середа, 7 вересня 2016 р.

Олійка для волосся Matrix Biolage Exquisite Moringa Oil Blend

Є така підступна річ - кредит довіри. Бувало сподобалась якась марка і ти вже очікуєш, що вона тебе ніколи не розчарує. Доволі довгий час олійка Matrix Indian Amla була моїм вірним другом, тому я замовила собі інші олійку - і заочно полюбила її, щойно побачила. Тому мені вартувало певних зусиль відкласти своє перше захоплення вбік і провести з цією баночкою довший час, щоби зрозуміти, чи справді вона така класна, як мені видалось одразу... Олійка для волосся Matrix Biolage Exquisite Moringa Oil Blend.

There is such a tricky thing - trust. Sometimes you loved a brand and you already expect it will never disappoint you. Quite a long time Matrix Indian Amla oil was my loyal friend, so I ordered other oil - and loved it too the moment I first saw it. So I costed me some efforts to put my first impressions aside and test this bottle for a while to see, if it's really that cool, as it seemed to be from the start... Matrix Biolage Exquisite Moringa Oil Blend.



У баночки інший дизайн, ніж у Oil Wonders, якою я  користувалась раніше. І доволі цікавий об'єм - 92 мл. Чому не 100? Не питайте в мене!..) Розприскувач закритий кришечкою не просто надійно - перші кілька разів мені ледь вдалось ту кришечку зняти. Плюс - олійкою з такою упаковкою можна сміливо транспортувати. Мінус - можна зламати нігті в процесі відкривання. На щастя, через кілька використань кришечка перестала так важко зніматися, ура-ура!

This jar has a different design than Oil Wonders, which I've been using before. And quite an interesting volume - 92 ml. Why not 100? Do not ask me!..) Sprayer is closed with a cap and it is not just reliable - the first few times I barely managed to remove that cap. Pros - oil with such package can be safely transported. Cons - you can really break the nails while opening it. Fortunately, it was that hard to remove it only the first few times!


Олія виглядає дуже медовою та привабливою. Відповідно я очікувала і на гарний аромат. В ньому, як на мене замішано щось медове, щось квіткове - бузок чи що? І запах перукарні. Не знаю, як пахне морінга, але може це вона мені прикидається бузком) А ще в олійки зручний дозатор - не бризкає, видає акуратні порції. Мені вистачає 4-5 натискань зазвичай.

Oil looks as honey and is very attractive. According to my expectations, the scent is also stunning. In my opinion, it includes some honey mixed with flowers - lilac or what? And the smell of hairdresserXD. I don't know, how moringa smells, but probably it pretends to smell lilac for me) And also oils has got a convenient dispenser - no sprinkles, gives precise portions. I usually need 4-5 pushes.


Як можна використовувати олійку: як термозахист чи для відновлення волосся, яке пересушене. Для полегшеного розчісування та при укладці. До миття голови чи після - для пом'якшення та живлення. Я використовую двома методами. Перший: наношу 4-5 крапель на кінчики і нижню половину волосся після миття та замотую рушником. так волосся гарно просочується, стає блискучим і яскравим, а також більш гладеньким. Другий варіант: 2-4 краплі на кінчики перед виходом - забрати візуально посіченість (якщо вона є) і пригладити волосся.

How can you use this oil: as thermal protection or to restore overdried hair. For easy brushing and styling. Before or after shampoo - to make hair soft and stronger. I use two methods. First, nanoshu 4-5 drops on the tips and the bottom half of the hair after washing and towel zamotuyu. as well seeping hair becomes shiny and bright, and more smooth. Second option: 2-4 drops on the tips before going out - take posichenist visually (if any) and smooth hair.


Що важливо, олія гарно й легко розподіляється, тому вона не створює на волосся ефект жирної плями. І це добре, бо я її не змиваю) Мені подобається ефект блиску і приємний догляд, тому ця олія стала достойною заміною Indian Amla на моїй косметичній полиці. Мені навіть здається, що моєму волоссю нова олійка більше подобається. Але з певністю я про це скажу, коли використаю всю баночку повністю) А наразі - задоволення і гарні враження. Хочеться придбати собі не лише олійки, а й інші продукти для волосся від цієї марки.

Important: oil applies easily, so it does not create the effect of greasy stains on your hair. And that's good, because I don't like oild, if they need to be washed off) I like gloss effect and pleasant care, so this oil has become a worthy replacement for Indian Amla on my cosmetic shelf. I even think, that my hair likes this new oil more. But certainly I'll tell you this after I finish this whole bottle) And now it's great and pleasant experience. I want to buy not only hair oil, but more products of this brand now.



А яка ваша улюблена олійка для волосся?
What is your fav hair oil?

Ціна: 239 UAH за 92 мл.

Дізнатись більше і придбати: Parfumeria.ua

62 коментарі:

  1. Мои волосы не очень любят маслв, а вот какой-нибудь спрей я бы попробовала ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я і спреї люблю, але олії дають глибший ефект мені, тому я без них нікуди!

      Видалити
  2. 92 мл - интересно так, никогда такого объема не видела :)
    Мне нравятся масла от Avon и Natura siberika :))

    ВідповістиВидалити
  3. Great post dear! ♥ ♥ ♥
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/09/pink-denim-outfit.html

    ВідповістиВидалити
  4. Looks interesting, thanks for sharing:)
    Have a nice day!
    kisses

    ВідповістиВидалити
  5. Моїй шевелюрі точно сподобається)))
    Дякую за огляд)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада, що зацікавила) олійка варта уваги!

      Видалити
  6. Amazing product dear,love it! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  7. Great product!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  8. Я очень люблю использовать масла для волос:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вони просто магію роблять при постійному використанні)

      Видалити
  9. Спасибо огромное за подробности! Мне нравится масло от chi.
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що зацікавила) Про Chi багато чула, але не пробувала ще)

      Видалити
  10. А я не пользуюсь маслами для волос, интересно было почитать. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше не користувалась, а тепер просто не можу без них))

      Видалити
  11. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  12. Great post,photos are amaizing!
    Please click on links in last post :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    ВідповістиВидалити
  13. Мои волосы не воспринимают масла, а жаль((

    ВідповістиВидалити
  14. Гарна яка олійка, треба собі спробувати, бо я взагалі-то маслами користуюся для волосся. Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. думаю, ця зацікавить багатьох шанувальників олійок)

      Видалити
  15. My fav is bio argan oil and I think it will remain my number one forever, although your seems very interesting:)

    ВідповістиВидалити
  16. I like this oil,. Good review!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  17. Я ще з цим брендом не знайома, але вже хочу цю олійку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка чудова)) Мої улюблені олійки! Хоча справді хочу спробувати ті відомі Chi)

      Видалити
  18. OMG sounds amazing, I'd need to try it. I also heard lots of good about Kerastase Loreal oil :) www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Matrix has a lvoely products) I think Kerastase is one of the iconic hair brands, but I haven't tried it yet)

      Видалити
  19. I don't know this one but at the moment I use argan oil and I really like it a lot.

    ВідповістиВидалити