понеділок, 1 серпня 2016 р.

Палетка тіней Urban Decay Naked 3 eyeshadow palette

Цієї зими я реалізувала два свої великі бажання - палетки Too Faced Chocolate Bar i Urban Decay Naked 3. Проте моя любов до першої марки була підкріплена давнім знайомством, а от Naked 3 я вирішила придбати на хвилі їхньої популярності... і не пошкодувала. Більше про моє знайомство з цією легендарною палеткою - під катом)

This winter, I've mad my two great desires to come true - Too Faced Chocolate Bar i Urban Decay Naked 3 palettes. However, my love for the first brand was reinforced by an old acquaintance, and I've decided to buy also Naked 3, because it's so trendy... I wasn't disappointed. Read more about my impressions on such a legend palette)


Я писала цей огляд ще довше, ніж враження від "шоколадки" Too Faced, бо власне була нею дуже захоплена і оминала свій Naked 3. Але от прийшло літо - і тут любов спалахнула. Адже ця палетка - бездоганний вибір для всіх можливих нюдів, no make-up образів і взагалі така гарна допомога, коли хочеться і марафет навести, і не малюватись особливо. Бо, погодьтеся, малюватись яскраво у дику спеку часто не виникає бажання, а інтенсивний макіяж може додати обличчю не розкішного вигляду, а втоми... Але я зараз не про це)

I've been writing this review much longer, than impression on Too Faced Chocolate Bar, because, in fact, I was very enthusiastic about it, so Naked 3 stayed away for a while. But later summer started - and it was a start of a great love. This palette is a perfect choice for all possible nudes, no make-up looks and it's all such a good help, when you want look flawless with not much make-up. Because, you see, this heat don't really wake me a desire to experiment with make-up and intense look can be not luxurious, but tired... but let's move on)



Отож, Naked 3 - це "рожева мрія", втілення ніжності і... палетка для лінюхів. Чому? Бо фактично всі відтінки в ній такі ніжні та приємні, що можна хоч наугад тицяти пензликом і малювати на повіках, що завгодно, а все одно вийде делікатний макіяж з рожевим відливом. Якщо вам видається, що це нудно - оминайте палетку і звенуть увагу на інші "нейкеди". А ось я саме цю гору рожевизни і хотіла, і отримала, і щаслива) Щоправда, в магазині в Празі, де я її вибирала, консультант мене переконувала брати Naked Smoky. Але я не змінила свою думку навіть після того, як потицяла пальцями у всі тестери)

So, Naked 3 is a "pink dream", flawless tenderness and... lazy palette. Why? Because almost all the shades of it are so soft and pleasant you can choose any of them and paint on your eyelids anything at all, but still it will be a delicate pink-shaded make-up. If you think it's boring - avoid this palette and pay attention to other Nakeds. But I just wanted this buch of pink, and I received it, and I'm happy with it) However, the store in Prague, where I bought my palette, consultant tried to convince me to get Naked Smoky. But I didn't change my mind even after I explored in all the testers)



Палетка запакована в стильну коробочку з зображенням всіх відтінків. Я дуже люблю такі фото з поламаними тінями, хоча вонине особливо інформативні в плані відтінків)) Всередині в коробочці є красивий набір тестерів вже легендарних баз марки. Скажу чесно, їх я не спробувала ще, бо добиваю свою інші базу під тіні. Але коли доберусь - то покажу-розкажу окремо. Сама палeтка в стильній коробочці з ефектом легкої "зім'ятості", яка безмежно цікаво виглядає в пластиковій формі. Закривається надійно, відкривається легко. Всередині - величезне - по всій довжині палетки - дзеркало. І є ще фірмовий двосторонній пензлик. З одного боку - це плоска, жорстка і скруглена кисть для нанесення, з іншого - м'яка та пишніша для розтушовування. Скажу чесно, вони не найзручніші в моїй колекції, але цілком непогані, особливо, якщо нічого більше нема під рукою.

