середа, 19 жовтня 2016 р.

Маска Freeman Feeling Beautiful Dead Sea Minerals mask

Є засоби, які у пробнику вподобав, але далі справа не пішла. А є ті, які конче хочеться в повному розмірі. Така історія в мене сталася з маскою Freeman Feeling Beautiful Dead Sea Minerals. Я часто купую саше цієї марки на пробу. І ось цей варіант мені найбільше запав в душу. А потім я так порівняла ціну цілого тюбика і зрозуміла, що куди вигідніше придбати його, ніж брати по одному саше. Чи змінилися мої враження після багаторазового використання? Читайте далі!

There are always some products you loved in a tester, but that's all. And there are some products you definitely want in full size. Well, that was my story with Freeman Feeling Beautiful Dead Sea Minerals. I buy this brand's masks quite often to try them. And this one seemed very cool for me. And then I've compared a full-size price and a small sachete price... and well, it's much better to buy a tube. Did I change my mind after a regular usage? Read more!



Повна туба має аж 175 мл - думаю, встигне набриднути до кінця) Зручна відкидна кришечка, яскравий бірюзовий колір і самої туби, і маски - виглядає приємно. Пахне дивним міксом з моря і цукерок. Мені подобається, хоча, мабуть, це все ж аромат "на любителя". Відзначу, що набирати маску з туби набагато зручніше, ніж з саше. Ну і економніше насправді. Бо в міні-варіант її доволі багато, але якщо залишати на потім, то може засохнути. А з тюбиком такої проблеми не виникає.

A full tube has 175 ml - probably, it will even annoy till it ends. It has a handy cap, bright blue shade - both tube and mask. Smells like a strange mix of sea and candies. I like it, but probably, that's not a smell for everyone. It's much more comfortable to get a mask from a tube, than from a sachete. And more economical. because mini-edition has a lot of mask inside, but if you put it away for another time, it may dry. And tube has no such problem)




А тепер головне: ні, після того, як я користувалася нею два місяці, моє позитивне враження не змінилося. Шкірі досі подобається) Маска приємна і трохи холодить. Ношу її хвилин 10-15. Змивається довгенько, але ніхто ж не хоче ходити по дому аватаром, так?  Вельми гарно знежирює. Наприклад, якось після неї я наносила кушн Ів Роше, який примушує моє обличчя сяяти куди швидше, ніж я люблю. То ось після маски засяяла лише Т-зона, та й то не критично, та й то не дуже швидко. Ще мені подобається ефект освіження - щоби шкіра вся така гладенька та підтягнута. Загалом, повнорозмірний варіант маски мене потішив так, як і саше при знайомстві. Думаю, що візьму в марки ще щось - наприклад, лимонну маску. Лимонна свіжість + глина - завжди доречні для комбі-шкіри.

And now the main part. Nope. After two month of regular use my positive impression hasn't changed a bit. My skin still love it. The mask is pleasant and it cools a little. I apply it for 10-15 minutes. It takes soem time to rinse it off, but noone want to be an avatar, yeah? I love it's degreasing effect. For example, once I've put on Yves Rocher cushion after this mask. This cushion makes my skin more oily glossy, than I would like to. But after a mask skin seemed to be oily only in T-zone and not really fast. Also I love refreshing effect - skin is so smooth! Overall, a full-size was a great idea. I think I should try a lemon mask now. Lemon freshness + clay are always useful for combination skin!




Пробували? А інші маски марки?
Have you tried it? Of another brand's masks?

Ціна: 185 UAH за 175 мл.

Дізнатися більше і купити:  Parfumeria.ua

48 коментарів:

  1. great post Nataly :) have a nice day!
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  2. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ВідповістиВидалити
  3. Який колір в неї гарний! Та й за всіма ознаками вона чудова, і мені чудово має підійти, особливо для Т-зони. Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, для жирноїшкіри маска дуже круто працює))

      Видалити
  4. wonderful product kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. Love these products from Freeman! I love one with strawberry and chocolate :)
    Meet My Lovely World

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, it works really cool for me! I haven't tried chocolate type yet)

      Видалити
  6. Ух ты! Какая интересная маска!

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. У меня была черная маска. Хороший бренд ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  8. Цвет у маски ну очень красивый и позитивный)

    ВідповістиВидалити
  9. Какой у нее чудесный и яркий цвет! Прям от одного его уже коже хорошо становится:)

    ВідповістиВидалити
  10. Колір у маски - просто супер! Ще нічого не пробувала від цього бренду, але зацікавилась, дякую :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в них дуже гарний вибір дял всіх типів шкіри))

      Видалити
  11. Мені сподобалась ця масочка, в неї такий чудовий аромат, ну і колір теж))

    ВідповістиВидалити
  12. Також була така масочка і також мені подобалась. Але ти правильно сказала - набридне до кінця :)
    Хочеться чогось нового. У неї занадто великий формат.
    Проте ось пройшло трохи часу - і я про неї згадую - вона дуже хороша.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені формат подобається, але я намагаюся чергувати з іншими))

      Видалити