пʼятниця, 21 жовтня 2016 р.

Пробники Suemade: потрохи про все-все-все / Suemade testers

За що я люблю презентації марок - то це за можливість продукцію самому роздивитись і дізнатися про неї все цікаве. Після презентації Suemade я прийшла додому з солідним набором пробничків і сьогодні хочу вам розповісти про свої враження від продуктів марки, які я для себе відкрила.

What I do love brand's presentation for - it's a great opportunity to explore a lot of products at once nd find out interesting things. After a Suemade presentation I've got a lovely set of testers and here I'd love to share my opinion on them all.



Крем "Жасмин" - для нормальної та сухої шкіри. оскільки він явно не для мого типу шкіри, то я наносила його наніч. Сподобався - ненав'язливий аромат, ніжна, хоча й доволі густа текстура, шкіра після нанесння - шовк) Проте мені крем трохи жирнить і не вистачає легкості - таки позначається тип шкіри.

Jasmine cream - for a normal and dry skin type, so not for me. I've trid in for a night time. What I loved - light scent, soft, but rich texture and silky feeling on my skin. But it's too oily for me - well, combination skintype.



Крем "Шавлія" - для жирної та проблемної шкіри. Порівняно з "Жасмином" має набагато насиченіший запах - мені вчуваються в ньому трави і спеції. Текстура в крему більш водяниста та легка, тому жирна шкіра всотує крем гарно. Втім, з його насиченістю я теж більше використовувала засіб ввечері - вдень мені хочеться більше матовості, а її він, на жаль, не дає. Зате дає гарне й комфортне живлення. Думаю, в зимову пору буде бездоганно) Якщо ви не боїтеся доволі яскравого аромату.

Savlia cream - for oily and problematic skin. It has much stronger smell comparing with Jasmine - I feel some herbs and species. Texture is more lgiht and airy, so oily skin absorbs cream well. yet with it's intense work I'd prefer this cream for a night time. During a day I really need more matte effect, and it doesn't provide it. But instead it provides a comfortable nourishing. I think, it might be really nice for a winter. If your'e not afrais of a strong scent.



Крем "Дитячий" - використовувала його на ручки. Що сподобалось - як і очікувала від засобу для дітей, дуже ніжна текстура, доволі така жирненька, тому гарно захищає в непогоду і живить приємно, всмоктується доовго. В крему фактично немає аромату, текстуру руки оцінили на 5+. Якщо вірити опису виробника, то засіб гіпоалергенний, тому можна сміливо мазюкати всім-всім-всім.

Children cream - I've been using it fom my hands. What I loved - as expected, really soft and rich texture, so it protects well, even in a bad weather, but absorbs quite long time. it has almost no smell and my hands loved this texture. As it shoud be hypoallergenic, anyone can use it)



Крем "Ладан" - заявлений, як анти-ейдж. Звичайно, я з інтересу спробувала) Запах в крему знову насичений, ладанистий, пряний. Текстура - жирненька, насичена теж. Моїй комбі-шкірі нікуди  - хіба наніч. Проте попри такі текстуру я відчувала на шкірі наче трохи стягнення. Досі не розумію чому - може, крем конфліктував з тоніком? Загалом, наче й приємний, але щось мені ніяк не підійшов.

Ladan (Frankincense) Cream - anti-age. Of course, I've tried it too) The scent is intense, spicy. Texture is also rich and oily. It's not suitable for my combination skin - may be for a nigh only. But despite such a texture my skin felt a bit dry. I'm not sure, why - probably, cream conflicted with toner. Overall, it seems nice, but not working for me.



Крем "Мірра" - ще один анти-ейдж в моїй колекції пробничків. Соковито-жовтий, легкий і більш приємний для моєї шкіри, ніж "Ладан". Пахне цікаво - спеціями з мінеральною водичкою, освіжає, гарно всмоктується. Анти-ейдж впливу я по пробнику, звичайно, не перевірю - та і взагалі, рано мені ще. Але насправді крем приємний, сподобався.

Mirra cream - one more anti-age type. Juicy yellow, light and much better for my skin, than Ladan. Smells interesting - spicy with a mineral water. Absorbs well and refreshes my skin. Of course, i can't check it's anti-age effect, but cream seems nice.



Дитячий засіб для вмивання "Yellow Duck" - дуже ніжна, приємна, освіжаюча цитрусова желейка. Пахне апельсинами, легко піниться, очищає добре. Думаю, малявкам якраз щось таке сподобається. Тим більше, підійде для чутливої шкіри і не треба шкрябати її брусочками мила. Лайк!

"Yellow Duck" cleanser for kids - really soft, pleasant, refreshing citron jelly. Smells oranges, foams a little bit, cleanses well. I think, children will like it a lit. Moreover, it's suitable for sensitive skin, so no need to use a regular bar. Like!



Інтимне мило Intimate - ніжна тема, тому й засіб потрібен такий же. Пахне якось просто мильно) Дуже приємна желейка. Очищає чудово! Не подразнює ні краплі. Я спочатку думала, що такий формат не буде не особливо зручним у використанні, та потім навпаки оцінила, адже він не розіткається (бо ж желе) і водночас потрапляє всюди (бо ж желе)). Лайк. Хочу повнорозмірний варіант.

Intimate soap - delicate topic, so the product has to be like that too. Smeels soapy) Really nice jelly. Doesn't irritate, cleanses well. First I thought it might be not comfortable in use, but later I lvoed it, because jelly isn't too liquid and also works very delicate. Like. I need a full-size.



