вівторок, 8 листопада 2016 р.

Рум'яна Artistry Signature Color Blush Soft Rose

Довгий час, поки мою шкіру мучили постійні запалення, я уникала рум'ян, бо вони тільки погіршували ситуацію. Зате коли ситуація покращилась, я почала з захопленням відкривати для себе світ різних відтінків і зараз експерименти тривають)) Сьогодні в мене трішки магії - пригадуєте, я вже писала про чарівну помаду, котра в мене серед улюбленців? То ось сьогодні я розповім і про рум'яна Artistry Signature Color Blush Soft Rose, які стали моїми першими рум'янами цієї марки, але вже пробудили бажання спробувала кілька інших відтінків.

For a long while my skin was suffering with a lots of inflammations, so I've been avoiding blushes, because they just make everything worse in such case. But when the situation got better, I started to open an awesome world of different shades and experiments go on)) Today I'd love to share some magic with you... Do you recall the review of my autumn fav lipstick? Well, today I'll also show you Artistry Signature Color Blush Soft Rose, which are my first blush by this brand, but they've already attracted me to try other shades.




Отож, приїхали до мене дві однакові строгі чорні коробочки. І я замислилась: якщо в одній рум'яна, то в іншій що? Виявилося, що так, моя омріяна обновка в одній з них, але - в пластиковому упакуванні. А в другій - красивенний футляр з золотою кришечкою і фірмовою "А" на ній. Чому так? Бо придбавши футляр одного разу, ви можете потім лише докуповувати рефіли і поновлювати їх чи чергувати між собою. До речі, до є до рум'ян і оксамитова "кишенька", в яку можна їх сховати. І пензлик - якраз по формі рефілу. Але насправді я тут нещодавно розжилася на гарні пензлі, то користуюся ними.

So, I've received two similar black boxes. And I thought: if one of them hides blushes, then second... what? It came out, that my dream novelty was really inside of one of these boxes, but in a simple plestic case. And in the second - there was a lovely golden case with a branded "A' on top. Why? Because if you buy such an empty case once, you can later only buy new refills or replace them anytime you want. Btw, case has also a velvet bag, where you can hide it. And a small brush - just as a refill. But lately I've got some nice brushes, so I prefer to use them instead.





Отож, рум'яна були успішно визволені з тимчасового пластикового полону та розміщуні в фолотому футлярі - і вуаля, вони готові до застосування) Спочатку мені було трішки шкода до поверхні рум'ян торкатися - знаєте, цей момент, коли треба зруйнувати літеру чи візерунок на поверхні - і не хочеться? Ось тут так було. Поза тим я помітила одразу, що відтінок вельми осінній - це яблучний спокій, тепла припилена рожевинка, яка буде доречною завжди та всюди. І крапля золотавого мерехтіння, котре вловлюєш вже тільки на шкірі.

So I've succed to free my new blushes from a plastic case and placed them into the golden one - and voila, they're ready to use. First I felt a bit sorry to erase the letter A on the blushes - you know, this moment, when you have to destry letters or patterns ona  surface, but you don't want to? Well, it was right liek thta) Besides, I've noticed, that shade looks pretty autumn - this apple calm, this warm pink powderm which will suit anywhere. And a drop of the golden glow you can notice on the skin only.






Наносяться рум'яна слуханяно. В них не найсильніша, але доволі висока пігментація. При цьому відтінок на шкірі завжди виглядає натурально і не вибивається з загального тону, наче він саме там, де й мав би бути. Для мене це дуже природні рум'яна, які не виступають дисонансом і в будь-який образ впишуться з легкістю. Хочете насиченості? Нашаровуємо! Хочете легкий туман - розтушовуємо.

Blushes are comfortable in application. They've got not really high, but quite nice pigmentation. Yet, the shade on the skin always look natural and matches the tone, where it has to. For me these are such an essential blushes, which are suitable for any look. Do you want intense shade? Add more layers. Light pink shadow? Blend!



