четвер, 20 жовтня 2016 р.

Watsons Box: Все, що треба для щастя

Скажу чесно, з того часу, як я стала блогером, мої запити до косметики значно виросли. І для щастя тепер не достатньо бюджетної помадки... хоча, залежно, яка помадка! Ну але загалом, я не про те. А про те, що чудова-прекрасна мережа Watsons запропонувала мені потестувати продукти, які ви можете знайти на полицях магазину. І надіслала справжнющу коробку щастя! Сьогодні я пропоную вам зазирнути до неї та дізнатися, що ж викликало в мене таке море емоцій.

Frankly, from the time I became a blogger, my cosmetics requirements increased significantly. And a cheap lipstick isn't enought for happiness ... although, depending on which lipstick! Well, but in general, I'm not about that. I'm about a wonderfil Watsons chain stores, who invited me to test the products, that you can find on their stores shelves. And so they've send me a real a box of happiness! Today I invite you to look into it and find out, what made me so emotional.


Коли я відкрила чарівну бірюзову коробоку, перев'язану рожевою стрічкою, то відчула себе чи то щасливою іменинницею, чи просто дуже задоволеним блогером. Бо такого щедро наповненого боксу я ще не отримувала.

When I opened the magical turquoise box, tied with a pink ribbon, then felt myself a happy birthday girl or just a happy blogger. Because it's the first time I get such a generously filled box!



Перше, за що зачепився погляд - це, звичайно ж, три палетки тіней Make Up Revolution. А у мене ж слабкість до палеток! А тут їх три! Ну ви зрозуміли))) Мені дісталася Iconic 2, яку називають часом бюджетною версією Naked. "Нейкед" маю, отож буде з чим порівнювати. Поки що мені подобається баланс матових, сатинових і шиммерних відтінків і абсолютна універсальність. Друга і третя палетки - це Redemption Palette Essential Mattes i Redemption Palette Essential Mattes 2. О це вже просто рай для прихильника матових тіней. Я прихильник, якщо що) Перша версія холодніша, друга тепліше. Загалом же, вони вельми схожі, але якби мені треба було взяти одну - я б обрала другу) В неї, до речі, вже стригла потицяти пальцяи - пігментація гарна! Ох, чекайте на розлогі огляди)

The first thing that caught my view - were, of course, three eyeshadow palettes Make Up Revolution. And I have this soft spot for palettes! And here are three of them! Well you get the idea))) I got Iconic 2, sometimes called a budget version of Naked. "Naked 3" I have got, so here is something to compare it to. So far I like the balance of matte, satin and shimmering shades and and universal type. Second and third paletter are Redemption Palette Essential Mattes i Redemption Palette Essential Mattes 2. O,h this is true haven for supporters of matte shadows. I'm a fan) The first version is colder, the second one - warmer. In general, they are very similar, but if I had to pick one - I would chose the second) Btw, I've tried it already - really good pigmentation! Oh, wait for long reviews)

ОГЛЯД Палетка тіней MakeUp Revolution Redemption Palette Essential Mattes 2
ОГЛЯД Палетка тіней MakeUp Revolution Redemption Palette Iconic 2
ОГЛЯД Палетка тіней Make Up Revolution Redemption Essential Mattes palette



Друге, що примусило мене радісно запищати - це повнорозмірна баночка Батісте! По-перше, я його ще у Вотсонсі не бачила, але його вже можна придбати в інтернет-магазині! По-друге, у мене якраз-якраз закінчився останній сухий шампунь і я нервово думала про те, що треба новий) А ось і він - та ще й такий варіант, який я не пробувала - Batiste Floral! Однозначно лайк.

The second thing that made me happy - a full-size jar of Batiste! First, I haven't seen it in Watsons yet, but you can buy it online in their store! Secondly, I've just finished the last dry shampoo and started thinking abotu a new one) And here it is - even that one, which I haven't tried yet - Batiste Floral! Definitely like!

