пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

Мило ручної роботи by Gvantsa "Два кольори" / Hand Crafted Soap by Gvantsa Two Colors

Ти ніколи не можеш бути певен, куди тебе приведе те чи інше знайомство) І коли минулого року я потрапила на презентацію Преображаріум Бокс у Львові, то й не могла знати, що зустріч з Гванцою, київською грузинкою-миловаром стане для мене такою цікавою... Це знайомство переросло у співпрацю, в найприємніші зустрічі і принесло мені багато моментів радості (і думаю, принесе ще більше!). А сьогодні я хочу показати мою обновку з магазину Гванци - мило до Дня Незалежності "Два кольори".

You can never be sure, where a new acquaintance can lead you) So, last year when I on the Preobrazharium Box presentation in Lviv, I could not know, that the meeting with Gvantsa, Kyiv Georgian soap creator will be so interesting for me... This acquaintance grew into a collaboration, into the most pleasant meetings and brought me so many moments of joy (I think there will be more!). And today I want to show my brand new soap by Gvantsa - dedicated to Independence Day "Two Colors".



Я доволі обережно ставлюся до символіки на різного роду товарах - зараз це іноді аж занадто) Втім, святкове мило викликало в мене тільки позитивні емоції. А особливо - застереження Гванци про блакитку піну.

I has a rather cautious attitude to national symbols on a different kinds of goods - sometimes it's too much) However, the festive soap brought me some positive emotions. And especially - Gvantsas reservation about a blue foam.

Склад / Ingredients:


Знаєте, за що невеликі українські марки треба любити? За їхню увагу до дизайну. Адже коли отримуєш в подарунок фірмовий пакет з милом, загорнутим в обгортковий папір та урочисто заліпленим "печаткою" бренду... Є в ритуалі відкривання цієї краси все, що треба для естета. Мило справді жовто-блакитне - жовта частина трохи менш насичена, а от синя просто волошково-яскрава! Аромат дуже приємний, олійковий, так одразу й не скажеш, що в ньому є - щось від кукурудзи, трохи лаванди... Оригінальний мікс.

Do you know, why small Ukrainian brands are love? Because of their attention to design. After all, when you receive a gift package with soap wrapped in a brown paper and solemnly closed with a "seal" of brand... The a ritual of opening this beauty is all I need to feel interested and pleased. Soap really is yellow and blue - yellow shade a little less intensive, but a cornflower bright bluet! The aroma is very pleasant, oily, I can't surely say, what is in - some corn, a little lavender... original mix.




І ось я відправилась з милом до ванної! Коли вперше - це було "йой!". Бо піна справді синя. Вона синя-синющаа! Я вже подумала на мить, що стану аватаром, але тоді згадала, що косметичні пігменти - це просто собі косметичні пігменти і ніякого фарбування шкіри не відбулося. Тому жодних турбот) Натомість мило приносить море задоволення, бо попри незвичайного кольору піну, воно ще й дуже гарно зволожує шкіру, приносить її м'якість і свіжість. А в процесі вмивання я ловлю задоволення від аромату. Зараз користуюся ним щоденно - мої руки задоволені) Єдине, слідкуйте, аби блакитна піна не потрапила на одяг - бо матимете трохи додаткового прання. А ще це мило дууже м'яке, тому краще тримати його у мильничці зі стоком води - щоб не розлізалось)

So I went to the bathroom with this soap! The first time it was like "ohhh...". Because a foam was really blue. t was brightest blue actually! For a moment I thought about becoming an Avatar, but then recalled, that cosmetic pigments - it's just a cosmetic pigments and my skin was not colored)) So no worries) Instead soap brings a lot of joy, because despite the unusual color of foam, it also moisturizes skin very well, brings softness and freshness. And I find it's scent a real pleasure. Now I use it daily - my hands feel happy) Only watch out: blue foam shouldn't get on your clothes, otherwise you will have little extra washing. And also this soap is very soft, so it's best to keep it in box with a runoff for water - it prevents soap from melting.




А ви вже спробували мило by Gvantsa? 
Have you already tried soap by Gvantsa?

Ціна: 50 UAH за 100 г.

Дізнатися більше і купити: From Gvantsa with love

46 коментарів:

  1. Мыло для настоящих патриотов))) спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Навіть дуже) Насправді шкіра після використання шовкова

      Видалити
  3. Гарненький, ідея взагалі мені подобається. Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, я дуже люблю цікавинки тематичні)

      Видалити
  4. Наталия, спасибо большое за пост! Не очень я жалую мыло и вообще косметику ручной работы, но Вы так вдохновенно написали, так увлекли, что захотелось попробовать )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я маю трохи упереджень до косметики для обличчя, а от різні хейд-мейд мила чи там скрабики чи інші такі речі для тіла - це для меен суцільне задоволення) Рада, що зацікавила!

      Видалити
  5. необычный вариант использования национальной символики)))))) классный продукт, спасибо за рассказ! синюю пену и я хочу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ідея прикольна) В мене є чітка межа, коли національна символіка виглядає кітчем - наприклад, "вишивані" шкарпетки. Але от мило - це симпатично)

      Видалити
  6. ой, гарне яке) а я б не відмовилась від мила, яке б робило мене аватаром - часом хочеться різноманіття:)

    ВідповістиВидалити
  7. Ох, яке ж прекрасне мильце. Знаю сотні людей, яким було б до вподоби отримати його у подарунок) Тепер знаю, що і де замовляти)) Я б, правда, довго вагалася перш ніж знищити таку красу!
    Теж обожнюю оформлення в наших марок! Це завжди свято естетизму!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну ось, є ідея до свят)) Я теж трохи сумнівалась, але потім вирішила, що дуже вже хочу спробувати)

      Видалити
  8. Интересно, а синий пигмент в поры не забивается?))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обличчя я милом не мию, а руками ніяких проблем не помітила)

      Видалити
  9. А я бы на тебя в роли аватарки посмотрела)))

    ВідповістиВидалити
  10. I haven't tried but it does look interesting. First I was like , whaat?? Blue and all but then I looked at it some more and I got used to:))

    ВідповістиВидалити