понеділок, 31 жовтня 2016 р.

My Instagram in October

Ой, люблю я цю спогадальну рубрику! Насправді весь жовтень (і добра частина вересня) були в мене зайняті по вуха, але все ж і кілька фото залишилося... Але перш за все я хотіла подякувати тим, хто заходив в мій блог останні два тижні, коментував і читав пости. Як ви помітили, дорогі блогери-друзі, я була трохи відсутньою і не мала часу навідуватися до вас, але тепер я повернулась!)

Oh, how I do love these memorable posts! Actually this whole October (and a great part of September) were really busy for me, but anyway I've took some photos... But first I'd love to thank all the visitors, who commented and read my posts during last two weeks. Fear bloggers friends, probably, you've noticed, that I had not much time to visit you, but now I'm back!

Отож, у жовтні до мене приїхало трохи косметичної радості, наприклад, розкішна коробочка від мережі Watsons - ах, це любов!

This October I've got some great cosmetics happiness - for example, a stunning box from Watsons! Oh, pure love))


А ще були різні макіяжні експерименти зі своїми старими запасами))

Also there were different make-ups with my own cosmetics)



А ще я натхненно приміряла новинки з різних інтернет-магазинів - Zaful, Gamiss i NastyDress

And I've had a lot of fun trying on my purchases from online stores - Zaful, Gamiss, NastyDress...


Зустрічалась з дівчатками-блогерами в салоні Дермавіта на презентації нової серії від Гуам...

I've met girls bloggers in DermaVita beauty and massage salon of Guam presentation)))

Проте найбільше жовтень був для мене наповнений конкурсом скрипалів Олега Криси, де я працювала перекладачем, журналістом, піар-менеджером і мультифункціональною людиною)) Про конкурс я думаю, що напишу ще окремо, але скажу лише, що це був надзвичайний досвід! море емоцій, знайомств і просто щось настільки чудове, що я ще довго згадуватиму з теплом)

But most of all this month was filled for me with the II Oleh Krysa International Violin Competition, where I've been working as a translator, journalist, PR and overall multifunctional person)) I think I'll write mroe about this competition later, but now I'd love to mention if was a great experience! A lot of emotions, acquitances and simply something that great, that I'll recall it with the best emotions for a long time)










...і більше Львова!
...And more Lviv!



А яким був ваш жовтень?
And how was your October?

32 коментарі:

  1. Beautiful photos, you look gorgeous:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. Очень классные фото и события)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, не передати всіх емоцій! місяць був магічний)

      Видалити
  3. Sounds like it was terrific month for you, Nataly! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. такие красивые фото - масса вдохновения!

    ВідповістиВидалити
  5. Я так люблю смотреть эту рубрику у тебя! Спасибо, что поделилась,Натусь!)
    http://beloglovskaya.blogspot.com
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. віу) я рада) наспарвді це для мене теж завжди веселий момент - озираюсь на місяць і згадую чудові моменти!

      Видалити
  6. Наташенька, люблю эту твою инстаграмную рубрику!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я рада)) наспарвді я й сама люблю так озиратись на минулий місяць)

      Видалити
  7. Інстаграму не маю, але як же цікаво дивитися таку збірку спогадів :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так) маленький спосіб озирнутися на свій місяць))

      Видалити