ОГЛЯД Сухий шампунь Batiste Floral dry shampoo


Далі в нас коробочка від Rimmel - Get the London look. Щоб отримати цей самий лондонський образ, всередині коробочки нам пропоную чорний олівець Scandal Eyes 02 Sparklin Black - водостійкий, бо в Лондоні ж дощ! І пузату помаранчеву туш Scandal Eyes Reloaded, в якої величеезна щіточка. Буду тестувати львівськими дощами, перш ніж їхати в Лондон)

Then we have got a Rimmel box here - Get the London look. To get this London look you'll find, a black pencil Scandal Eyes 02 Sparklin Black - waterproof, because it's raining in London!And orange tibe of Rimmel Scandal Eyes Reloaded mascara, which has got a biiig brush. I'll tested it in Lviv rains before going to London)

ОГЛЯД Туш Rimmel Scandal Eyes Reloaded mascara & олівець для очей Rimmel Scandal Eyes waterproof kohl 002 sparkling black


А ще в коробочці була цікава доглядова частина) Наприклад ось ця пара від Lumene. Зізнаюся, я про марку чула багато, але нічого не пробувала. тепер ось матиму таке задоволення. Тим більше, засоби, які приїхали просто створені для мене - це гель-скраб для вмивання Lumene Clear It Up! Deep Purifying Daily Wash 2 in 1 i матуючий крем Lumene Clear It Up! Antishine Moisturizer. Щоправда, на гелі написано "step 1", а на кремі - "step 3". От я і думаю - а крок 2, теоретично тонік загубився?))

Also there was a ncie care part in the box) For example, this Lumene duo. I confess, I've heard much about this brand, but never tried it. So now I'll have this pleasure. Moreover, these products are like made for me - a gel-scrub cleanser Lumene Clear It Up! Deep Purifying Daily Wash 2 in 1 and matting cream Lumene Clear It Up! Antishine Moisturizer. However, there is "step 1" on the gel and "step 3" on the cream. So I think - and step 2, theoretically toner, got lost?))

ОГЛЯД Дует Lumene: гель для вмивання Clear it Up! 2 in 1 Deep Purifying Daily Scrub & Wash i матуючий крем Clear it Up! Anti-shine Moisturizer


І останнє - зовсім темна конячка для мене. Гель-скраб для тіла від марки Kruidvat. Пахне яблуком) освіжає неймовірно) Наче приїхав з Нідерландів - ого! Лайк)

Finally - quite a dark horse for me. Gel scrub from unknown Kruidvat brand. It smells apples)  Incredibly refreshing) As it seems it came from the Netherlands - wow! Like)

ОГЛЯД Гель для душу Kruidvat Apple & Green Tea shower gel


Звичайно, я детальніше розгляну всі продукти в окремих оглядах - але все це вимагає куди більше часу. Тому такий ось пост-анонс! Тим більше, мені часом друзі скаржаться, що я пишу про марки, які важко дістати у нас - то ось ціла коробочка того, що ви вже знаєте, де купити! Я дуууже задоволена коробочкою і насправді всі засоби мені дуже цікаві та потрібні) Хоча я досі думаю, як не звар'ювати, пишучи про три більш-менш нюдові палетки однієї марки XD

Of course, I will  highlight more of all these products in a separate reviews - but it takes much more time. So here's a post-preview! Especially, as some of my friends complain, that I write about brands, which are hard to get here - then here is a whole box of what you already know, where to buy! I am sooo happy about this box and actually all products are very interesting and useful for me) While I still think, how should I keep calm and write about three quite similar palettes of one brand XD



Щось з цих засобів пробували? Що вас зацікавило найбільше? 
Have you tried any of these products? Are you interested in something?


