середа, 24 серпня 2016 р.

Помада Rimmel Kate Lasting Finish Lipstick 20

Нещодавно я відкрила для себе помади Ріммель і це відкриття стало дуже приємним) Можете почитати враження про нюд тут, а про яскраву матову малину - ось тут. А сьогодні у нас найбільш нетиповий для мене відтінок - соковита фуксія або ж помада Rimmel Kate Lasting Finish 20. 

I've recently discovered Rimmel lipsticks and this discovery was a very nice one) You can read my impressions on nude shade here, and the bright matte raspberry is here. Today we have the most unusual color for me - fuchsia or luscious lipstick Rimmel Kate Lasting Finish 20.


Помада в лаконічному чорному тюбику з надписом Kate - це, щоб ми не забули, що ця краса - колаборація з Кейт Мосс. Помада закривається надійно, викручується легко, а пахне киселем чи сорбетом - дуже смачно, як на мене)) Колір у стіку - це холодний рожево-фіолетовий мікс, який я дууже важко на собі уявляла, але все ж вирішила спробувати...

Lipstick is in a sleek black tube labeled Kate - so that we don't forget that this beauty is a collaboration with Kate Moss. Lipstick closes securely, easily gets out and smells jelly or sorbet - delicious, in my opinion)) In a stick it's shade looks a cool pink and purple mix, I've hardly imagined on my lips, but still decided to try...


З технічного боку помада мені потішила. Вона лягає на губи легко і рівномірно, проте краще наносити одразу чітко - пігмент чіпляється до шкіри дуже гарно, а з таким насиченим відтінком коректувати буде важче. Колір одразу яскравий та соковитий, проте якщо трохи нашарувати помаду, то відтінок буде ще насиченішим та з яскравим глянцем.

On the technical side lipstick pleased me. It lies on the lips easily and evenly, but it's better to apply it immediately clear - pigment clings to the skin very well, and with such a rich saturation it will be hard to correct any mistakes. Color from the start is bright and juicy, but if you put on a few layers, the shade will be even richer and brighter glossy.



Носиться помада гарно, а проте будьте готові, що вона безбожно відбивається на всіх чашках, серветках і т.д. Після перекусу чи кави я б рeкомендувала її поновлювати, бо тоді помада з'їдається трохи нерівномірно (стійка ж!)) і це виглядає на губах неохайно. Якщо ж у вас немає в планах кави-тортиків-бургерів - Rimmel Kate буде тішити яскравим кольором хоч весь день.

Lipstick wears well, however be prepared, that it will be shamelessly printing onall the cups, napkins, etc. After a snack or coffee, I would recommend you to renew it, because it looks messy, if part of the lipstick disappears, but pigment stays on. If you have no plans with coffee, cakes or burgers - Rimmel Kate will delight you with a bright color for all day.



Єдине, що я в цій помаді не дуже вподобала - це колір. Мушу визнати, ці холодні і яскравущі відтінки фуксії на мені виглядають окремою плямою і не дуже вписуються в мої образи. Вдень вони додають обличчю втоми і я нічого не можу з цим зробити. Втім, я думаю, що така помада буде шикарно виглядати не на щодень, а саме до вечірнього луку - в сукенці кольору фіалок, мадженти чи призахіднього неба. Мораль: мені терміново потрібна нова сукенка!

The only thing I didn't like that much in this lipstick is the color. I must admit, that these cold fuchsia shades look on me as an individual spots and not really fit my looks. During the daytime it gives my face tired look and nothing I can do about it. However, I think this lipstick will look gorgeous as a part of evening look - along with a dress, colored violet, magenta or shades of sunset & twilight. Moral: I urgently need a new dress!



А як ви ставитесь до помад такого кольору?
What do you think of such lipstick shades?

58 коментарів:

  1. Колір чудовий. Яскраві кольори я майже ніколи не ношу вдень)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я ношу вдень червоні) Але такий - не ризикую)

      Видалити
  2. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/wishlist-sammydresscom.html

    ВідповістиВидалити
  3. Тебе очень хорошо с ярким цветом! ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) Я маю щодо нього вагон сумнівів)

      Видалити
  4. Я тоже люблю помады этого бренда. Красивый оттенок, Наташенька, тебе очень хорошо в нем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я от думаю, що на фото справді незле, а в житті мені з ним не комфортно якось(

      Видалити
  5. I think the color looks pretty nice on you. The only thing I don't like about the Rimmel lipsticks is the chemical smell, it's gross. But the shades are always so beautiful.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  6. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо за пост! Помада отлично смотрится в макияже. И цвет мой любимый )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Тоді рекомендую придивитись до цих помад)

      Видалити
  8. Oh so good colour. I like it. So beautiful.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  9. Мені здається, тобі горно з таким кольором! Дякую за чудовий огляд)

    Welcome to my blog - bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А я от з ним ще не зовсім в комфортних стосунках)

      Видалити
  10. Боже какой цвееет! Ты просто бомба!!!
    Кисти Real Techniques - http://www.whatpollylikes.ru/2016/08/kisti-dlya-makiyazha-RT.html

    ВідповістиВидалити
  11. Люблю помады этой марки. Цвет очень красивый.

    ВідповістиВидалити
  12. А по-моему тебе очень даже идет этот цвет.
    У меня такая же в оттенке 05. Если честно, не в восторге от нее, сушит губы мне и ложится некомфортно. Для ярких цветов хотелось бы качество получше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Мені не сушить і наноситься дуже м'яко - претензій не маю. хоча, я періодично скрабую губи, то після цього майже всі помади лягають гарно)

      Видалити
  13. Оце так колір! Дуже яскраво та сміливо, проте зі смаком. http://linasjoy.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) Ядосі не особливо з цим відтінком зжилась)

      Видалити
  14. Nice review dear. I am currently looking for some new lipsticks in different shades of dark red. I hope I will be able to find a few nice ones :)
    Sending much love!
    Xx
    Rosa Larissa Klara
    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you!
      You can explore MAC lipsticks - they've got such a rich shades and awesome quality!

      Видалити
  15. Обожнюю такі яскраві відтінки!Тобі личить!

    ВідповістиВидалити
  16. люблю такую красивую фуксию, тебе очень с ней хорошо)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Раптово помада, в якій я стільки сумнівалась, зібрала вагон компліментів!

      Видалити
  17. Мені вона на тобі справді подобається! Наталочка, дякую що показала!

    ВідповістиВидалити
  18. оттенок красивый, жаль, что тебе с ним некомфортно, это важно. может быть новое платье все исправит? ;)
    мне такие не идут тоже. но помады у марки замечательного качества!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я планую спробувати ще її з якоюсь яскравою сукнею)

      Видалити
  19. I love Rimmel, they have awesome lipsticks :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  20. Мені сподобалось покриття цієї помади, а от колір дійсно - вирвиоко, але як на мене то тобі пасує, от мені б було справді з ним негарно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я на фото просто робила доволі активний макіяж, аби помаду трохи врівноважити))

      Видалити