середа, 5 жовтня 2016 р.

Крем для рук Indulona Marigold hand cream

В мене здавна (ну точніше з поїздки до Праги) є певна слабкість до чеської косметики. От тільки дістати в нас її важко. Тому коли мені запропонували познайомитись з косметикою чесько-словацької марки Indulona, а трохи пострибала від радості, а тоді, звичайно, погодилась. І сьогодні показую вам гарненько krem na ruce або ж кремчик для рук, як ви вже здогадалися. З календулою!

For a while (or better say - after my first prague trip) I have a little spot for Czech cosmetics. But it's quite hard to find it here. So when I was offered to try Czech-Slovenian brand Indulona cosmetics, I was overhyped and then, of course, agreed. So today I show you a sweetest krem na ruce or - hand cream, as you could guessed. With a marigold!


Марка Indulona випускає креми для всього тіла з 40-их років - доволі таки солідний вік як для невеликого бренду, правда? Отож, продукцію марки люблять і купують. До речі, мій крем з календулою, а є ще також оригінальна версія, захисна та оливкова. Проте я своїм дуже задоволена, тому рада, що саме вона мені потрапила.

Indulona brand produce different creams since 40-ies - I think, it's quite a long term for a small brand. isn't it? So, Indulona products are loved and popular. Btw, my cream is with marigold, but also brand has original edition, olive and protective creams. But I'm pretty satisfied with mine.

Ingredients: Aqua, Glyceryl Stearate, Calendula Officinalis Extract, Cera Alba, Dimethicone, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Lanolin, Olea Europaea Fruit Oil, Oleic Acid, Stearic Acid, Palmitic Acid, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Musk Ketone, Aminotridecane Adipate, Laureth-30.


Креми для рук завжди йдуть швидко, тому туба 85 мл - це якраз гарний об'єм. Життєрадісна біло-помаранчева туба зі словенськими та чеськими надписами викликала б в мене здивування, але що ж - крем для рук не той засіб, яким вимагає інструкції до використання) Тим більше на офіційному сайті марки є і англмовона версія. Також трохи здивувала кришка, яка закручується - я вважаю, що в кремах набагато зручніший відкидний ковпачок. Проте тут кришечка зручна, тому без претензій)

Hand creams always finish too fast, so 85 ml tube is just a right volume for me. Positive white & orange tube with a Czech and SLovenian labels would probably surprise me, but well, ahnd cream isn't the type of product you need an instruction for) Moreover, there's an English version on official cite. Also I was quite surprised with a screwing cap, but this one is pretty convenient, so let it be)



Крем доволі густий, схожий на біленьку пасту. Пахне він, як креми нівея з домішками календули - смачно пахне загалом) Я думала, що з такою густою текстурою буде довго всмоктуватись, проте навпаки - після нанесення таке відчуття, наче шкіра його випиває. При цьому крем живить глибоко і насичує шкіру. Тішуся, що не жирнить і не створює відчуття чогось зайвого не руках. А при цьому шкіра м'якесенька! Аромат доволі інтенсивний - мені до смаку, але якщо не любите сильні аромати, то оминайте) Хоча... не можу я сказати "оминайте" про цей крем. От знаєте - бувають засоби, які у всьому комфортні і приємні? То цей крем - саме такий. І хоча в мене поруч стоїть ешелон баночок з іншими кремами, зараз руки анйчастіше тягнуться саме до новинки. О, а ще ціна в нього дуже навіть доступна. Тому рекомендую. А скоро поділюся враженнями про молочко для тіла.

Cream is dense, similar to a white paste. It smells like Nivea creams with Marigold - pretty sweet scent, as for me. I thout, that this intense texture will take a long time to get absorbed, but actually - nope, right after application I feel as if my hands were "drinking' this cream. And it moisturizes really well. No greasy effect, just softness. The scent is pretty intense - I love it, but if you're not a fan of cream scents you can pass by... oh wait! I can't just say "pass by" this cream. You know thse type of products, really neat, comfortable in all the ways? Well, this is right a one like that! And even if I've got a plenty of other hand creams, currently I prefer this one. Oh, and the price is also really affordable! So - totally recommend! And soon I'll share my opinion on body milk from this series)


А ви пробували щось у марки Indulona? Як загалом ставитеся до чеської косметики?
Have you ever tried Indulona? What do you think about Czech copsmetics overall?

Ціна: 48 UAH за 85 мл


Дізнатися більше і купити: Parfumeria.ua

50 коментарів:

  1. It looks very nice:) Thanks for sharing Dear:)
    Have a nice day!
    kisses:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочка, дякую що знайомиш з новою маркою. Я взагалі люблю щось цікаве косметичне з інших країн ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада) Я теж дуже люблю нові знайомства, особливо, якщо це мої любі чехи XD

      Видалити
  4. look nice :) great post honey!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  5. У меня тоже два представителя этой косметики и я тоже очень рада знакомству с такой чудесной маркой ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  6. У меня такой же крем, только вроде с оливками. Очень нравится)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, оливки - це теж тема) Чекатиму твоїх вражень!

      Видалити
  7. Cream looks good. Have a nice day.

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    ВідповістиВидалити
  8. хорошие крема, марка тоже понравилась!

    ВідповістиВидалити
  9. Я пока с маркой незнакома. Надо попробовать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рекомендую! Ціни вельми приємні, а засоби - ще приємніші!

      Видалити
  10. Я не очень часто пользуюсь кремами для рук, но считаю, что дома должен лежать тюбик если кожа на руках слишком пересохнет. А так хватает увлажнения от лосьонов для тела.))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, а я без кремів ні дня) Мені без них некомфортно навіть... Проте найбільше потребую бальзамів для губ)

      Видалити
  11. И я люблю чешскую косметику, постоянно покупаю при возможности. Но этот бренд я не встречала, было бы интересно познакомиться)) А кремы для рук - постоянный "маст-хэв"))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так,я часто беру креми для рук і гелі для душу для знайомства - найменш проблемні проудкти))

      Видалити
  12. Resenha maravilhosa amei a dica do porduto, obrigado pela visita.
    Blog; https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  13. Вперше зустрічаю цю марку, але зацікавила. При нагоді треба буде спробувати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, в нас вона не дуже поширена. А шкода, бо з такими цінами була б чудовий вибором на щодень)

      Видалити
  14. Thanks dear :D

    Sounds perfect for me because I'm totally addicted to hand creams and I can't leave without :P

    NEW TIPS POST | Facial Contour: For all Kind of Faces, Tricks and Products to Use.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  15. Я люблю календулу в косметике, и чешскую косметику люблю. Эту марку не знаю, но попробовала бы с удовольствием.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобались засоби марки) буду брати ще)

      Видалити
  16. I don't know this brand but I'm into hand creams very much now especially with the recent weather change at my place. I don't really care where cosmetics come from as long as they are working well and are safe:)

    ВідповістиВидалити
  17. Классный, сейчас самое оно будет)))

    ВідповістиВидалити
  18. До чеської косметики ставлюся дуже позитивно, а от про такий бренд чую вперше)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж з ним тільки познайомилась) на Парфумерії ціни шикарні на їхні баночки!

      Видалити