середа, 30 листопада 2016 р.

Маска Freeman Pomegranate Revealing Peel-Off Mask

Пристрасть до масочок Freeman + їхній широкий вибір постійно штрикає мене ідеєю купити щось новеньке. Я наразі дуже хочу чорну маску їхню, але останнє, що я  спробувала - Freeman Pomegranate Revealing Peel-Off Mask.

My soft spot for Freeman masks + their great choice always make me to buy something new. Currently I really want to try the black mask, but the last products I've got was Freeman Pomegranate Revealing Peel-Off Mask.




Гранатові засоби мене приваблюють ще з часів гелю від Веледи, який легко став моїм улюбленцем. Тому коли я побачила серед масок Freeman гранатову, то одразу закинула собы в корзинку. Ось ця маска-плівка обіцяє відбілювати і зволожувати шкіру, а також виводити токсини і нейтралізувати дію вільних радикалів. До масок-плівок в мене ставлення доволі прохолодне, але саше на те й саше, щоб експериментувати!

I'm interested in pomegranate items since I've tried my fav Weleda gel. So when I saw among Freeman masks this one with pomegranate, I immediately added it to my cart. This peel-off mask promises to whiten and moisturize skin, an also remove toxins and neutralize free radicals. I'm not really a peel-off masks lover, but here we got a sachete for experiments.



Як виявилося, цю маску можна сміливо розтягнути на два використання (а глиняні Freeman - на всі три!). Вона доволі густа та в'язка, тому наноситься гарно й не розтікається. Якщо ви стикалися з рідкими плівковими масками, котрі люблять обвисати на обличчі дивними "соплями", то ви зрозумієте, про що я) Якщо не стикалися - то хай вам і далі щастить так! Отож, я наношу маску і займаюся своїми справами. В мене вона застигає гарно хвилин за 15-20.

As I've found out, you can simply divide this mask for two uses (and Freeman clay masks can be divided for three times!). It's quite thick, so easy to apply. If you've had to liquid peel-off masks before, you might know, how they can look as a slime, slowling moving down your face XD If you haven't tried such liquid fiml masks, than you're lucky! So... I apply this mask and manage my business. It take 15-20 minutes for it to freeze enought to take it off.


Що я вподобала: маска знімається без проблем. Тобто, її реально зняти швидко і зручно, а не здирати дрібними шматками, як у мене було з деякими менш якісними плівками. Лайк! З ефектів я б хотіла відзначити гарну тонізацію шкіри - одразу забирає втомлений вигляд, підтягує, трішки згладжує пори, робить шкіру гладенькою. Щодо відбілювання і зволоження, я б не сказала. Втім, моя шкіра відверто біла й так, тому з цим ефектом важко. А от щодо зволоження, то після маски я почуваюся комфортно, отож рівень зволоження якраз гарний для моєї комбі-шкіри. Загалом, маска отримує великий плюс і буду купувати її ще.

What I really loved: mask is easy to take off. Really no problems and you don't have any mess with small sticky partickles, which happens with a less quality film masks. Like! As for the effects, I'd love to mention noticeable tonization and removing my fatique. Light lifting, smoothening pores and making skin silky. As for whitening and moisturizing, I can't notice them. Yet my skin is simply pale itself, so it's hard to whiten it. And moisturizing is just enought for my combi type. Overall, mask gots a great plus from me and I'll repurchase it for sure.


А які маски-плівки подобаються вам? Пробували цю?
What peel-off face masks do you like? Have you tried this one?


Дізнатися більше і купити: Parfumeria.ua

82 коментарі:

  1. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/1bellefr.html

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за интересный рассказ о средстве ))))

    ВідповістиВидалити
  3. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Я теж) Але деякі плівкові бувають дуже круті) Скоро, до речі. розповім про одну шикарну плівкову маску! Щоправда, іншої марки

      Видалити
  5. У мене є ця маска в великій упаковці. Уже два роки користуюся, дуже подобається) Особливо цікаво її з лиця знімати - так приємно)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я маю їхню "морську" в повному розмірі) Планую придбати ще якусь, але, мабуть, глиняну

      Видалити
  6. ох, я скільки не намагалась подружитися з масками-плівками - вони мені категорично не подобаються :)
    глина форева :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж з ними довго не складалось. Спочатку пробувала не дуже якісні, які ніяк не знімалися нормально і я навіть думала їх просто змивати) Потім просто були середнячкові. Але потім мені потрапили до рук чудові маски Гуам, тому я дала плівковим другий шанс... І тепер іноді експериментую!

