пʼятниця, 9 вересня 2016 р.

Лак для нігтів Rimmel Rita Ora 558 Go Wild-er-ness nail polish

Останнім часом я доволі активно знайомлюсяз косметикою Ріммель - і черга дійшла до лаків цієї марки. Сьогодні в нас буде чарівна лілова пастель Rimmel Rita Ora 558 Go Wild-er-ness.

Recently, I'm quite into Rimmel cosmetics - and it's time to show you some polishes! Today we will start with a charming pastel purple Rimmel Rita Ora 558 Go Wild-er-ness.



Така "дика" назва для такого милого лаку? Чому, Ріммель, чому? Мабуть, це те, що залишиться для мене таємницею) Поза тим маємо 8 мл баночку і мій улюблений та чудовий широкий пензель із скругленим зрізом - найзручніший для нанесення лаку. Сам лак трохи більш густий, ніж необхідно для зручного нанесення. Перший шар виглядає так собі, тому я наношу аж три - так досягаю нарешті рівномірного кольору. Глянець гарний, але з топом ще кращий) Єдине - сохне трохи дивно, але це все три шари!

Why such a "wild" title for such a sweet polish? Why, Rimmel, why? Perhaps, this is what remains a mystery for me) Meanwhile, we have 8 ml jar and my favorite awesome wide brush with a rounded cut - the most convenient for the application. Polish is slightly more dense, than is necessary for convenient application. The first layer looks so-so, that's why I apply three - and finally gain an even color. Gloss is good, but top coat makes it even better) The only thing annoys me - it dries too long, but that's ebcause three layers!



Колір лаку - то небо літніх вечорів і бузкового цвіту - така краса)) Правда, для мене це буде безперечно лак осені - він бездоганно личитиме до мого фіолетового пальто, бірюзових джинсів і розбавлятиме настрій золоченого листя обіцянкою зимових сутінків...

The color of thsi polish is a summer sky in the evening and lilac blossom - such a beauty)) However, for me it will be definitely a fall polish - it perfectly suits my purple coat, turquoise jeans and it can also blend into a golden autumn time with a promise of winter twilight...






А ви знаймі з лаками Ріммель?
Are you familiar with Rimmel polishes?

56 коментарів:

  1. Красунчик! У мене схожий від Jerden, ось поглянь)
    https://mykingdom1212.blogspot.com/2016/04/jerden-gel-finish.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дякую) В мене з jerden якось стосунки не складаються XD

      Видалити
  2. Какой великолепный маникюр! Оттенок очень красивый
    Спасибо
    margorishkaya.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний лак) А мены він якийсь більш весняний видався (але то в кожного свої асоціації)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, він весна) Але в мене осіннє пальто в такому відтінку)

      Видалити
  4. У меня были лаки марки, у этого очень симпатичный оттенок. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Симпатичный цвет лака ♥♥♥ спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  6. Обожнюю просто лаки Rimmel! У мене, до речі, також був такий відтінок :р Суперські фотки.
    http://glamorousowl.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я маю ще один відтінок - ще не пробувала його) А цей гарний.
      Дякую!

      Видалити
  7. Гарненький! Подобається колір. Наталочка, дякую що показала!

    ВідповістиВидалити
  8. Очень милый оттенок, люблю такие :)

    ВідповістиВидалити
  9. Я как раз на такой сиреневый лак засматривалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада, що сподобався) Я люблю такі відтінки)

      Видалити
  10. Очень красивый сиреневый оттенок! Люблю лаки этого бренда

    ВідповістиВидалити
  11. Dear Nataly, very good post, very nice color! I like your blog and pictures!

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  12. When I see this pastel purple one I think of Milka chocolate:))

    ВідповістиВидалити
  13. у меня есть похожий оттенок, обожаю его. Красивый лак.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, такі лаки якраз личать до твоїх улюблених помад відтінку фуксії)

      Видалити
  14. I have the purple one, it's very beautiful, I love pastel colours :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ВідповістиВидалити