четвер, 6 жовтня 2016 р.

Irresistible Me Jade Hair Straightening Ceramic-Tourmaline Brush First Look

Hi, dears! What do you think of your hair? I'm pretty satisfied with mine, but sometimes I prefer less mess and I really need to do something with straightening and that fluffyness, you know - that one afterr an organic products... I was really happy to get to know Irresistible Me store, where you can find luxury hair extensions, accessories and various tools. So well, I've decided to try Jade Hair Straightening Ceramic-Tourmaline BrushAaaand here it is!

Привіт, дорогенькі! Що ви думаєте про ваше волосся? Я досить задоволений власним, але іноді вважаю за краще мати менший безлад на голову менше безлад і дійсно хочеться зробити щось з пухнастістю та більше випрямити - ну ви знаєте оцей ефект після використання органічної продукції... Я була дуже рада дізнатися про магазин Irresistible Me, де ви можете знайти розкішні подовжувачі волосся (все не можу придумати для них нормальну назву українською)), аксесуари і різні стайлінгові інструменти. Отож, я вирішила спробувати щітку Jade Hair Straightening Ceramic-Tourmaline Brush. І вона тут!


The parcel traveled to me for three weeks. All this time I was really excited to try my brush asap!  Because I've never had such an interesting tools) At first I've had some doubts between popular flat Diamond Hair Styler, but actually I'm not very good with such tools, so I've decided to give a try of something really new to me and ordered hair straightening brush... So, I've got my parcel and  it looked really luxury, neat and safe. I think with such a protection level it can safely travel anywhere. And the box itself looks very nice - elegant "total black". Isn't it a perfect idea for a present? I bet it is!

Бандероль подорожувала до мене протягом трьох тижнів. Весь цей час я не могла дочекатися, щоби спробувати щітку якнайшвидше. Тому що в мене ніколи не було такого цікавого інструмент) Спочатку у мене були деякі сумніви і я обирала між Jade Brush і популярним Diamond Styler, але насправді я не дуже добре знайома з такими інструментами, тому я вирішив дати спробувати щось дійсно нове для мене і замовила щітка для випрямлення волосся... Таким чином, я отримала мою посилку і вона виглядала справді розкішно, акуратно та гарно захищено. Я думаю, що з таким рівнем захисту щітка може безпечно подорожувати, куди завгодно. Та і сама коробка виглядає дуже красиво - елегантний "total black". Хіба це не прекрасна ідея для подарунка? Я думаю, що так!





As I've read on the site, this brush has a Multiple temperature settings, ranging from 270℉ (130℃) to 450℉ (230℃). Yet ceramic straightening brush is really safe in use. Convenient brush design isn't simply nice-looking, but it also helps to avoid burning - I don't know about you, but personally I had burned my hands and head with a flat irons a few times XD And it also works fast, because it straightens a larger section of hair at once. 

Як я прочитала на сайті, ця щітка має множинні налаштування температури в межах від 270 ℉ (130 ° C) до 450 ℉ (230 ℃). Проте, керамічний інструмент дійсно безпечний у використанні. Зручний дизайн щітки не просто симпатичний, але також допомагає уникнути опіків - не знаю щодо вас, але я особисто кілька разів обпікала руки і шкіру голови звичайними плоскими плойками XD А також ця щітка працює швидко, тому що вона випрямляє більшу частину волосся відразу.





So you can see, why this ceramic straightening brush seemed a pretty nice choice for me. It goes with a detailed instruction, so even with no experience in styling you'll easily find the best way to use it. And also brush has a universal voltage, so perfect choice for travelers all around the world! The only thing I had to manage - USA plug is really different from European, so you need to buy an adapter to use your tool here.

Таким чином, ви можете зрозуміти, чому ця керамічна щітка здалася мені гарним вибором. Вона приїхала з докладною інструкцією, так що навіть при відсутності досвіду у стайлінгу ви легко знайдети кращий спосіб, щоб використовувати інструмент. А також щітка має універсальну напругу, тому це ідеальний вибір для мандрівників з усього світу! Єдине, що я мала владнати - Американська розетка дійсно відрізняється від європейської, тому вам потрібно купити адаптер для використання щітки тут.







Jade  brush looks really cool itself) I love to hold it - not heavy, with a matte surface, so it doesn't feel slippery in your hand. Also it has a display, so you can correct a temperature to the most suitable for you and control it. But don't forget to use termal protection! I absolutely love, how it works for my waist long hair - no mess, perfect brushing and easy styling! I just started my experiment with this brush, so wait for more detailed review of its work and my hairstyles soon)


Щітка Jade виглядає дійсно круто) Я люблю тримати її - не важка, з матовою поверхнею, яка не слизьгає в руці. Також на ручці є дисплей, тому ви можете встановити температуру, яка найбільше вам підходить і постійно її контролювати. Але не забувайте використовувати термозахист! Я цілковито в захопленні від того, як щітка порається з моїм волоссям до пояса - ніякого безладу, зручне розчісування та легкий стайлінг! Я тільки почала свій експеримент з цим інструментом, так що чекайти більш докладного огляду його роботи і моїх зачісок найближчим часом)



Have you tried Irresistible Me products?
А ви пробували продукцію Irresistible Me?

