неділя, 4 вересня 2016 р.

Помада Moodmatcher Luxe Twist Stick Light Blue

Це літо - це просто ода 90-тим. Чокери і рюкзаки всюди, грубий денім і сорочки в клітинку, темні помади і кроп-топи... Трохи більше "крейзі", трохи менше гламуру - я це люблю) Мені здається, що блакитна помада цілком таки вписується в це літнє повернення в епоху мого дитинства... Тому сьогодні показую вам прикольну (і блакитну!) Moodmatcher Luxe Twist Stick Light Blue і відкриваю, яка ж вона насправді)

This summer is just an ode to the 90-ies style! Chokers and backpacks everywhere, old denim and checkered shirt, dark lipstick and crop-tops... a bit more "crazy" things and a little less glamour - I love it) I think the blue lipstick quite fits this summer and recalls my childhood... So now I'll show you funny (and blue!) Moodmatcher Luxe Twist Stick Light Blue and discover how it really looks like)


Обновка приїхала мені з сайту Parfumeria.ua, де я обожнюю купувати косметику та парфумерію. До речі, саме вони перші привезли цю новинку на європейський ринок! Обіцянки виробника: феноменальна стійкість до 12 годин - включно зі стійкістю до поцілунків) Колір, який адаптується саме до вашого кольору шкіри (і настрою! - хоча я не певна, як визначити колір настрою)). А також зволоження. Всього відтінків є шість - мені дістався блакитний. І я кинулась експериментувати)

I've got it from Parfumeria.ua, where I love to buy cosmetics and perfumes. By the way, they are first, who brought this new product to the European market! Lipstick promices to be phenomenal longlasting (up to 12 hours) - including resistance to kissing) Color, which adapts to your skin tone (and mood! - Though I'm not sure, how to determine the color mood)). As well - moisturizing. There are six shades - I've got a blue one. And rushed to experiment)




Звичайно, напередодні я прочитала, що ні, мої губи не набудуть відтінку Снігової Королеви, а стануть рожевими. Проте дивлячись на акуратний стік блакитної барви я мимоволі думала, а як би виглядав на губах от такий колір? Треба буде якось спробувати... Що ж до пакування, то в помади є коробочка, туба з кришечкою і зручний механізм викручування. Об'єм 2.9 г - доволі великий, як для таких засобів.

Of course, I've read read my lips will not look like Snow Queens and will just become pink. However, despite this, looking at a neat blue colored stick I could not help, but thinking, woh would such a shade look on my lips? I'll try something one day... As for the packaging, the box is neat, tube has plastic cap and convenient mechanism for twisting. Volume of 2.9 grams is large enough for such kind of products.



Спочатку я нанесла помаду на руку - фух, таки рожевіє! Потім нанесла на губи - лягає м'яко та ніжно, відтінок спочатку дає дуже світлий та напівпрозорий. Чекаємо хвилинку дві - і ось на губах вже не слабка рожева тінь, а доволі таки помітна холодна фуксія. Іншими словами - саме той колір, який я найменше бачу на собі) Тут я навіть трохи засумувала, але наступного разу нанесла помаду до вечірнього виходу - і сталося диво! У вечірньому освітленні вона одразу мене зачарувала, фуксія перестала виглядати надто холоною, губи звабливо заблищали і відтінок заграв новими тонами, яких вдень я не помічала. Загалом, я зрозуміла, що Moodmatcher буде в мене на вихід!)

At first I've tried this lipstick ion my hand - phew, it's really pink! Then I apllied it onto lips -  lays softly and gently, first shade is very light and translucent. So wait a minute or two - and here lips gain not light pink shade, but quite noticeable cold fuchsia. In other words - exactly the color I don't like for myself) At this point I was a little bit disappointed, but next time I've tried this lipstick for night out - and a miracle happened! In evening light it immediately charmed me, fuchsia ceased to look too cool, lips seductively shone, shade and played with a new tones, which were not noticeable during the daytime. Overall, I've realized Moodmatcher will be my night choice!




Щодо інших характеристик, то вони реалізовані сповна: помада дійсно не сушить губи, зволожує їх і взагалі по відчуттях вона приємна та нежирна. Колір лягає рівно) Також хочу зазначити приємний блиск - неяскравий, сатиновий, нічим не схожий на помади з 90-их (на щастя!). Стійкість -пам-пам-пам! - вона справді висока. Блиск зникає, але от пігмент на губах справді переживає і довгі прогулянки, і перекуси, і поцілунки. Отож, ми отримуємо трендовий матовий колір і круту стійкість. Зізнаюсь, мені не довелось ходити з помадою 12 годин, але вона витримує багато! Змивається міцеляркою, хоча треба постаратись)) Улюбленою не стане, але експеримент цікавий.

As for the other features, they are fully implemented: lipstick really does not dry lips, moisturizes  and generally feels nice and lean. Color lays evenly) I also want to mention a nice shine - calm, satin, does not like lipstick on the 90ies (thankfully!). Longevity is really high. Gloss disappears, but pigment on my lips really looks ncie after long walks and snacks, and even kisses. So we get a trendy matte color and awesome resistance. I confess, I haven't walked around with lipstick on for 12 hours, but it can survive a lot! I rinse it off with a micellar water, through it takes some efforts.  Will not be my fav, but an interesting experiment.





А ви знайомі з помадами MoodMatcher?

Ціна: 215 UAH за 2.9 г.

Дізнатися більше і придбати: Parfumeria.ua

54 коментарі:

  1. Мила помадка)
    Спасибі, що показала)

    ВідповістиВидалити
  2. Така цкава помада! Я зараз посилено шукаю щось таке для губ - щоб змінювало колір (бюджетну альтернативу бальзамчику Кларанс). Вже записала собі цю помадку в хотілки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона гарна) Але колір буде активний і явно не бальзамний, як в Кларанс, якщо що...

      Видалити
  3. Для мене завжди було таємницею, як ці зелені кольори потім перетворюються на рожеві - диво! Проте виглядає дуже цікаво і тобі личить.
    http://linasjoy.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж цікаво, як це працює) Читала, що в таких помадах використовують певнйи барвник, але сам по собі безбарвний, якщо його додають до бази без води, але при нанесенні він проявляєс ебе переважно холодно-рожевими тонами...

      Видалити
  4. Que maximo cor linda ótimo resutado
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  5. Amaizing post,photos are great!
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ВідповістиВидалити
  6. Классная помадка! Да, цвет, действительно, достаточно яркий получился!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, я не чоікувала навіть такої насиченості)

      Видалити
  7. синяя помада...но на губах фуксия получилась классная

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені було дуже цікаво, яка вона вийде в результаті)

      Видалити
  8. О, класний колір) аж зацікавилась, якби він на мені заграв?)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Самій цікаво) Ну, я думаю, що відтінки не сильно візрізняються...

      Видалити
  9. Great post <3
    Photos are perfect <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/backtoschool-with-doroty4-outfits-for.html

    ВідповістиВидалити
  10. Oh my God, so wonferful! You are so beautifull1 Really good post dear!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear)) This lipstick is really cute, as for me, so I wanted to present it as nice, as I can)

      Видалити
  11. Amazing. I expected blue lips and you got amazing pink color.Great product :)

    ВідповістиВидалити
  12. Thanks a lot dear :D

    Great review. This color look fabulous on your lips :D

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Madame In Velvet.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  13. Ой яка цікавинка! Наталочка, на губах виглядає чудово! Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помада справді цікава) А головне - на губах гарненька)

      Видалити
  14. цвет очень красивый в итоге! у меня такая Оранжевая... надо будет уже написать отзыв))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, хочу подивитись на результат!) Бо я думаю собі ще якийсь відтінок взяти)

      Видалити
  15. Действительно, отсыл в 90-е=)) Мне очень помадка понравилась, прикольная=))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
  16. Wow! This is so intriguing. I want to try it and chck out the shades. The lasting effect is also tempting.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, I really love how it looksa nd how long it stays on) My lips feel nice too!

      Видалити
  17. Вот мне тоже интересно как будет смотреться именно такой оттенок, как в стике...Все равно, волшебство! Я бы сразу обратила внимание и открыв рот, следила бы за девушкой в кафе, которая бы наносила синюю помаду...а тут бац! Фуксия))))

    ВідповістиВидалити