середа, 16 листопада 2016 р.

Dresslily shopping: backpack

Sometimes "All you need..." is not love, but a crazy&cute backpack. That's exactly the one I've got on Dresslily!

Іноді "all you need..." не любов, а крейзанутий і милий рюкзак. Саме такий я придбала на Dresslily!



My first Dresslily happiness is... ahaha, yep. it's new backpack Vintage Style Embossing and PU Leather Design Backpack For Women. I know. I know, I've bought a new backpack a while ago. But how could I resist this one? Because it looks like a modern vintage - something a little strange, but charming. Not daily. Totally suitable for my vintage-style coats. Perfect for rainy weather or winter time. Lady-like. Dream of my inner risky fashionista.

Моє перше щастя з Dresslily: ахаха, так. Це новий рюкзак. Vintage Style Embossing and PU Leather Design Backpack For Women. Я знаю, я знаю, я купувала нолвий рюкзак зовсім недавно. Але хіба я могла пройти повз цей? Він виглядає, наче сучасний вінтаж - щось трохи дивне, але чарівне. Не буденне. Цілковито вдале для моїх вінтажних пальт. Розкішне для дощової погоди чи зимового часу. В стилі леді) Мрія моєї ризикової внутрішньої фешіоністи))





Moreover, this backpack look really high-quality. It's big enought for my netbook and for some girly stuff. Have a nice zippers and inner pockets. Patterns look neat. It's comfortable and cute) And oh, I think it's milky-golden shade woul look more interesting, than usual flower patterns. And it really suits winter more) What more should I ask for?

Також рюкзак чудової якості. Він достатньо великий для мого нетбука і для дівочих речей. Має гарні замки та внутрішні кишені. Візерунки виглядають дуже акуратно. Він комфортний та зручний. О, а ще я думаю, що це тиснення у молочно-золотих барвах виглядає цікавіше, ніж звичні квіткові візерунки дівочих рюкзаків. І справді більше личить до зими. Що ще мені потрібне?))







А ви знайомі з цим магазином?
Have you ordered something in this shop?

Дізнатися більше і купити на Dresslily

68 коментарів:

  1. Great backpack:) You look cute:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. nice backpack :) You looks so pretty :)
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочка, він дуже гарний! Вітаю з вдалим придбанням!

    ВідповістиВидалити
  4. Просто роз-кіш-ний! Обожнюю рюкзаки взагалі, і цей просто неймовірний, оці квіточки - це щось! Дуже класний, хочу собі такий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені він теж запав в душу)) та ще й виглядає добротно - сподіваюся носити його довго!

      Видалити
  5. який крутий рюкзак! з обновочкою!
    і фотки кльові дуже!

    ВідповістиВидалити
  6. Amazing backpack, I really like the ornaments on it :)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. ага, я шуала щось цікаве для різноманітності)

      Видалити
  8. Que lugar maravilhoso amei as imagens, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  9. Рюкзак очень красивый. Я бы с удовольствием с таким ходила.

    ВідповістиВидалити
  10. Обожнюю рюкзачки! Твій дуже гарний)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сам від нього в захопленні) не можу натішитись)

      Видалити
  11. Eu também! ;)

    Uau! Adorei a mochila. Bem bonita!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  12. Thanks a lot, my dear :D

    Ohn, so cool backpack. Seems to be so functional :D Love the color!!!

    NEW DIY POST | Old Sweater Into Statement Bomber Jacket
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  13. Nice post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/1dresses.html

    ВідповістиВидалити
  14. Він такий милий, та й колір класний.
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
  15. I´m so jealous! The snow looks amazing!

    Vanessa x | www.springlilies.com

    ВідповістиВидалити
  16. Very nice backpack. It makes me think of a wallpaper I used to have.

    ВідповістиВидалити
  17. Прикольный рюкзак! Я вижу ты фанатеешь от рюкзаков, Ната))) У тебя уже небольшая коллекция собралась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) так, я рюкзаковий маніяк) насправді в мене їх зараз 6, з яких один дорожній, один літній і потертий, один просто старий вже, а от три - я постійно ношу. Але мені треба ще якийсь, бо в мої найновіші рюкзаки ноутбук не влазить!

      Видалити
  18. красивый такой, изящный и везерунки нежные, стильная вещь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, є в ньому щось особливе) Я таких ще не бачила)

      Видалити
  19. Рюкзачок прикольний! Цікавий! Я такий ні у кого не бачила)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тому й зацікавилась ним, що ніде ще такого не бачила))

      Видалити