Palette is packed in a stylish box with an image of all shades. I love these photos of broken shadows, although they are not especially informative, if it comes to an actual colors)) Inside the box there's a nice set of base testers, which are already very popular. Frankly, I haven't tried them yet, because I have to finish another base I have. But when I'll try, there'll be a post). Palette itself is in a stylish box with the effect of light waves, which looks interesting in plastic. Closes securely, easily opens. Inside there's a great - in the length of the box - mirror. And also two-sided brush. On the one side is's flat, hard and rounded brush for applyication, on the other - soft and fluffy for blending. Frankly, they are not the most comfortable in my collection, but it's not bad, especially if there is nothing else around.





Сама палетка - це 12 відтінків ніжності від найсвітлішого Strange до сливогого Blackheart. Тут є і матові, і перламутрові, і шиммерні відтінки. Вони бездоганно міксуються між собою, гарно наносяться і взагалі в плані зручності та комфорту - серед моїх улюбленців. Всі тіні носяться дуже пристойно. Звичайно, я наношу їх на базу, бо спека-літо-довго-гуляти, але й без неї маю гарний результат. А зараз розповім детальніше про кожен з відтінків та його за і проти.

Palette itself consists of i12 shades from lightest tender Strange to dark plum Blackheart. There are also matte and pearl, and shymmer shades. They blend together very nice and they are also very comfortable, when it comes to application. Longevity is very well. Of course, I apply them on a base because it's hot summer & long walk, but even without any base I have a good result. Now I'tell you more about each shade and its pros and cons.



Strange - і ні краплі він не strange! Звичайнісінький, біло-молочний, теплий базовий колір. Матовий. Ніжний. Візуально висвітлює, вирівнює шкіру, тому й використовується в мене в кожному макіяжі. Надто вже прозорий, як на мій смак - важко нанести інтенсивніше. А проте необхідний.

Strange isn't strange at all! It's ordinary, white and milky, warm base color. Matte. Tender. Visually highlights, smoothes the skin, so I use it in every makeup. Too translucent, as for me - it's hard to put it on intense. And yet very needed.

Dust - зрозуміла його не одразу. Коли зрозуміла - полюбила шалено. Це шиммерний іній, з дрібними та більшими іскрами, котрий на очах розтушовується в мерехтливий туман кольору рожевого снігу. Щось безмежно прекрасне, таке ж сяюче і магічне. Той колір, який я вибираю, якщо хочу просто виділити рухому повіку і підсвітити її. Обережно в нанесенні - сиплеться!

Dust - I couldn't understend it immediately. When we made friends, I feel madly in love. This is shimmering frost with small and bigger sparks, which blends into a glowing misty rose-colored snow. Something infinitely beautiful, and as much radiant and magical. The color I choose, if I want to highlight my eyelids. Be careful, it can fall down a little bit!

Burnout - ніжно-рожевий перламутр, спокійний відтінок - один з тих, які й на всю повіку, і в складочку. Вибираю його, коли зовсім лінь щось вигадувати) Красиво підсвічує очі і воднoчас виглядає цікаво та вишукано.

Burnout - pale pink pearl, calm shade - one of those, which suits both entire eyelid and folds. I choose it, when I'm too lazy to think about make-up) Beautifully illuminates my eyes and at the same time looks interesting and elegant.

Limit - матова троянда, другий варіант базового відтінку з цього набору і другий по активності використання для мене. Чудово віддає колір, лягає легкою вуаллю, розтушовується гарно в тон шкіри. Бездоганно для макіяжу без макіяжу) Як на мене, Burnout з Limit створюють бездоганний повсякденний дует з нальотом рожевуватої романтики.

Limit - matte rose, the second base shade in this palette and the second most popular in use for me. Gives intense color with a light veil, blends flawless into skintone. Perfect for make-up without make-up) As for me, Burnout & Limit create a perfect casual duo with a touch of pinky romance.

Buzz - темніша троянда, розкішний перламутр, який я спочатку оминала, бо відтінок мене не приваблював. А потім він навпаки став одним з улюбленців. Може стати як красивим соло-варіантом та всю повіку та і доповнити світліші відтінки більш насиченим та мерехтливим кольором.

Buzz - darker rose, luxurious pearl I stayed away from at first, because I was not attracted to this shade. And then he contrary became one of tmy favorites. It may be a beautiful solo option for the entire eyelid and it can also mix with some lighter shades and add more vibrant and shimmering color.


