вівторок, 6 вересня 2016 р.

Що в моєму наплічнику? / What's in my backpack?

Нещодавно Lilac Insider долучила мене до флешмобу "Що в моїй сумці?" і я вирішила таки відкрити вам цей секрет) Щоправда, в мене, як і в Lilac Insider не сумка, а рюкзак, тому флешмоб буде успішно перейменовано на "Що в моєму наплічнику?" Велкам!

Recently Lilac Insider tagged me with popular "What's in my bag?" and I've decided to reveal this secret to you) However, I, as Lilac Insider, I have no bag, but a backpack, so flashmob successfully was renamed in "What's in my backpack?". Welcome!


Рюкзак, який я ношу зараз приїхав до мене взимку з Banggood. Це не перша моя покупка наплічників на китайських сайтах, але вперше за понад 8 місяців щоденного співіснування та біганини по місту мій рюкзак виглядає так гарно! Єдине, що пошкодилось - це оторочка, яку шарпає замок. Усе ж решта в чудовому стані і я думаю, ми з цим рюкзаком проведемо разом ще багато часу. Тим більше я постійно отримую за нього море компліментів) Моя мама твердить, що я маю купувати щось нове частіше, але насправді я доволі люблю старі речі і, наприклад, гаманці заношую до того стану, в якому вони вже розвалюються XD

The backpack I wear now is from Banggood. This is not my first rucksack purchase in Chinese stores, but it's the first time, when after an eight months of daily coexistence and big city life, it still looks good! The only thing damaged - it a string, which is always touched by zipper, when I open or close it. All the rest is in excellent condition, so I think me and this backpack will hold on together for long. Even more - I keep getting compliments because of it!) My mom says I have to buy something new more often, but I actually quite like old things, for example, I always use my wallet until it's really collapsing XD


У великому відділі я ношу банально телефони (один для інтернету, інший для дзвінків)), ключі, пластирі, бо ноги страждають влітку, і гаманець. Гаманець придбала в Кракові минулої зими - але почала носити зовсім недавно. Ох і люблю ж я його барвистість!..

In a large part I usually wear phones (one for Interent and another for calls)), keys, patches, because my feet are easily affected in the summer, and wallet. I've got this wallet last winter in Krakow - but started using it just recently. Oh, and I like its colorful patterns!..


Далі в мене завжди гора дротів, серед яких зарядки для телефона, для нетбука, ще power bank і навушники - все, що можна (і треба!) кудись втикати) Нетбук ношу в сумочці. Нетбук в мене старенький, тому робота з ним вимагає міцних нервів і вміння заходити в нірвану, очікуючи на те, що він запрацює нормально. Але зате він рожевий і вже багато років мандрує зі мною усюди) В сумочці для нетбука є кишеня, яка завжди напакована рекламками, прес-релізами, протоколами, скидками, серветками з геніальними ідеями і моїми книгами) Завжди ношу з собою кілька)

Then I always have a lot of wires, including chargers for phone, for netbook, also my power bank and headphones - everything you can (and should!) plug-in somewhere) I usually carry netbook in my backpack. It's old, so work with it requires strong nerves and ability to enter nirvana, awaiting it will work fine. But anyway it's pink and  it has spent so many years traveling everywhere with me) In my netbook bag is a pocket, that is always filled with poster, press releases, protocols, discounts, napkins with brilliant ideas and my books) I always carry a few)




Ще маю з собою таку ось фіолетову косметичку, в якій насправді таблетки.

Also I have such a small purple cosmetic purse, but actually it's for medicine.


В меншій кишені рюкзака в мене анархія і хаос. Її склад змінюється, але зазвичай там є дві компактні пудри, матуючі серветки, серветки звичайні й вологі, теж пластирі, якісь монетки, засоби для губ (блиск, помада нюдова і яскрава, помада комфортна, помада улюблена, помада нова...)), мініатюрка туші і бодай один чи олівчик для очей чи кремові тіні. Ще в кишені анархії часом є злакові батончики і зав'язки для волосся. І гребінь.

In the smaller pocket in my backpack rules anarchy and chaos. Its composition varies, but usually there are two compact powders, matte pads, normal and wet wipes, some more patches, some coins, lip products (gloss, nuce lipstick and bright lipstick, comfortable lipstick, favorite lipstick, new lipstick...)), mascara mini-edition and at least one pencil or cream eyeshadow. ALso in the pocket of anarchy I can find some cereal bars and ties hair. And comb.


В деякі моменти в моєму рюкзаку також поселяється скетчбук і ручка, бо я малюю на будь-якій вільній паперовій поверхні. А по роботі - блокнот з СТМу.

