субота, 29 жовтня 2016 р.

Образ тижня 8 / Look of the week 8: Welcome on the stage

Коли у вас нависаюча повіка, то яку красу не малюй, а все одно вона майже вся ховається у складочку. Попри це виділяти оченята хочеться. Тому сьогодні я покажу вам свій більш інтенсивний сценічний макіяж.

If you have a hooded eyes, whathever beauty you paint on your lids, it will all hide in a folds. But anyway I want to underline my eyes! So today I'll show you a kind of my "stage" make-up.



Насправді, в реальності такі очі вдень виглядаю дещо too much, але якщо зі сцени - тоді це якраз те, що треба. Як і активний рум'янець.

To be true, in reality such make up during a daytime looks a little bit too much, but when you're on a stage - it's a perfect choice. As an actuve blushes too)


 В макіяжі використані / Used for this makeup:
Рум'яна Oriflame The One Featherlight Blush Peach
олівець Scandal Eyes 02 Sparklin Black
туш Rimmel Scandal Eyes Reloaded





38 коментарів:

  1. Наталочка, гарний мейк! В мене як раз нависаюча повіка. Тобі дуже пасує!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) О так, нависаюча повіка обмежує можливість експериментувати, але загалом завжди є місце для фантазії!

      Видалити
  2. Wow, you look gorgeous in such a 'stronger' make up with underlined eyebrows!

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. aww, thanks) Yup, chocolate bar is actually the thing, which always makes me happy))

      Видалити
  4. Oh very cute makeup darling
    Perfect for fall
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  5. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Як прекрасно! Я знаю, як важко, коли треба зробити щось "для сцени" й при тому нормально виглядати вдень у звичайному спілкуванні з людьми)) Мені подобається така яскравість на повіках! І ще подобається твоя зачіска, коли волосся не гладенько лежить, а таке собі, вільне й легке)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Це так, сценічний макіяж в мене зазвичай активний, але якщо перед тим ще довгий день, то треба поєднувати активністьі носибельність))
      А щодо волосся, то мені зазвичай подобаються більше вільні зачіски)

      Видалити
  7. Макияж очень яркий, хорошо на вечр подойдет или для фотосессии:) на самом деле, у нависающего века тоже есть свои преимущества;) и даже то, что толком ничего не видно, тоже есть плюсом - можно сильно не замарачиваться с макияжем глаз:D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так) конкуртно цей - для сцени був)
      ну, не заморочуватись - це, звичайно, так, але от мені навпаки хочеться трішки пофантазувати... а нема де розігнатися(

      Видалити
  8. Тобі дуже личать такі яскраві темні очі)) я б навіть і вдень так ходила...ну може не вдень а пообіді))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я зазвичай роблю акценти на очі) оце мені вчора робили вечірній макіяж і попереджали, що він буде інтенсивний, інтенсивний, а я потім дивлюся - тю, цілком носибельний XD

      Видалити
  9. Красивый образ! Почаще так красьте глаза: драматический мэйк – это Ваше!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) буду! якраз йде зима - пора інтенсивних тіней!

      Видалити
  10. Какой смелый макияж глаз! А тебе очень хорошо)))

    ВідповістиВидалити
  11. Вооот! Именно такой ты мне нравишься больше всего ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  12. Натали, какой милый образ:) Чудесная косметическая подборка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) правильні баночки здатні на все!

      Видалити