Дізнатися більше: Watsons

66 коментарів:

  1. Я теж люблю пробувати щось новеньке :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ого))) яка коробчище)) Ватсонс - постарались))) З всього користувлась хіба Батістом, ну а Люмене просто люблю в усіх його проявах)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, я сама в щасливому шоці була, коли відкрила! Батіст - необхідність! А Люмен я якраз ще не пробувала

      Видалити
  3. Наповнення дуже круте! Особливо нетерпляче буду чекати відгуків на тіні і на Люмене, люблю такі засоби)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З тінями огляд ще не скоро - там роботи й роботи, я люблю це діло розтягувати, а от про Люмен планую написати пошвидше)

      Видалити
  4. Great box dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/10/golden-autumn-days.html

    ВідповістиВидалити
  5. Someday I'll try Make Up Revolution palettes. When my Sleek finishes, maybe.

    ВідповістиВидалити
  6. OvvV Revolution palets are beautiful :)!
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  7. Классная коробка )) Щедрая ))

    Палетки понравились, но жаль, что они примерно в одной гамме. А средства Люмине заинтересовали больше всего, мне нравится эта марка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, постаралися у Вотсонс))

      Палетки справді доволі схожі, проте все ж кожна зі своєю специфікою, тому знайдуть шанувальників))

      Видалити
  8. С подарочками Вас! Буду следить с радостью следить Вашими за обзорами!

    ВідповістиВидалити
  9. love the colour palettes . Its so amazing. I love shopping from watsons,
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    ВідповістиВидалити
  10. Отличный обзор! Спасибо что поделилась ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  11. Клёвая коробочка! Действительно, тут есть всё, что необходимо для девичьего счастья))

    ВідповістиВидалити
  12. I'm interested at these stunning eye palettes from Make-up Revolution, I have lipstick from this brand and I like it a lot :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Классная посылка! Буду ждать детальных обзоров)

    ВідповістиВидалити
  14. Such a beautiful post, I love it! These palettes are amazing! You have a great blog, would you like to follow each other?

    ВідповістиВидалити
  15. Крута коробка)))!
    А Бітісте у Ватсонс почали продавали раніше, але він не у всіх магазинах є, навіть акція була за 104 грн 200 мл)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого, крута акція) буду слідкувати, бо дуже люблю сухі шампуні)

      Видалити
  16. Действительно, столько всего и классного! Тени, мне кажется, на любителя или это мне достаточно двух универсальных оттенков на три года?..))))
    А вот последний продукт тоже незнаком - интересно, нужно будет поискать... Спасибо за обзор)
    livelovelook.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я любитель палеток, так что меня они порадовали)) Цвета достаточно базовіе)

      Видалити
  17. Поздравляю с обновочками! Действительно, отличное наполнение! Я, кстати, тоже только эту версию Батиста и не пробовала.Жду отзывы!)
    http://beloglovskaya.blogspot.com
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      так, приємно. що вони так вгадали зха батістом))

      Видалити
  18. Que maximo amei, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  19. Thank you dear :D

    I really love this box. The pallets are incredible :D

    NEW REVIEW POST | Cien: Cover Make Up Concealer Perfect Nude.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  20. у Люмене другий крок - це тонер) вмивалка така в мене є, дуже подобається. із задоволенням прочитаю огляд на крок 2)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Угу, от тонера сюди не вистачає) але що це я.. коробочка й так розкішна)

      Видалити
  21. O my my so many amazing products you got in the magical box!! <3

    ВідповістиВидалити
  22. Ничего из этого не пробовала. Будет интересно почитать подробные отзывы)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скоро щось писатиму) набором Ріммель вже користуюся на повну!

      Видалити
  23. Аж три палетки! Вот это я понимаю, есть что пробовать)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага)) Правда, я маю своїх фаворитів, тому в мене трішки передоз палеток XD

      Видалити
  24. Чудова коробочка! Аж три палетки тіней, можна малюватися досхочу))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, малюватися саімй і ще й на всіх подруг вистачить))

      Видалити
  25. YaY!! So many cool things in the box! Must have been a great surprise:)

    ВідповістиВидалити