Price: 69$



Find out more and buy: Irresistibleme.com

68 коментарів:

  1. Чекаю на докладні пости) Теж таку хочу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В процесі написання) Для мене гаджет дуже помічний)

      Видалити
  2. Ого) Яка цікава штука!!! Волосся на фото так гарно лежить!
    Дуже чекаю продовження, бо мене такі штуки дуже цікавлять

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, штука мені дуже допомагає) Скоро буде пост з подробицями використання)

      Видалити
  3. I love notched straighteners are very nice :)
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  4. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  5. Ничего себе. какая любопытная штука)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, я дужу рада, що познайомилась з нею)

      Видалити
  6. Я вот посматриваю на подобную щетку, и пытаюсь понять, а настолько ли мне она нужна. С одной стороны она никогда не будет лишней, а с другой мой фен вполне справляется с этой задачей. Ээээх, ох уж эта неопределенность)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розумію) Ну я насправді теж жила без цього гаджета цілком спокійно - часом поривалась купити "праску", але так і не зробила цього. Але тепер бачу для себе багато переваг і зручності. Хоча з феном в мене ніколи не складалися стосунки щодо укладки, тому тут мої симпатії все ж на боці новинки)

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Так, дуже зручно і просто, навіть для тих, хто ніколи особливо не укладав волосся)

      Видалити
  8. Я бы тоже такую расческу хотела, думаю, что она очень удобна:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, зручно навіть для мене - для людини, яка такими гаджетами ніколи не користувалася

      Видалити
  9. Ух, я бы за три недели уже померла от ожиданий такой красоты))) Поздравляю с чудесным приобретением! Пусть служить долго и преданно :)
    Я тоже хочу подобную вещь, волосы от природы вьющиеся...очень) Приглядываюсь к подобной, но другой фирмы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доля блогера - очікування та зустрічання посилок))
      Дякую! Я вірю, що ця шуткенція буде моїм вірним другом. Думаю, з кучерями вона теж працюватиме гарно, але, на жаль, на собі не зможу цього випробувати)

      Видалити
  10. о мені цей апарат цікавий😃

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скоро детальніше непишу про нього в роботі)

      Видалити
  11. So nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  12. Спасибо за пост. Как раз подыскиваю себе браш для стайлинга; присмотрюсь )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я скоро ще детальний пост про його роботу з моїм волоссям організую)

      Видалити
  13. Your hair looks very pretty and the brush seems nice.

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  14. You look so pretty, seems like a cool product !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/10/falling-for-fall.html

    xo, kanchan

    ВідповістиВидалити
  15. У тебя волосы шикарные, и они достойны только самых лучших щеток!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Старатимусь забезпечити їм відповідний догляд!

      Видалити
  16. I've heard about this tool for hair before and it sounds really interesting ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. I read a review on this before. it sounds like a great tool, I wonder if it would work well on the roots of really curly hair.
    Nice review dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. It works ncie for me, but I don't have curls, so I can't really say, how uit can work with them, through a high temperature I think it's possible!

      Видалити
  18. This brush really is something I haven't seen before. I use straightener sometimes but this brush really sounds cool!
    Hugs:))

    ВідповістиВидалити
  19. I heard about this irresistible hair straightening brush, wonder if it will work on all hair types. Great review.

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I can't try all hair types myself, but it works really ncie for my hair)

      Видалити
  20. Estupendo este cepillo...tengo ganas de probar uno.
    Besos guapa!!

    ВідповістиВидалити
  21. I have heard a lot about this brush lately. Nice review.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  22. Яка цікавинка, я такого же й не бачила. У мене пряме волосся, дуже пряме, але іноді хочеться його зробити гладеньким. Піду подивлюся на цю щітку!
    Мені сподобалося, як вона тобі витягнула волосся, таким гладеньким виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, власне, навіть пряме волосся можна зробити ще прямішим)) Мені подобається цей ефект)

      Видалити
  23. Первый раз вижу такую шантан машину! Прикольно)))

    ВідповістиВидалити
  24. Классная щетка. Но как то не вижу для себя в ней смысла. Волосы и так ровные и мне вполне хватает фена.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, загалом, без неї цілком можна жити, але в мене наприклад маніпуляції з феном ніколи не виходять так успішно, як з цим гаджетом, тому я від неї так тішуся)

      Видалити
  25. Отличный девайс! Я не пробовала ничего подобного

    ВідповістиВидалити