Trick - нотка міді в цій палетці. Золотисто-рожевий металік з шиммером, як на мене, краапельку випадає з загальної кольорової гамми, проте виглядає цікаво, насичено та соковито. Подобається мені як соло, так і акцентом.

Trick - a copper note copper in this palette. Golden-pink with metallic shimmer, in my opinion,  falls out of the general color scheme, but it looks interesting, rich and juicy. I like both solo and as accent.

Nooner - третій матовий красень. Тут вже рожево-кавовий колір, теж чудова пігментація і елементарне розтушовування. Виглядає дуже природньою тінню і шикарно доповнює макіяж. Може ненав'язливо додати глибини там, де вона необхідна. Один з тих відтінків у макіяжі, котрі наче й нічого надзвичайного, а часом роблять всю картину)

Nooner - third lovely matte shade. Here we got a pink and coffee shade with a great pigmentation and perfect basic shading. It looks very natural and elegant to complement makeup. It can unobtrusively add depth, where it is needed. One of those shades for makeup, which are not really must-haves, but they can change the whole picture.

Liar - красивий, як і всі брехуни) Коричнево-кавовий перламутр з холодним срібним полиском. Приваблює власне своїми переливами. І гарно розбавляє рожевизну певною відстороненою прохолодністю.

Liar - beautifulб as all the liars are) Brown coffee pearl with a cold silver sheen. Attracts with it's glow. And also looks nice among all these pink shades because of it's coolness.

Factory - глибокий, прохолодний коричневий, без котрого важко уявити сяючий вечірній макіяж.

Factory - deep, cold brown, hard to imagine a luxury evening makeup without.


Mugshot - майже двійник "Брехуна". Тільки трохи сірішій, холодніший і теж шиммерний. Правду кажу, користуюсь ним не часто, бо часто робить мені якесь "болото" на повіках при розтушовуванні.

Mugshot - almost a double of "Liar". Only a little bit more grey, colder and also shimmering. To speak the truth, I don't use it often, because it can make some "mud" on my lips while blending.

Darkside - темно-коричневий сатин з делікатним полиском, котрий так і проситься у смокі. Тішить високою стійкістю. Попри те використовую його доволі рідко теж, бо Naked 3 в мене якось стала палеткою для no make-up макіяжу XD

Darkside - dark brown with a delicate satin sheen, which is made for smoky. What excites me - its high resistance. yet I use it rarely too, because Naked 3 for me is mostly nude make-ups palette.

Blackheart - розкішна темно-фіолетова слива з рожево-червоним шиммером. Один з шедеврів цієї палетки, як на мій смак. Розкішно виглядає на очах, підійде для смокі, для підводки чи яскравого акценту. Єдине, чого не варто робити - сильно розтушовувати. Інакше відтінок втрачає насиченість. A з ним і свою магію і стає просто сіруватою плямою.

Blackheart - gorgeous dark purple plum with a pink and red shimmer. One of the masterpieces of this palette, as for me. Looks gorgeous on the eyes, suitable for smoky, as eyeliner or bright accent. The only thing you'd better avoid doing - blend it a lot. Because the shade loses its saturation. And also its magic, so it can become a grey spot.


Ось така палеточка) Хтось називає її нудною через те, що вона хилиться в рожеву гамму. Проте для мене це набір відтінків, більшість з яких я просто обожнюю. До того ж, легкість та варіативність міксування між собою дозволяє створювати і повсякденні, і вечірні образи. Ну а бонусом ще йде чудова якість і стійкість. Тому для мене Naked 3 точно не нудний набір) А один з улюбленців. При тому інші Naked мене не дуже приваблюють. Така справа)

So it's my palette) Somebody call it boring, because it tends to the pinky colors only. But for me it's a set of colors, most of which I do love. Moreover, variability and ease of mixing them together let you create both casual and evening looks. And another bonus is great quality and stability. So for me Naked 3 is not a boring set at all) And one of the favorites. While other Naked were not very attractive. Such thing)






А ви знайомі з палетками Naked? Яка улюблена? 
Have you tried any Naked paletter? Which one is your fav?

