'll show you more from this store!



Остання моя покупка - мереживні панчохи. Це моя справжня слабкість) Обрала собі цього разу коричневі з мереживцем - чорних в мене є вже дві пари. Чим такі панчохи класні? По-перше, це зручно, по-друге, романтично, по-третє, тееепло. Найбільші мої побоювання стосувалися розміру - азіатські на мої ноги можуть бути малуватими. На щастя, розмір підійшов, а от довжина могла б бути і більшою... Втім, я все одно носитиму ці панчохи до довших спідниць і сукенок, тому думаю, це не стане проблемою. Виготовлені зі спандексу, тому гарно тримають форму. Погода не сприяє вже зйомкам надворі, тому я просто бавилася в дівчинку на підвіконні, яка вся така бохо-хіпстер)

Pair of Chic Lace Edge Solid Color Knitted Stockings For Women is my last purchase. I just have a soft spot for such things. I've bought brown with lace stockings this time, because I've already got two pairs of black. Why are such stockings really nice? First of all, it's comfortable. Second - romantic. And third - warm! I was quite worried about the size - you know Asia stockings can be slightly too small for European legs XD Fortunately, size was ok, but it could be a little bigger... or better say longer? Well, anyway, I'll wear these stockings with a longer dresses and skirts, so i don't think there'll be any problems with it. Made of spandex, so they keep their form well. The weather is not good for taking photos outside, so I'm just having fun, as a girl on a window-sill, who is all so boho hipster XD

Original / Mine






Ось і все, що я придбала на Gamiss. Рекомендую цей сайт сміливо - я задоволена всіма покупками і хочу ще)

So that's all I got in Gamiss store this time. Totally recoment it - I'm really pleased with my shopping and I want more!

Багато цікавого на Gamiss.com

72 коментарі:

  1. Привет! Сейчас пишу тебе в личку, проверь)))

    ВідповістиВидалити
  2. Панчохи завжди додають жіночності і виглядають спокусливо. Я також просто обожнюю носити такі речі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) А ще ось такі теплі панчохи можна носити під осінні сукенки - і тепло, і красиво) Бо я особисто люто не люблю колготи, то для мене панчохи - осінньо-весняний порятунок

      Видалити
  3. Amazing post dear! :)

    https://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/wsdear-international-giveaway.html

    ВідповістиВидалити
  4. Отличные чулки:))) Фото очень атмосферные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) В мене була ідея зробити фото в снігу, але сніг розтанув (

      Видалити
  5. Люблю панчохи, особливо коли вони ще вище на нозі кріпляться)
    Дуже стильно виглядають)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, я найбільше люблю високі панчохи з силіконом зверху, які гарно тримаються на нозі)

      Видалити
  6. These are really cute stockings and your dress is nice too, I like the print.

    www.busyandfab.com

    ВідповістиВидалити
  7. обожюю панчохи :) проте ці для мене точно закороткі :)
    без панчіх я не я :) проте в холод я їх не надягну, старію :)
    десь є фраза: якщо жінка в панчохах подає пельмені, то їх з'їдять, навіть якщо вона забула їх зварити :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А який у тебе зріст?) То я зі своїм 179 завжди переживаю за довжину))
      Фраза про пельмені шедевральна! Проте я люблю носити панчохи навіть під довгі сукні, коли ніхто й не знає, що це панчохи. Крім мене)

      Видалити
  8. Відповіді
    1. О, я теж) Ма. кілька пар чорних, тепер коричневі. а ще хочу винні, фіолетові і беж)

      Видалити
  9. Відповіді
    1. Thanks) i think stocking are a great item to make look both vintage and seductive

      Видалити
  10. Прикольные чулочки! Очень женственный образ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я ношу ці панчохи з бежевою спідницею в квіти - виглядає взагалі цікавезно і вінтажно)

      Видалити
  11. Очень симпатичные чулочки! Класс!

    ВідповістиВидалити
  12. Як виглядає гарно! Така чудова фотосессія! Наталочка ти красуня! Дякую що розповіла! Теж люблю панчохи, але в мене всі тоненькі, треба й собі тепліші придбати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я ношу і тонкі, і тепліші) Люто рекомендую! Щоправда, важливо, щоби вгадати з розміром і не отримати закороткі) Але це вже питання везіння - зазвичай вони one size

      Видалити
  13. Такие прикольные чулочки! Мне нравятся)

    ВідповістиВидалити
  14. Классные! Эх, будь я помоложе, я бы тоже такие носила)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю теплі панчохи, тому думаю, що носити їх можна під довгі спілдниці в будь-якому віці))

      Видалити
  15. Que medias tan chulas..me han encantado y tú estás divina con ellas!
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  16. Que medias tan chulas..me han encantado y tú estás divina con ellas!
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  17. Que hermosas medias! me encantan *-*
    https://stargazershia.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  18. Thank you dear :D

    Love your socks. So amazing :D

    NEW BRANDING POST | DW: Classic Rose Gold and Black Sheffield + Classic Cuff.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  19. Класні панчохи! Обожнюю їх за тепло і гарненький вигляд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, поєднувати тепло і красу восени буває важко, але важливо)

      Видалити
  20. Какие ноооги *_* Отличные чулочки, Натали, тебе ооочень к лицу. Если так можно сказать про чулки :)

    ВідповістиВидалити
  21. Відповіді
    1. Дякую) Це я в дитинстві казала, що виросту вища за всіх... збулося XD

      Видалити