субота, 26 листопада 2016 р.

Dresslily shopping: all the cute things

Що не кажіть, а аксесуари "роблять" образ. Якщо раніше моїми улюбленцями були сережки, то зараз я вже активно користуюся всіма іншими видами милих дрібниць, які здатні змінювати найпростіші луки) Наприклад, я "підсіла" на брошки нещодавно... Але сьогодні не про це. Сьогодні про мій шоппінг на сайті Dresslily та дрібниці, які я там знайшла.

I don't know about you, but as for me, accessories make all the look. Previously my favorites were earrings, but now I actively use all other kinds of sweet little things, that can change simple looks) For example, recently I'm really into brooches... But today is not about that. Today we'll explore my Dresslily shopping and things I've got from there.



Dresslily загалом схожий на такий тип сайтів з усім-усім-усім. Мою увагу там привернув шикарний вибір сукенок, але собі я замовила практичний кардиган на зиму - він вже мерехтів в мене в інстаграмі. І новий рюкзак. О так, рюкзаків забагато не буває)) І трішки прикрас. Про них та кагдиган сьогодні і розповім детальніше. А точніше покажу, бо насправді там не так багато й розповідати.

Dresslily is generally similar to such type of sites with everything girl needs. My attention was drawn by a chic choice of dresses, but I ordered a practical cardigan for winter time - it has glimmered in my instagram already. And a new backpack. Oh yes, I always have a free slot for a backpack)) And some jewelry & cardigan I'll tell you more about. Or rather show, because there really is not much to tell)



Коли йдеться про інтернет-магазини, я зазвичай зависаю в розділі сукенок. Але коли справа доходить до покупок, я волію купувати речі, які майже напевне підійдуть мені (особливо, з розміром!). Так що, незважаючи на великий вибір чудових вінтажних суконь на Dresslily, я відчайдушно хотіла цей Pockets Ethnic Style Printed Cardigan. Він такий теплий, барвистий і милий, що я навіть не можу описати це на словах...

So, when it's all about online shopping, I'm usually stuck in a dresses section. But when it comes to purchase something, I'd rather give a try to items, which will suit me (especially, with the size!) So despite the greatest choice of stunning vintage dresses on Dresslily, I desperately wanted this 
Pockets Ethnic Style Printed Cardigan. It's so warm, so colorful and cute, that I can't even describe it in the words...




Насправді кардиган = любов, коли він теплий, довгий і милий. Цей саме такий. І оскільки він не має кнопок чи гудзиків, я використовую моя різдвяну брошку з Мюнхена, щоб прикрасити його або в якості однієї кнопки. Що мені ще сподобалося в цьмоу кардигані - він зручний, гарно підійде для повсякденних образів з джинсами або штанами але і зробить їх більш цікавими. Чудово підходить для образів у бохо-стилі. А також до довгих вечорів з какао і корицевими десертами) О, і у нього є кишені... Ну, я повинна визнати: це моя найкраща покупка для майбутньої зими)

To be true, cardigan is love, when it's warm, long and sweet. this one really is. And as it has no buttons, I use my Christmas brooche from Munich to decorate it or as a single button. What I also enjoyed about this cardigan - it's comfortable, nice for daily looks with jeans or pants, but makes them more interesting. Perfectly suitable for boho-style looks. And also for a long evenings with cocoa and cinnamon desserts) Oh, and it has pockets!.. Well, I must admit: that's my best purchase for upcoming winter)





Перше, що привернуло мою увагу з прикрас це - Cute Colored Birds Branch Sweater Chain. Ну скажіть, хіба можна встояти перед цими пташечками на гілці? Я не змогла. Пташки дуже акуратні та барвисті, як і на промо-фото (що насправді важливо)). Кулон дууже круто виглядає на темному одязі, але також і доповнює барвистий. Отримую за нього море компліментів і ношу дуже часто. Якість прекрасна. Чого ще бажати?

Cute Colored Birds Branch Sweater Chain was the first thing, which caught my attention in jewelries area. Tell me, how can you resist purchasing these birds on a branch? I could not. The birds are very neat and colorful, as in promotional photo (which is really important)). Pendant looks cool on dark clothing, but also complement colorful stuff. I get compliments very often ans wear it almost daily. The quality is beautiful. What more you ask for?







Друга обновка - данина моїй раптовій любові до брошок. Chic Water Drop Triangle Brooch For Women - це щось трішки вінтажне, просте й лаконічне, але водночас привабливе. Дуже гарно доповнює однотонні сорочки чи кардигани, підійде і для офісного образу, і для романтичного. Брошку трохи важко відщіпати, але якщо навчитись, то з цим проблем не буде. 

My second purchase - Chic Water Drop Triangle Brooch For Women. Due to my great brooches love) It's something a little bit vintage, simple and concise, but also attractive. Very nice to complement shirts or cardigans, suitable for both office and romantic looks. It's a bit difficult to take it off, but if you learn, then there will be no problems.





А ви замовляли щось на Dresslily?
Have you ordered something on Dresslily?

Дізнатися більше і купити: Dresslily

42 коментарі:

  1. Such a lovely charm necklace !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/11/love-yourself.html

    Have a great day !!
    xo, kanchan

    ВідповістиВидалити
  2. кардиган неймовірний! настільки кайфовий!
    котик симпатичний :)
    прикраси дуже гарні! оригінальні і в той же час прості.
    Наталочко, ти граєш на скрипці?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Кардиган мене дуже тішить! Я нарешіт знайшла одяг, в якому не мерзну))
      Ні, на скрипці не граю) Але нещодавно довелося парцювати на конкурсу скрипалів перекладачем-редактором і все таке))

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Thanks a lot) Cat is not mine, but I enjoyed playing with it, while was taking photos)

      Видалити
  4. аксессуары такие милые, кардиган классный, с обновками!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я від цих пташок на гілці в захопленні!

      Видалити
  5. жаль, что не пишете на русском или же, что я не знаю ваш язык, эхх))
    буду фотографии смотреть, подписалась))
    Lifestyle Blog Carrie Key
    My Instagram

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Ну инглиш нам всем поможет))
      Подпишусь в ответ!

      Видалити
  6. Кардиган шикарный. Попугайчики и У меня есть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, ти вже третій блогер з моїх знайомих, який купив цих пташок)) Вони чарівні)

      Видалити
  7. Шикарные птички! Прелесть! Отличный выбор.

    Кстати, я тоже первым делом за платья хватаюсь ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пташки викликають в мене ашлену любов)
      О так, гортати сукенки - це задоволення навіть естетичне)

      Видалити
  8. Ух ты, у меня тоже есть такие птички)) Брошки обалденно крас ивые. Наташ, прекрасный образ! очень понравился твой кардиган))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, +1 в нашому гурті пташколюбів!
      Дякую)) Кардиган в мене зараз просто на щодень - обожнюю його!

      Видалити
  9. красивые фото, с покупками, все классное

    ВідповістиВидалити
  10. Обожнюю прикраси!!!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
  11. С обновочками. Очень классные покупки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я всім дуже задоволена) буду брати в цьому магазині ще щось

      Видалити
  12. Такой классный кардиган! Отличный выбор)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике) Я тепер з нього не вилізаю)

      Видалити
  13. You got wonderful things. I love the cardigan and would be happy to have one too:)The brooch is very cute but the birdie necklace stole my heart:) The kitty photo is cute:D

    ВідповістиВидалити