субота, 8 жовтня 2016 р.

NastyDress shopping review

Пригадуєте, я нещодавно показувала вам свій вішліст з магазин NastyDress? То ось я успішно отримала посилку, яка мандрувала три тижні, а сьогодні з задоволенням покажу прикраси, які я придбала в цьому магазині.

Rememeber my post with NastyDress wishlist? Well, I've got my parcel in three weeks and now I really want to show you accessories I've bought there.



Graceful Hollow Out Choker Necklace For Women

Зізнаюсь, я довго обходила стороною чокери, бо то вони всюди, то навпаки нема гарних. Але ось я побачила цей - і зрозуміла, що мені він потрібен. Тим більше за таку смішну ціну. Чокер дуже акуратний, не нагадує мені про школярську парту і виглядає доволі оригінально.

To be true, I used to stay away from chokers, because they are just everywhere... and I couldn't find anything I'd like. So, when I saw this one - immediately understood I need it. Especially because such a  low price. Choker is very neat, isn't recalling my school times and looks quite special.






Pair of Chic Women's Rhinestone Leaf Irregular Earrings

Друга моя покупка - непарні сережки. Такі вподобала б собі Арвен чи галадріель - ніжні й делікатні срібно-кристаликові. З одного боку  -це лише цвяшок з листочками, з іншого - ціла гілочка з мініатюрною підвіскою. дуже симпатичні та делікатні. буде причина частіше заплітати волосся, аби показувати сережечки)

My second purchase - Irregular earrings. I think, that what Arven or galadriel would enjoy - such a delicate silver crystals. One of them is just a small pierce with leaves. And another is a branch with leaves and a small pendant. Very cute and sweet. Now I'll braid my hair more often to show this beauty. 








Fashionable Flower Pocket Watch Alloy Necklace For Men or Women

І останні прикраса - це просто моя маленька вінтажна мрія. Романтичний квітковий годинник на ланцюжку, який могла б носити панянка сотню років тому. Зістарений з вигляду і безмежно елегантний, з трояндою на кришечці і кнопкою зверху - натиснув - і тобі відкривається манесенький циферблат. Цок-цок-цок. Це магія)

And the last one is my small vintage dream. Romantic flower clock necklace, which would suit a sweet lady 100 years ago. Looks pretty old and really elegant, with a rose on a cap and a button on top to open a smallest clockface. Tick tock. It's magic)







А ви купували на NastyDress?
Have you ever purchased from NastyDress?

Let's start shopping? Visit NastyDress!

46 коментарів:


  1. Great post!xx

    GIVEAWAY : http://living-like-v.blogspot.ba/2016/09/30k-views-giveaway-wsdear.html

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ВідповістиВидалити
  2. Який вінтажний годинник! Супер!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень оригинальные серьги-листочки. Понравились!

    И ретро-кулончик такой милый, но при этом основательный и, кажется, способен быть изюминкой образа)

    ВідповістиВидалити
  4. Нічого не купувала в цьому магазині)
    Дякую за відгук, дуже милі речі)

    ВідповістиВидалити
  5. Lovely earrings and the pocket watch - such a vintage thing.

    ВідповістиВидалити
  6. Гарні прикраси)
    А я ношу "шкільний" чокер) тоді, наприкінці 90-х руки не дійшли, то хоч зараз)))

    ВідповістиВидалити
  7. how funny ! I got the same choker <3 it will be in my upcoming posts too haha

    New Post- green circle lenses (+50% off code)

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram


    MY blog |Facebook |Bloglovin | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    ВідповістиВидалити
  8. Хорошенькие украшения )) Особенно часики понравились. Носить часы, да еще на цепочке, сейчас – такая редкость )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ну, я з годинником завжди - але з наручним. Тепер ось і такий варіант матиму)

      Видалити
  9. Dear Nataly, so good post. I like this things! It's very nice.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  10. Винтажные часики - просто прелесть! И непарные сережки очень понравились

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже хотіла і такий годинник, і непарні сережки спробувати, тому магазин мене дуже втішив)

      Видалити
  11. Часы на цепочке - это просто бомба! Великолепно смотрится, как настоящая винтажная вещица))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вінтажні деталі в образі - моя пристрасть) та і взагалі вінтажна тема)

      Видалити
  12. Натуль чудесные украшения, а винтажные часики роскошные, они чудо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Годинничок справді дуже мене потішив)

      Видалити
  13. краса така, а годинничок я теж собі такий завжди хотіла:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Годиник мене дуже тішить) Правда, мені цікаво, як довго він ходитиме)

      Видалити
  14. Поздравляю с удачным заказом ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  15. Годинничок якииииий! Хочу вже давно такий собі - щоб можна було носити на шиї! Класні прикраси! Просто сама ніжність!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже вподобала годинник) Сподіваюсь, він ходитиме довго!

      Видалити
  16. I'm in love with these earrings!!! They definetely are Arven/Galadriel/very elf/magical style:) The watch and choker are also great.

    ВідповістиВидалити
  17. Яке воно все кльове!
    В годинник я прям закохалась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я в розділах з прикрасами найбільше залипала)) Багато такого, що я не ношу, але там можна вичепити справжню красу!

      Видалити