Sometimes there also are some sketchbooks in my backpack... and a pen, because I draw on any blank papers. And I carry my STM notebook for work.


Ось так) тепер ви знаєте всі мої таємниці! Нікому не видавайте))
That's all) Now you know all of my secrets! Please, keep them)

72 коментарі:

  1. Багатства в одному рюкзаку) Було цікаво почитати)

    ВідповістиВидалити
  2. Good post product abd life inspiration
    Have a good day <3

    ВідповістиВидалити
  3. This is so inspiring! I love the post:)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  4. beautiful pictures :)

    my blog
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. У меня приблизительно то же самое в сумке))) спасибо что поделилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відкрила найбільші таємниці свого рюкзака))

      Видалити
  6. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    ВідповістиВидалити
  7. You have a lot of things in your backpack). Interesting post.

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    ВідповістиВидалити
  8. The wallet from Krakow caught my attention the most - it's pretty. I was there many times, it's such a specific city.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I need to go to Krakow more)) It's a lovely city!

      Видалити
    2. This lovely wallet has caught my eye, too! Kraków is such a great destination!

      Видалити
    3. Yup, I loved my visit to Krakow! But it was a last day of a long trip to Prague, Austria, Germany and Hungary, so I was too tired to explore mamy places.. I need to visit once more!

      Видалити
  9. Great post dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Хорошенькие фото! Спасибо за пост! ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. люблю такие посты, вот уж любопытство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, мені цікаво зазирнути в чужі сумочки теж))

      Видалити
  12. Люблю дивитися і читати пости на таку тематику!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж)) Стільки цікавих деталей зазвичай))

      Видалити
  13. Відповіді
    1. О, там ще іноді уніформа на танці і йогурти, і ой-ой-ой))

      Видалити
  14. I really like your new backpack, and btw, I also have many lips product in my bag ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. Я в последнее время тоже полюбила носить рюкзаки)) У тебя классный рюкзак и сколько же в него помещается!!!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рюкзаки ж дуже зручні) Я не уявляю,як би це все носити в сумці)

      Видалити
  16. Все нужное с собой! А нужного много!!!)))
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о так) нетбук займає левову частку місця)

      Видалити
  17. Really good post my dear.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  18. обожаю рассматривать содержимое сумочек)
    классный пост.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це наче метод ближче познайомитись з блогером)

      Видалити
  19. Very nice post, I also put a lot of things to my backpack :-) Great photos!

    ВідповістиВидалити
  20. Thank you dear :D Glad to know this!!!

    I really love this kind of posts. I have the similar things!

    NEW OUTFIT POST | More Amor-Por Favor.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  21. ох вже ця Lilac Insider з її флешмобами...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені подобаються такі ідеї) І читати про чужі сумочки люблю - хоча здавалаося б, не атка це й цікава тема!

      Видалити
  22. У тебя там просто вселенная :) Стооолько всегоо)

    ВідповістиВидалити
  23. Позор мне! Пропустила пост) Спасибо, что "ткнула"))) Было очень интересно. Будто в душу чуть заглянула :)
    Хочу сделать комплимент рюкзачку - клёвый! И прекрасно подходит под любое время года, что важно для "любимого рюкзака", с которым расстаться тяжело))) И очень понравилась косметичка-таблетница)
    То, что носишь скетчбук - это прекрасно. Я не всегда ношу и часто идеи убегают от меня, не воплотившись в жизнь) таки это вещь, которая нужна всегда, если удобно, конечно, нести его туда, куда я иду :)
    спасибо за классный пост, Наташ! *_*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що передала естафету)
      Рюкзачок - моя велика любов, це так) Ношу його з превеликим задоволенням.
      Без скетчбука життя своє уявляю важко))

      Видалити
  24. I tend to carry too many unnecessary things sometimes,but recently I pay more attention because I really don't like my bag very heavy:D
    Your secrets are safe with me:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. haha) I try to put less cosetics in my backpack, but anyway it's gettig heavier(

      Видалити
  25. ...ach and I read you visited Krakow. It's one of my fav Polish cities:)

    ВідповістиВидалити
  26. От не любила такі пости, а в тебе чомусь все-все прочитала! Цікаво було! Я просто заздрю, коли можна носити блокнотики для того, щоб малювати в них! Я б сама хотіла малювати ну хоч щось, але не вмію зовсім. Це так чудово - намалювати щось, що прийшло у голову раптом, десь під час подорожі...
    А наплічник твій мені дуже подобається, я у захваті від нього ще відтоді, як побачила.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені навпаки такі пости завжди були особливо цікавими і видавались прикольними))
      О, я без блокнотів не можу - якщо не вони, то ж буду малювати по серветках XD

      Видалити