середа, 10 серпня 2016 р.

MAY Sun Олія-спрей SPF 6 Обліпиха / MAY Sun Oil Spray SPF 6 Buckthorn

Ох, як же я люблю олійки) Обожнюю олійки... З того часу, як вони з'явились в моєму догляді, все стало трохи краще. Тому я з задоволенням спробувала новинку MAY Sun Олія-спрей SPF 6 Обліпиха.

Oh, how I do love oils) I adore oils... Since they became an essential part of my care, things got much better. So I gladly tried a novelty - MAY Sun Oil Spray SPF 6 Buckthorn.



На відміну від сонячних жовтих баночок інших засобів з серії MAY Sun, які я спробувала, у цієї оілйки коричнева пляшечка. На щастя, дозатор в неї не такий вередливий, як у сонцезахисного спрею - він не розбризкує олію, інакше була б біда, а дозволяє наносити її акуратно та рівномірно. В олії приємний, ніжний аромат та гарна швидкість всмоктування. А виробник рекомендую наносити кожні 1.5-2 години перебування на сонці, щоби уникнути почервоніння та отримати красиву рівномірну засмагу. Як я вже згадувала, засмага - це не моя улюблена тема, а от захист від сонця - дуже навіть.

Unlike sunny yellow bottles of other MAY Sun products I've tried, this oil has a brown bottle. Fortunately, the dispenser is not as fail, as a sunscreen spray was - it does not spray oil everywhere, otherwise there would be a trouble, but actually it's pretty neat and handy. Oils has a pleasant, delicate flavor and good absorption rates. A manufacturer recommends to apply every 1,5-2 hours in the sun in order to avoid redness and get a nice tan. As I've mentioned, tan is not my fav thing, but sunprotection is.



Я трохи замислилась над наявність Mineral Oil першою в списку інгредієнтів. З одного боку, її часто звинуваючують у різних гріхах, з іншого - це популярний косметичний інгредієнт, який створює бар'єр на шкірі в не дає їй втрачати вологу. Ну а що в нас олійка водостійка, то її можна сміливо використовувати і на пляжі. Загалом, якщо у вас немає алергії на Mineral Oil, думаю, можна використовувати без проблем.

I wondered a bit because of the Mineral Oil as a first in the list of ingredients. On the one hand, it's often blamed for a various ways, on the other - it's a popular cosmetic ingredient, that creates a barrier on the skin and prevents losing moisture. But that the oil is waterproof, so it can be safely used on the beach. In general, if you do not have allergie on Mineral Oil, I think you can use it without problems.


Після нанесення олійки шкіра тішить м'якістю, засмага - хоч і мінімальна - виглядає рівно і красиво. Ніяких почервонінь чи інших неприємностей. Шкіра не сяє від олійки (це добре), зате на дотик дуже приємна (це теж добре). А ще використовується доволі економно. Часто наношу її на ніжки)

After application skin pleases with softness, tan - even minimal - looks smooth and beautiful. No redness or other troubles. The skin doesn't shine because of oil (that's good), but is very pleasant to the touch (this is also good). Also it will be enough for a long time. I often apply it on my legs)


А як ви ставитесь до сонцезахисних олійок?
How do you feel about sunscreen oils?

Продукція надана для незалежного огляду мережею магазинів EVA

40 коментарів:

  1. Great post dear! :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/how-to-wear-bag-this-summer.html

    ВідповістиВидалити
  2. Столько уже хвалебных отзывов написано про эти средства, что видимо они действительно очень хорошенькие ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені вони сподобались) хоча загалом я не так часто користуюсь сонцезахистом, але влітку - маст-хев!

      Видалити
  3. Відповіді
    1. О, я теж) шкіра така шовковиста опісля!

      Видалити
  4. Я чомусь масла жодного разу не користувала, в основному кремчики та лосьони. Наталочка, дякую що розповіла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені подобаються олії саме десь на пляжах - і шкіра симпатично сіє, і не треба чекати, щоби всмокталась)

      Видалити
  5. Отличное средство. Мне понравилась солнцезашитная серия этой марки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж дуже задоволена продукцією марки))

      Видалити
  6. Облепиха? Мммм обожаю!

    Бьютиблендер для румян - http://www.whatpollylikes.ru/2016/08/beauty-blusher.html

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо большое за обзор! Меня очень порадовала марка солнцезащитным кремом, поэтому я уверенна что это маселко мне тоже понравится!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, воно вельми приємне в застосуванні) Я користусь часто - задоволена!

      Видалити
  8. Це моя перша олійка для засмаги. Берегу на відпустку. Буде дещо незвичайно використовувати її у вересні, але ж відпустка в мене лише тоді) Сподіваюся на гарну, рівну засмагу, і мінеральна олія мене не дуже лякає. Саме тому, що під підвенним сонцем треба мати хоч якійсь бар,єр на шкірі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, у вересні і сонце менш агресивне) Тому буде гарний варіант)

      Видалити
  9. Finally I didn't have much sun and I was going without any sun protecion. Maybe we will still have some sunny moments tho:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Our summer is strange this year, but sometimes I can't survive without protection and soemtimes it looks like winter!

      Видалити