вівторок, 4 жовтня 2016 р.

Ватні пафи "Білосніжка" / "Snow White" cotton puffs

Ну здавалося б - що можна цікавого придумати зі спонжиками? Тобто - це ж спонжики. Дістав, змив макіяж чи лак, викинув. Але ось мені приїхала альтернатива звичним ватним дискам - пафи "Білосніжка". І раптом я виявила, що це дуже корисна штука. Далі - більше!

Well, what can be interesting about sponges? I mean - these are just spoges! You take them, take off your make-up or polish throw away. But lately I've got an alternative to a cotton disks I use - "Snow White" puffs. And suddenly I've found out it's a very useful thing. Read more!



Насправді вперше я познайомилася з пафами в клініці, де лікую шкіру. Ними там користувалися постійно і я запримітила собі. Бо одного разу мені дали додому лосьйон в невеликій баночці і ватні диски його прости "випивали". Отоді я й згадала про тоненькі та зручні пафи, якими цей же лосьйон наносили в клініці. І вирішила, що й мені такі треба якось роздобути. Але в магазині я їх не побачила, тому призабула. Проте Всесвіт чує наші бажання)

First I've seen puffs in a medical center, where I heal my skin. Doctors there use puffs all the time, so I was interested too. Because once I got a small jar with a lotion and my cotton pads were just absorbing it too fast. So then I thoughs about small and handy puffs they used in a medical center to apply this lotion to my face. But i couldn't find them in a shop, so forgot for a while. But the Universe remembers our wishes)




Отож, я отримала нагоду протестувати пафи "Білосніжка". Виробник повідомляє, що вони виготовлені зі 100% бавовни. Рекомендовано використовувати і для щоденних доглядових процедур та зняття макіяжу, і для нанесення тональних засобів, і для роботи з лаками чи догляду за маленькими дітьми. Перепробувала всі варіанти, окрім останнього)

So, I've got an opportunity to test "Bilosnizhka" (UA for "Snow White") puffs. There're 100% cotton. recommended to use for daily care routine, make-up removing, foundation application, manicure routine and even in a babycare. I've tried everything, except babycare)



Пафи приїхали до мене в трьох упаковках різного розміру - 200, 300 і 400 пафів. Перший плюс, який хочу відзначити - упаковки маленькі! Якщо я купую зазавичай туби з ватними дисками на 100-120 штук, які потім дивною гусеницею скручуються в моїй сумці, то тут навіть найбільша пачка пафів - це акуратний прямокутник, який займає зовсім небагато місця. А при пакуванні чемодана в поїздку місце - це критично необхідна річ. Тому для всіх мандрівників навіть упаковка на 200 пафів займатиме менше місця, ніж 100 штук дисків.

I've got my puffs in 3-sized packages - 200, 300 and 400 puffs. First pro I'd love to mention - all the packages are pretty small. If I usually but cotton disks in amount 100-120 pieces, which looks like a stange long tube in my bag, here even the biggest package is a neat almost square pack, which needs not much space.  And when you're packing your stuff before a trip, free space is such a need. So for all travelers 200 pieces puff pack will take much less place, than 100 pieces cotton disks pack.



Ще мені дуже подобається те, що завдяки своїй щільній текстурі пафи справді поглинають менше засобу, отож моїй міцелярні водички не ллються рікою, як раніше. Зазвичай для зняття макіяжу мені достатньо трьох пафів. Приємно, що на дотик вони ніжні і м'якенькі. А ще - і це дуже важливо - міцні. Насправді, я дуже не люблю, коли в  процесі демакіяжу чи зняття лаку серветки чи диски просто розлазяться чи рвуться, а вони (особливо дешевші), це діло люблять. Пафи розірвати теж можна, але для цього треба докласти трохи зусиль, а я явно не докладаю їх стільки, поки змиваю тіні чи туш, тому все чудово.