Але, як і з помадою Artistri, в мене з цими рум'янами сталася любов завдяки тому, що вони безмежно стійкі. Переживають зі мною довгі дні, погану погоду, море біганини - звичайно, насиченість трохи падає, але вони тримаються все ще крутіше, ніж решта моїх рум'ян. А це щось та значить) загалом, знайомство з декоративними засобами Artistri вийшло вдалим на всі 100)

Bus, as with Artistry lipstick, I've fell in love with these blushes, because they've incredibly longlasting. They stay on after a long day, bad weather, a lot of mess - of course, shade looks less intense, but anyway they stay on better, than othernlushes I use. This means something) Overall, my acquitance with Artistry makeup is 100% awesome!





Ціна: ~ 500 UAH

Дізнатися більше і купити: Amway

64 коментарі:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  2. Я румянами не пользуюсь, но на тебе хорошо смотрятся ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  3. I love two last photos:) Really cute:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. Отличные румяна! Обожаю такой цвет, то что надо на зиму :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони й на зиму, і на теплу пору будуть вдалим вибором)

      Видалити
  5. I have this problem too.. Luxury cosmetic and super post
    Kisses for you

    ВідповістиВидалити
  6. Lovely color!!! Nice post!!!
    Have a nice day!!!! and my g+!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  7. Какой приятный оттенок у румян. :)

    ВідповістиВидалити
  8. Nice post! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  9. Прекрасно виглядають! Але ціна кусається, як для України)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Ціни - тема невичерпна, то правда... Але я адепт того, що за якісну баночку можна заплатити доволі багато)

      Видалити
  10. Очень красивые румяшки и фото потрясающие!

    ВідповістиВидалити
  11. Such beautiful photos and looks dear! Love this shade of blush! Thanks for sharing! :)
    Stella
    www.stellaasteria.com

    ВідповістиВидалити
  12. Який чуттєвий відтінок! Виглядають натурально)))

    ВідповістиВидалити
  13. Красивые румяна. На лице смотрятся красиво

    ВідповістиВидалити
  14. Good to hear that this blush is long-lasting, it has lovely shade of pink :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Красивые румяна; надо присмотреться к этой марке ))) Спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
  16. WOW! This color is fabulous... kisses

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ВідповістиВидалити
  17. Відповіді
    1. Thanks, dear! I enjoy these blushes really much and they are one of the best in my collection!

      Видалити
  18. От все! Начиталася я постів про рум,яна й сама захворіла на них. Без них вже тиждень з дому не виходжу, і так собі подобаюся! В мене було декілька у палетках, а тепер я хочу окремі, щоб були саме рум,яна і нічого більше. Тож, може, ці будуть першими)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я довго не могла приручити рум'яна через проблемну шкіру, то тепер "відриваюся" на повну)) Теж люблю, щоби були окремі - і бажано таким солідним рефілом, щоби його вистачило надооовго

      Видалити
  19. Який цікавий конструктор.
    Від Артістрі я нічого не пробувала, але пробувала доглядову косметику Амвей - не вразила тоді взагалі, тому і закинула знайомтсво з ними зовсім.

    п.с. Я все у захваті від твого волосся, просто шик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я насправді нічого особливого не очікувала, але декоративні засоби мене дуже потішили) А догляду не пробувала - тільки крем під очі, то скоро оглядатиму його.

      Дякую! Волосся - моя любов)

      Видалити
  20. Сплошной натюрель! Зимой - на вес золота такой оттеночек))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так) він і милий, і романтичний, і при цьому тримається дууже довго - щастя!

      Видалити
  21. Какой красивый сияющий оттенок! Очень понравился))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він неймовірно приємний в макіяжі)
      Дякую!

      Видалити
  22. Відповіді
    1. Я ними зараз дуже часто користуюся - така приємність)

      Видалити