64 коментарі:

  1. Super review dear! :) Nice eyeshadow :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/instapost-july16.html

    ВідповістиВидалити
  2. Красивая палетка и образы чудесные. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я дуже рада, що обрала саме цю палетку)

      Видалити
  3. Я еще не пробовала палетки нейкед. спасибо за обзор.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якість тіней мені дуже подобається) Тому можу рекомендувати!

      Видалити
  4. Вона красуня!!! Мейки з нею вийшли чудовими!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, палетка дуже вдала, як на мене)
      Дякую) Експериментую)

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Вона така) Я рада цій обновці неймовірно)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Згодна) І відтінки вдалі, і якісь мені подобається

      Видалити
  7. Шикарная палетка! И макияж чудесный

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я дуже її люблю) І макіяж можна витворити цікавий)

      Видалити
  8. Мені дуже подобаються відтінки, і рожевий я цим літом використовую часто. Палеточка фантастична! Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в захваті від цієї палетки) Тому прихильникам рожевого - маст-хев!

      Видалити
  9. Дуже красива палетка, відтінки підібрано дуже грамотно! І макіяжі чудові!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, вміють же підібрати так. щоби всі до всіх личили!
      Дякую)

      Видалити
  10. It's amazing this palette:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  11. Those are my colours for sure, love this palette xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  12. Я пока не пробовала палетки нейкед, но я в принципе не любитель макияжей с тенями (субъективно, на других людях - очень нравится, если толково и аккуратно). Хочу сделать комплимент! Тебе безумно идут косы, Наташ *_*
    http://www.lilacinsider.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я навпаки завжди роблю макіяж з тінями - в мене доволі невеликі очі, тому я звичка їх якось виділяти)) Навіть не уявляю собі макіяжу без тіней XD
      Оооо! Дякую) Я дуже люблю косички і постійно собі щось виплітаю в таку спеку)

      Видалити
  13. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/07/baby-blue.html

    ВідповістиВидалити
  14. Totally agree with you that this palette is really iconic, good to know that it's worth of its price :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, I think it's totally sweet and I definitely need some more Urban Decay products!

      Видалити
  15. I heard all the best about this palette! Love your post <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  16. Я давно себе хочу Naked, надеюсь когда-нибудь мы встретимся :)
    Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Naked'и варті знайомства з ними)) Про інші не можу казати впевнено, але цей варіант - так!

      Видалити
  17. Очень крутая палетка, у меня тоже есть такая)) Обожаю ее и использую чаще других))
    Наташа, классные образы получились, макияжи отличные))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж зараз нею часто користуюсь)) літній релакс!
      Дякую) Вірю, що одного дня в мене буде крутий фотік і я зможу нормально знімати макіяжі)))

      Видалити
  18. Не устану читать про нее обзоры! Одна из лучших!
    www.whatpollylikes.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Вона чудова! Таки не дарма стільки шуму довкола Нейкедів)

      Видалити
  19. Симпатичная палеточка ♥♥♥ я не умею краситься тенями так что я в пролете)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю тіні, тому навпаки завжди з інтересом шукаю нові палеточки)

      Видалити
  20. You have to try :D

    Urban Decay always have the best make up products. This palette is amazing :D I really love the lighter shades :D

    NEW DECOR POST | Paris Living Rooms.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh yes, this palette is really a great help & joy for me! I adore lighter shades too)) They are my daily favs!

      Видалити
  21. Спасибо за пост! С этими палетками знакома разве что по многочисленным отзывам. Можно сказать, это селебрити макияжа. Но всегда приятно почитать еще раз – тем более такой классный интересный отзыв )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що мій відгук виявився корисним та цікавим) Я дуже люблю цю палетку, тож хотілося показати її якомога ретельніше)

      Видалити
  22. Яка ж ти гарна :) Просто чудові образи!
    Я обожнюю Urban Decay, але я люблю кольорові палетки, бо нюдові в мене лише Too Faced. Ця мені дуже подобається, я люблю рожевий відлив у всьому. Палетка супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Я з Too Faced теж з нюдами спочатку познайомилась)

      Видалити
  23. палетка хороша, тебе эти оттенки идеально подходят!!!

    ВідповістиВидалити
  24. I haven't tried and here I like "dust" shade very much:)

    ВідповістиВидалити