понеділок, 28 листопада 2016 р.

Відновлювальний крем для очей Artistry Essentials

Скажу відверто, нещодавно я закохалась в декоративну косметику Artistry, але мені хотілося спробувати і догляд, щоби мати більше вражень про марку. Тому я обрала собі для знайомства Відновлювальний крем для очей Artistry Essentials.  Користувалася три місяці і готова поділитися враженнями)

Frankly, I recently fell in love with Artistry cosmetics, but I wanted to try some care products too in order to have more experience of the brand. So I chose Renewing Eye Cream Artistry Essentials. Enjoyed it for three months and ready to share impressions)


Крем приїхав до мене в красивій білій коробочці, де ховалася на менш красива рожева туба. Я вже згадувала, що в марки переважно класичні дизайн, тож тут та сама історія. В тубі 15 мл - стандартно для кремів під очі. Аромату не відчуваю зовсім, а текстура легка і ніжна - задоволення у використанні. Виробник обіцяє, що крем зменшує темні кола після 16 тижнів застосування, а ще зменшує набряки і запобігає появі "гусячих лапок". І подразнювати не буде, бо офтальмологи схвалили.

Cream arrived in a beautiful white box, where was hidden not less beautiful pink tube. I have already mentioned, that the most of products has classic design, so there is the same story. 15 ml tube is standard for eyecreams. Aroma isn't noticeable, texture feels light and delicate - pleasant to use. The manufacturer promises, that the cream reduces dark circles after 16 weeks of use, but also reduces puffiness and prevents "crow's feet". And it will not irritate, because ophthalmologists approved.



Надихнувшись гарними обіцянками, я взялася за тестування і спочатку крем мене цілковито влаштовував. Він надзвичайно ніжний, справді не подразнює ні шкіру, ні очі, тому його приємно використовувати і можна сміливо брати з собою в мандри. З макіяжем не конфліктує, повiки не жирнить, швидко і гарно всмоктується. Шкіру робить на дотик оксамитовою, м'якою та зволоженою. Але насправді пісkz нанесення ефект гарного зволоження дає майже кожен крем під очі і той, який не дає, треба негайно викидати. 

Inspired by theese promises, I took up testing and at first cream suit me completely. It is extremely gentle, really does not irritate skin or eyes, so it is nice in use and you can easily take it with you on the trip. Doesn't conflict with make-up, doesn't make eyelids greasy, quickly and well absorbed. Makes skin velvet to the touch, soft and hydrated. But well, almost every eyecream provides a moisturizing effect right after application. And if it's not, I think you can throw it away.



Проте щойно стало трішки холодніша я помітила, що цього зволоження мені вже мало. Протягом дня, дивлячись в дзеркало, виникала думка, що було б гарно нанести ще щось потужніше. А ще я не помітила відверто активного впливу на темні кола та набряки. Може, то в мене видалась така напружена осінь, але я трохи розчарована слабкістю ефектів. Звичайно, мені ще треба докористуватись кремом до 16 тижнів, щоби остаточно сказати, що темні кола не особливо зменшились, але я думаю, що і 12-тижневий результат мав би вже показати щось. 

But when the weather became a little colder, I noticed that moisturizing is not enough for me. During the day, looking in the mirror, I got an idea, it would be good to use something mroe intense. And frankly, I have not noticed any visible effect on dark circles and puffiness. Maybe it's because I've had a difficult and hard fall, but I'm a bit disappointed with weak effects. Of course, I still have to use this cream more to reach 16 weeks in order to say that dark circles are not particularly reduced, but I think that 12-week results would have to show something too.



З плюсів - нічого схожого до "гусячих лапок" я не помітила, хоча вони в мене і не виражені ще особливо. Ну і загалом стан шкіри за час використання крему сподобався. Але очікувала я явно більшого. Кому можу порадити цей крем: молодим дівчатам, які потребують комфортного зволоження на щодень. До речі, чула десь думку, що на зону навколо очей  варто звертати увагу вже після 25. Ой-ой. Не вірте) Я пригадую, що мої мімічні зморшки почали залягати під очима ще в старшій школі. І я певна, що якби хтось тоді звернув мою увагу на це та порадив користуватися бодай звичайним зволожуючим кремом, то ситуація була б кращою. Але маємо, що маємо... А повертаючись до крему, то думаю, що засіб чудово впишеться в літню косметичку - на холодну осінь він мені вже трохи залегкий,а на літо буде саме те, що треба - і легкий, і не жирний, і приємний. На цьому все, шукаю тепер собі щось на зиму, як близько, хо-хо-хо...

