неділя, 7 серпня 2016 р.

Матуючі серветки для обличчя Ів Роше Zero Defaut Oil Control Blotting Paper

Все геніальне - просте) Я зрозуміла це тоді, коли вперше натрапила на матуючі серветки. До того моя шкіра страждала в спеку від блиску і я (молода і дурна)) з захопленням наносила на неї тонни пудри. В ті часи це ще й було модно - мертва матовість і все таке. А потім моя дорога Ацуко прислала мені з Японії популярні місцеві серветки з рисового паперу... і для моєї шкіри почалась нова ера) Але сьогодні не про японські дарунки, а про новинку у Ів Роше - Матуючі серветки для обличчя Zero Defaut.

Everything brilliant is simple) I knew it then, when I first came across Mattifying pads. Before my skin was suffering with oily gloss iduring hot time and I (young and stupid)) was enthusiastically applying tons of powder. In those days it was still fashionable - a total matte. And then my dear Atsuko from Japan sent me a popular local rice paper pads... and a new era for my skin has begun) But today I'll write not about my Japanese gifts, but about Yves Rocher novelty - Zero Defaut Oil Control Blotting Paper.


Насправді, серветки - це не та річ, в якій може бути щось принципово нове. Тому для мене достатньо, аби вони повертали обличчю матовість. Ці - повертають. При цьому вони тішать ще кількама приємними деталями, котрі роблять використання серветок зручним.

In fact, such pads/paper - is not something, what can be really new. For me it's enought to get back my matte face with their help. These do it nice. However, they still delight me with a few pleasant details, that make use of such paper more convenient.


Перш за все, мені сподобалась лаконічна і міцна коробочка. Вона картонна, проте від носіння в сумочці не особливо страждає і виглядає завжди охайно. Ще мені сподобалось, що серветки розташовані таким чином, що витягаючи одну, ви також витягає кінчик іншої - і наступного разу так само) таким чином не потірбно відділяти тоненькі серветки одна від одної, а ви завжди маєте зверху саме одну - і достатньо лише смикнути) Третій фактор, який мене потішив - розмір серветок. Вони вдвічі більші за стандартні, які я використовувала раніше, отож 50 шт і вистачить надовго.

First of all, I liked strong box. It's cardboard, so no damage from daily life in my purse and always neat look. I also liked, that the papers are arranged the way, that pulling one, you also pull the tip of the other - for the next time) So no need to separate thin pads from each other, and you always have one on top - just pull it) The third factor comforted me - the size of papers. They are twice big, than standard ones I used previously, so 50 pieces will be enough for long.


Що ж до якості матування, то мені зазвичай вистачає однієї серветки на все обличчя. В результаті - свіжість, легкість і матовість. Жодного подразнення чи якихось негативних ефектів. Ефекту мені вистачає годинки на 3-4 - загалом так само, як і при використанні пудри, тільки тепер в спеку я не наношу на лице зайвий шар косметики, що, безумовно, чудово.

As for the quality of matting, I usually need one paper for the entire face. The result is freshness, lightness and mattyfying. No irritation or any adverse effects. Effectlasts for 3-4 hours - in general, as well as the use of powder, but now in  heat I don't apply an  extra layer of makeup on my face, which is certainly nice.


А які ваші улюблені серветки? Чи часто ними користуєтесь?
And what are your favorite pads? How often do you use them

Продукція надана для незалежного огляду маркою Ів Роше 

46 коментарів:

  1. Хороші салфетки. У мене , нажаль, немає фаворитів. Треба ці спробувати)

    ВідповістиВидалити
  2. Wonderful product dear kisses

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  3. Seems like a great product. Thanks for sharing.

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Дякую!) Старалась щось цікавіше з ними зробити...

      Видалити
  5. Какие заманчивые. Такие салфетки мне нужны.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, дуже необхідна річ влітку)

      Видалити
  6. Looks great!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. I was used to using such pads but for some years now I just use regular tissues:D I love the bag necklace:) It looks like it opens, does it? It's really awesome either way.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  8. люблю матирующие салфетки, но конкретно этого бренда не пробовала)

    ВідповістиВидалити
  9. Надо будет у Ив Роше попробовать. Я сейчас как раз почти заканчиваю от мери кей.

    ВідповістиВидалити
  10. Absolutely dear :D

    Love this color nail polish and this oil control product sounds grear :O I need to try!

    NEW COOKING POST | Lemon Cake.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  11. Я как-то купила неудачные салфетки и с тех пор даже не смотрю в сторону подобного рода средств)))
    Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я без них взагалі влітку не можу) дуже джопомагають. негативного досвіду ще не мала)

      Видалити
  12. Теж у спеку, окрім сонцезахисного крему і нічим не користуюсь! Я матуючі ерветки ніколи не пробувала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене з будь-яким кремом обличчя починає сяяяти вже кілька годин, тому такі серветки для мене просто порятунок. ну або пудра. Але менше косметики в спеку - краще)

      Видалити
  13. Я никогда не пользуюсь матирующими салфетками, просто нет надобности. Но знаю, что для девушек с дирным типом кожи это настоящий "маст-хэв"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так, я заздрю трішки людям, яких не турбує жирність, але для мене постійна боротьба з нею необхідна!

      Видалити
  14. Я різними користуюся, особливо виділити нічого не можу. А ці варто спробувати. Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
  15. От я все думаю собі такі купити, і кожного літа забуваю. Користуюся звичайними, або ж просто чимось таким, що може освіжити шкіру. Але серветки продовжую хотіти))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це насправді дял мене великий порятунок, тому я не певна, як раніше існувала без серветок спокійноXD

      Видалити
  16. Я без матирующих салфеток даже из дома не выхожу. Беру обычно на Али, там они по хорошим ценам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також) О, терба буде глянути - Алі я люблю)

      Видалити