What more I enjoyed - due to a texture puffs really absorb less product, so my micellar water lasts longer, than before. Typically I need three puffs to remove make-up. They're pleasant to the touch and soft. And also - it's very important - they're firm. To be true, I don't like it, when during make-up removing or manicure cotton pads just split or tear apart.  But they actually love to do this, especially cheaper ones. Puffs can be torn apart too, but it needs some efforts and I usually don't put so much efforts, when I take off my eyeshadows or mascara, so everything is ok.


Ну ось, здавалося б - як здивувати блогера ватними штукенціями? А вдалося. Тепер справді купуватиму їх частіше - і по ціні виходить вигідно.

At first I thought - how can a blogger be surprised with a cotton stuff? But I was. So now I'm going to buy them more often.

            


Дізнатися більше і купити: Білосніжка

62 коментарі:

  1. Great post dear! ♥♥♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/10/burgundy-blue-outfit.html

    ВідповістиВидалити
  2. Паффы классные, им действительно удалось удивить нас:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна)) І зручні, і економні, і акуратні!

      Видалити
  3. Какие интересные пафы, с удовольствием бы попробовала такие. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Totally got part about splitting.I use only one sort of cotton puff and if I dont find it is like yikkesss!!Alarm :)
    Overpowered

    ВідповістиВидалити
  5. Interesting that for removing makeup
    Kisses for you
    New post ❤

    ВідповістиВидалити
  6. Interesting that for removing makeup
    Kisses for you
    New post ❤

    ВідповістиВидалити
  7. Чудесное экологическое и экономное изобретение! Я раньше не знала, что они существуют ) Спасибо, что ознакомила, обязательно куплю. Тоже жалко, что средства "льются рекой" в никуда)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, здавалося б така прсотенька річ - а дуже допомагає на щодень)

      Видалити
  8. Я вообще никогда не обращала внимания на пафы. Теперь присмотрюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тоже) Просто не видела их в магазине... а теперь я в восторге!

      Видалити
  9. Отличные! Мне очень понравились
    пользуюсь с удовольствием ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  10. Клас, треба собі купити такі) я постійно купую такі для манікюру десь по магазинах і виходить не дуже вигідно(

    ВідповістиВидалити
  11. Цікаво, де такі в Києві купити:) На скільки я розумію, тільки на сайті замовляти? Якось заради такої дрібноти незручно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можна на сайті) Я ще бачила, що вони в аптеках є - треба подивитисяь в інтернеті детальніше і думаю можна знайти!

      Видалити
  12. Гадо уже попробовать эти паффы, но я их не встречала в продаже)) Раньше постоянно японскими пользовалась, но сейчас на них цена неподъемная((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони приємні) Думаю, що пафики - це якраз те, що сміливо можна брати і в нашого виробника!

      Видалити
  13. Sounds like really useful product, Nataly good to know that these packages are rather small :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. A while ago I got to know cotton pads that you can wash and reuse. I really love them and find them so usefull :)
    By the way, I am FINALLY on Instagram! I would be happy to stay in touch over there too. You can find me at conscious_lifestyle_of_mine
    Sending much love!
    Xx
    Rosa Larissa Klara
    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I have seen such pads, but I find it really disturbing to wash them all the time, as I do make-up a lot XD
      Oh, see you on insta!

      Видалити
  15. Great products dear :) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  16. Клас! Твоя ідея мені дуже сподобалась! Треба спробувати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я тепер точно шукатиму ці пафи в наших магазинах) Хоча набору 200 + 300 + 400 мені ще на доовгий час вистачить!

      Видалити
  17. More or less my dear :D

    Sounds great. I usually use round white cotton :D

    NEW OUTFIT POST | Emerald Green.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  18. Ой, щось я думаю після спроби цих пафів, про диски вже забуду ). Як побачу одразу куплю. Наталочка, дякую що розповіла!

    ВідповістиВидалити
  19. Заинтересовалы пафы, я бы тоже попробовала такие!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вони варті того, щоби спробувати)

      Видалити
  20. I like the comparison photo. They really do look different. I always use these 'regular' ones.

    ВідповістиВидалити
  21. Интересно попробовать такие пафы. Сегодня их искала по магазинам, не нашла :(

    ВідповістиВидалити