Скраб для тіла Orange - добротний цукровий скраб з апельсиновим ароматом (і ефірними оліями)) Для тих, кому до смаку інтенсивне скрабування. Загалом, цукрових скрабів в мене було багато - не знаю, що тут додати. Він працює)

Orange body scrub - a nice sugar scrub with an orange smell and essential oils. For those who love intense exfoliation. Overall, I've has a plenty of suger scrubs, so I'm not sure, what to add. It works)



Скраб для обличчя Silk - Ще один засіб, який пахне спеціями і смакотою) Справді ніжний, проте працює. До скрипу не шкрябає - середньостатистичний скраб, я б  cказала.

Silk face scrub - one more product, which smells spices and tasty stuff) really delicate, but it works. Doesn't exfoliate too intensive - a typical regular scrub, I'd say.



Бельді Евкаліпт - моя любов не з першої спроби) Спочатку мене відлякав запах цієї темно-зеленої желейки - він якийсь не особливо приємний. Але коли я спробувала бельді в дії - коли мою шкіру огорнула м'якість, а після змивання я відчувала тільки шовк - тоді я й закохалась) І зрозуміла, що можна й не нюхати бельді, а просто використовувати його та тішитись. Що я і роблю)

Eucalyptys beldi - my love not from the first sight. First of all I didn't like the smell of this dark green jelly - it's not very pleasant for me. But when I've tried to to use beldi, my skin was wrapped with a softness and after rinsing it off I felt a real silk. So it was love) And I thought I don't have to smell this beldi XD



Бельді Кава-кориця - а тут любові якось не сталося. Попри те, що кавовий армоат мені звичніший, бельді залишає мені на шкірі якесь в'язке відчуття, тому його хочеться краще змивати. Гладкості шкірі він теж додає, але все ж мій фаворит - евкаліпт)

Coffee & cinnamon beldi - not so lovely here. Despite I like coffeee smell nore, beldi leaves some sticky feeling on my skin and I want to rinse it more and more. It makes skin smooth too, but Eucalyptys is my fav so far.



Ось таке вийшло знайомство з продукцією Suemade. А скоро я вам ще напишу про мило, з яким я зараз знайомлюся!

So here is mine Suemade acquitance. And soon I'll also review a soap I've got from this brand!



А ви пробували щось у марки?
Have you tried Suemade?

Дізнатися більше у купити: Suemade

54 коментарі:

  1. it has some really good products.
    Have a good week
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  2. Fantastic products Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний формат роззнайомитися з маркою! Наталочка, дякую що розповіла! Стільки цікавого!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, зручний формат і багато всього спробувати можна)

      Видалити
  4. Якось потрапила на одну з виставок у Львові і там серед різних цікавинок була продукція ціеї марки (впізнала за етикетками), не змогла втриматися і придбала крем для обличча. Ну запах у нього був класний, але більше нічого не сподобалось, можливо він просто не підійшов моїй шкірі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що в марки однозначно вартісні засоби для тіла, особливо бельді, ну а косметика для обличчя - це справді складніша тема) Я надаю перевагу аптечним маркам

      Видалити
  5. Great post, fantastic products|
    Kisses

    www.justmystyle40.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Интересная марка и большое разнообразие продуктов, аж глаза разбегаются) спасибо за информативный пост)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, в них справді гарний вибір і багато цікавинок)

      Видалити
  7. Ого, яка колекція! Точно можна обрати для себе підходящий ) І мені подобається такий формат, саше для мене зовсім не зручне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, рада, що в них є багато всьогго і для різних типів шкіри

      Видалити
  8. Интересные средства )) Мне больше всего захотелось попробовать скраб и детскую умывалку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони гарні)) А я думаю, щол інтимну вмивалку візьму собі

      Видалити
  9. Отличная идея с таким форматом пробников ♥♥♥ спасибо за полезный обзор!

    ВідповістиВидалити
  10. мне кажется здорово что можно в таких мини баночках попробовать и выбрать для себя)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, насправді дуже зручно і не сумно, якщо засіб не підійшов)

      Видалити
  11. Слухай, а в тебе не було такого бальзамчику для рук Індія???

    ВідповістиВидалити
  12. Ух, сколько всего интересного! Действительно, классная возможность попробовать сразу много средств и выбрать то, что нужно:)
    livelovelook.ru

    ВідповістиВидалити
  13. Столько пробников:) Я из всего крем жасмин пробовал (совсем не понравился) и скраб для лица Silk (очень понравился). Также себе купила полный размер интимного мыла и... очень довольна им;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Жасмин мені теж трохи мимо, а от інтимне мило - мм, кайф!

      Видалити
  14. В мене дещо інший набірчик))) але, що цікаво, мені майже всі креми підійшли. Якось аж дивно. Але шавлія аромат має жахливий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені аромат Шавлії якраз сподобався)) Чекатиму твого відгуку!

      Видалити
  15. Ого, сколько пробников! И все так аппетитно выглядит, как будто это не косметика, а вкусности.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, в деяких з них дуже круті аромати)

      Видалити
  16. Скраб апельсин мені не сподобався - надто масний, а ось бельді кава-кориця для тіла - супер засіб.Один із тих, що продовжують живити після змивання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я б сказала, що цей скраб просто... просто скраб) А мені з бельді Евкаліпт зайшов краще)

      Видалити
  17. Я дуже хочу спробувати крем Шавлія, все інше дуже сподобалось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. шавлія мені сподобалась) З іншими засобами - по-різному, але загалом враження гарні!

      Видалити
  18. Пробничків багато не буває, то ж це чудова можливість познаймитися з маркою та підібрати для себе щось!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, згодна, а для блогера є ще й гарний варіант оглянути багато всього!

      Видалити