      Видалити
  7. Я такую еще не пробовала, интересно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона гарна для базового догляду і щоби освіжитися перед важливим вечором)

      Видалити
  8. Цікавий продукт) а ось я ще масками-плівками не користувалась)

    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цю варто спробувати) Серед бюджетних плівкових масок вона крута)

      Видалити
  9. It looks like it smells really good! Please check out my new post: Winter coats inspiration on http://tfmbe.blogspot.be/ Thank you! xxx

    ВідповістиВидалити
  10. Lovely products, thanks for sharing!
    Kiss kiss
    New post is up on my blog, take a look
    Trendy Tips Trendy Girls

    ВідповістиВидалити
  11. Відповіді
    1. Я стараюся знайомитися з різними їхніми масками)

      Видалити
  12. Sounds like great mask, personally I love peel off masks :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. только вчера делала их маску, только очищающую, такую тоже хочу))

    Lifestyle Blog Carrie Key
    My Instagram

    ВідповістиВидалити
  14. Your Blog looks amazing... This is very pretty =)

    nobelicme.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. If black mask is also peeling with sugar I have that and it great, and I want this one.I like Freeman masks too :)
    Overpowered

    ВідповістиВидалити
  16. Great post dear, it looks so nice.

    xx
    www.thestylefanatic.com

    ВідповістиВидалити
  17. Olá Nataly,

    Não conhecia o produto e marca mas, anotei para uma próxima compra. :)

    O Shampoo a seco conheço e acho muito bom.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  18. I love masks and this one looks good.

    www.busyandfab.com

    ВідповістиВидалити
  19. Great review, also I am an facial mask addict I don't like peel-off's, I prefer the manual, tho.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  20. ніяк не доберусь до цих масок. круто, що її можна зняти за один раз) бо буває походиш з маскою 20 хвилин і ще 20 хвилин її знімають

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аахах) В ене була така від Beauty Formulas - я її довше знімала, ніж носила == Жах!

      Видалити
  21. Thank you :D You must try :D Have an amazing results :D

    I need it right now!!! I'm totallt addicted to this kind of face masks :D

    NEW OUTFIT POST | Thinking Out Loud.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  22. Вже стільки читала про ці маски і ніяк не спробую! Дякую за огляд, Наталко!

    ВідповістиВидалити
  23. Конкретно эту маску я не пробовала, но покупала другие и они мне тоже понравились:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Які ще варто спробувати? В мене наразі чорна в "хотілках")

      Видалити
  24. Позитивный отзыв такой) Надо будет попробовать эти масочки)

    ВідповістиВидалити
  25. Pomegranate flavour is one of my favourites!
    I am gland you like it too!
    Kisses

    ВідповістиВидалити
  26. Маска мене зацікавила... треба спробувати :)))
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Варта уваги) У марки чудове поєднання ціни і якості!

      Видалити
  27. Зараз так багато про них читаю, що думаю вже, може варто зробити вже свою зимову колекцію таких масочок. Вони чудові, і їх вистачає надовго - такого саше на 2-3 рази вистачить точно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можна спробувати)) я їх люблю) Плівкового саше мені на 2 рази вистачає, глиняного - на три)

      Видалити
  28. Похоже, что у Фриман маски неплохие, многие их хвалят.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, деякі маски в них просто чудові) є й середнячок, але мені більше щастить на гарні)

      Видалити
  29. I don't really use any peel of masks but if I could, I'd get this one. At the moment I use just a regular peeling wash.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I use masks and peelings alobg, because my oly-combi skin needs extra care)

      Видалити