Some benefits - I've noticed nothing like the "crow's feet", though I don't really have them visible. Well, also skin felt really nice during the period of useing this cream. But obviously I was expecting more. Whom I can advise this cream for: young girls, who need a comfortable daily moisturizing. By the way, heard about the idea that eyes area need care after 25. Oh-oh. Do not believe this) I remember, that my mimical wrinkles under eyes began to occur in high school. And I'm sure if someone drew my attention to this and advised to use any ordinary moisturizer at least, the situation would be better now. But we've got what we've got... and returning to the cream, I think it might perfectly fit summer cosmetics - it's a bit light for autumn time, but exactly, what you'll need for summer - light and not greasy, and pleasant. This all for now and I'm looking for some winter cream, ho-ho-ho...




А ви знайомі з доглядом Artistry?
Have you tried Artistry care products?


Дізнатися більше і купити: Amway

58 коментарів:

  1. Great review dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/cold-autumn-days.html

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. do you use a special camera for taking na photos like this?:)

      Видалити
    2. Nope) Actually I take photos with my mobile, because currently I can't afford myself a nice camera(

      Видалити
  3. Так-так, на стан шкіри під очима необхідно звертати ой як рано. Дякую що поділилась)
    Запрошую до себе у блог на розіграш чудових засобів)
    http://mykingdom1212.blogspot.com/2016/11/giveaway-in-my-kingdom-with-kosmystik.html

    ВідповістиВидалити
  4. так-так, згодна - треба хоча б з 20 звертати увагу на очки.
    а якщо дівчинка займається в басейні - то іще раніше однозначно - окуляри-то труть ніжну шкірочку.
    про крем шкода, я вже намилилась було на нього дивитися. проте, мені вже пізнувато :)
    дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Як лижник зі стажем і окулярами)
      ну, як на мене, то цей крем справді найбільше підійде для молодої шкіри

      Видалити
  5. Ой мне эта серия очень у марки наврится. Хочу крем этот попробвоать и рекомендую маску.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за рекомендацію! почитаю про маску)

      Видалити
  6. Наталочка, дякую за опис. З маркою не знайома, але з недавніх часів чую про неї. А шкіру навколо очей треба дбати )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка мене підкорила декоративними засобами наразі)

      Видалити

  7. it has some really good products.
    Have a good week
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  8. У меня была декоративка из этой серии (если не ошибаюсь), но как-то не особо вдохновила ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здається, в цій серії лише догляд) А от я пробувала декоратвику з колекції Signature - просто шикарно)

      Видалити
  9. Cool post, i really like it! Please, i followed you, can you follow me back? :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  10. Найти хороший крем для области вокруг глаз - дело непростое.

    ВідповістиВидалити
  11. Не знайома з маркою) згодна, що догляд за зоною під очима варто було б починати ще зазделегідь! Чому нам раніше про це ніхто не казав)

    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха, так-так)) Я думаю, що нинішнє покоління школярок-студенток вже мають набагато краще уявлення про догляд за шкірою, ніж ми якісь років 10 тому)

      Видалити
  12. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    ВідповістиВидалити
  13. Your presentation are always so beautifully romantic, love it.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  14. Sorry to hear that this product wasn't as good as you thought!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Beautiful post dear! The cream looks really nice. Thank you a lot for your last comment on my blog :) May I ask you a favor? When you comment on my blog, could you leave your blogs url? I always have to google your blog first when I want to comment back :D THANK YOU!
    Sending much love!
    Xx

    Rosa Larissa Klara

    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
  16. Too bad it didn't meet all your expectations.

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  17. Я пробовала их систему по уходу за жирной кожей (пару лет назад) и она мне понравилась:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це поки що мій перший догляд від них) можливо, буде нагоді спробувати й щось для жирної шкіри теж. дякую за рекоендацію!

      Видалити
  18. Tengo unas ganas de probar esta marca he leído maravillas!!
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  19. Tengo unas ganas de probar esta marca he leído maravillas!!
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  20. I haven't tried but I doubt wheter a cosmetic exists to fight my dark circles:/ I always had them and it's just skin being thin and full of veins so what to do?:( I learnt to live with them:)) Still wish I didn't have them tho:) Anyways, I'd give this cream a go as you say that it doesn't irritates.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I'm not sure, what to do with thin skin, but anyway good muisturizing and lots of sleep works quite nice)

      Видалити
  21. Я не знайома з маркою, тепер обов"язково зверну на неї увагу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У марки крута декоративка) А догляд я буду ще вивчати детальніше

      Видалити
  22. О, я так налаштувалася, що я зараз прочитаю твій відгук, й куплю цей кремик, але бачу, що мені не підійде. Мені теж треба посиленого ефекту. Не те щоб проблеми є, але вже відчуваю, що крем повинен працювати, інакше нащо він взагалі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей крем гарно підійде іншій віковій категорії) Я так думаю) Для так, для інтенсивного догляду він мені не дуже дієвим видався

      Видалити