четвер, 4 серпня 2016 р.

Маска для обличчя Freeman Feeling Beautiful Diamond Mineral Rinse Mask

У кого що, а в мене маски Freeman. Останнього разу купувала улюблену "морську" і не втрималась ще, щоб не взяти "діамантову", про яку мова піде сьогодні - Freeman Feeling Beautiful Diamond Mineral Rinse Mask. Я придивилась її ще на Parfumeria.ua, але там чогось зазначено, що маска "для жирної шкіри", а от на упаковці - All skin types. В принципі, це не те, щоб страшна річ, але я більше вірю виробнику, тому так - вважатимемо, що маска для всіх типів.

Still I got some more Freeman masks. Last time, when I've bought my fav "sea" mask I couldn't avoid taking also this "diamond" one, we will explore today - Freeman Feeling Beautiful Diamond Mineral Rinse Mask. I've seen it on parfumeria.ua, but there it has a title "for oily skin" and the sachete itself has "all skin types" on it. It's not a problem, really, but let's believe the actual manufacturer and pretend this mask it for all skin types)

В саше засобу вельми багато - люблю Freeman за цю щедрість. Можна й на шию наносити. Або на другий раз берегти - якщо не засохне. Рекомендовано залишати маску на шкірі на 5-7 хвилин - я даю трішки більше часу, але стараюсь не переборщити, бо хтозна, як шкіра на новинку зреагує! Маска виглядає, як легкий гель чи дуже густа піна зі скрабуючими частинками. Спочатку майже невідчутні, а от при змиванні - дуже навіть) Цей гель білого кольору, зі слабким ароматом - чи то якісь цукерки, чи жуйка. При нанесенні дуже комфортно, а потім ще й трохи холодить шкіру - влітку те, що треба.

In sachete there's a lot of product - I like Freeman for this generosity. You can also apply it on your neck. Or save for the second time, if it doesn't get dry. It is recommended to leave the mask on for 5-7 minutes - I give it a little more time, but try not to overdo, because who knows how skin will react to a novelty! The mask looks like a light gel or a very thick foam with exfoliant particles. Firstly they are almost imperceptible, but when rinsing off, you'll feel) This gel is white with a light aroma - some candies or gum. When applied, it feels very comfortable and even somewhat cools my skin - in summer it's necessary.




Отож, наношу, тримаю близько 10 хвилин, змиваю. В процесі змивання я отримую ще й скрабування - делікатне, але ретельне, бо скрабуючі частинки дрібнесенькі. Маска змивається доволі довго саме через "діамантовий порошок" і після нього я вся трохи сяю) Не від жирного блиску, ні - від діамантів, от! І полірування. Загалом, сподобався ефект розгладження шкіри, знежирення і трохи якісного полірування. А ще, звичайно, приємний холод на шкірі. І ніякої сухості. Краса-краса. Шкіра обличчя сприйняла маску "на ура", а от шия трохи розчервонілась - не звикла вона до ексфоліації, он як. А я задоволена) Щоправда, це не найулюбленіша з масок цього бренду, яку я пробувала. Але такий сяючий ефект отримую від домашньої процедури, мабуть, вперше.

So I apply it, hold for about 10 minutes, then rinse off. During washing I get more peeling effect - delicate, but proper, because exfoliant is rich. The mask needs quite a time to rinse it off, because of that "diamond powder" and after all I am glowinga little) Not with an oily shine, no - it's all because diamonds, here! And polish. Overall, I liked the effect of smoothing, degreasing and some quality polishing. And, of course, a nice coolness covering my skin. And no dryness. Health & Beauty. My face perceived a mask with "a great success", but my neck was quite reddish - it is not used to exfoliation. And I'm happy) However, this is not my favorite Freeman mask. But this glowing effect after a home procedure, perhapsm happens to me for the first time.



А ви любите ефект полірування шкіри?
Do you like polished skin effect

Маки Freeman є в асортименті магазину Parfumeria.ua

67 коментарів:

  1. Nice post, I like your pics and follow you


    www.changeable-style.com

    ВідповістиВидалити
  2. Cool post dear! :)♥♥♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/summer-casual-look.html

    ВідповістиВидалити
  3. Треба буде спробувати. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
  4. Resenha maravilhosa amei as dica dos produtos
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  5. Interesting mask!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  6. Хочу, Хочу діамантів!!!!
    Уже дві маски від Freeman потрапили у віш-лист, завдяки твоїм оглядам)))
    Зізнавайся, залишати місце ще на декілька?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха) Ну я люблю їх) хоча насправді, частина просто приємні собі масочки, а от "морську" я собі вже купила в повному розмірі - так сподобалось!

      Видалити
  7. В следующий раз тоже куплю себе тканевые маски ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Ещё пока не приходилось иметь с ними дело, но они как-то внезапно стали везде и всюду. И хорошие блогеры рекомендуют пробовать. Это призыв к действию))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх люблю) Деякі просто собі звичайні приємні масочки, а деякі дуже навіть круті!

      Видалити
  9. Люблю пробовать разные масочки!

    ВідповістиВидалити
  10. О, как я люблю маски в подобных саше! у этого бренда отличные маски, но "бриллиантовую" я пока не пробовала)) Спасибо за подробности, Ната!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я їх теж вподобала) Планую ще кілька прикупити

      Видалити
  11. Цікава масочка, я користуюся масками досить часто і різними. Буду мати на увазі. Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
  12. Sorry to hear that your neck was quite reddish after using this mask, Nataly!

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Amazing product kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  14. Ти вмієш так гарно описати, що зразу хочеться купити) Ще не бачила такої, але точно хочу її! Дякую!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха) Я рада) Мені ці масочки дуже до смаку!

      Видалити
  15. Интересная маска, надо попробовать! Люблю полировать кожу :)

    ВідповістиВидалити
  16. looks a good products! I would like to use the mask<3
    awesome review, have a great day
    xx
    http://stargazershia.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. Маски фирмы Freeman очень крутые! У меня были 4 разные баночки. Мне очень они понравились :)

    Заходите в гости →PANAMA ASTI
    Оставляйте комментарии или отзывы, мне будет очень приятно :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, вони класні) Я теж пробувала кілька видів, планую ще

      Видалити
  18. Thanks for sharing a useful information.
    http://www.olshoppers.com/

    ВідповістиВидалити
  19. Diamons shine you say? I'm not sure I'd like even a diamond shine on my face:D

    ВідповістиВидалити
  20. В мене теж є така масочка, лежить, чекає своєї черги. :)

    ВідповістиВидалити
  21. Необычный эффект полировки кожи =) Но очень люблю маски, которыми можно тут же и поскрабиться, чтобы не шаманить с разными баночками. С этимим масочками не знакома - беру на заметку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я навпаки люблю скраби окремо, але ефект цієї маски мене дуже потішив)

      Видалити
  22. О, якщо є ефект полірування, то я хочу спробувати! Я люблю маски більш великого об,єму, щоб можна було користуватися деякий час. Але ця марка мені подобається. Гарний формат для відпустки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В цієї марки маски також в тубах по 175 мл є - я собі взяла одну недавно Дуже задоволена) В нас в Космо бачила лише саше, на жаль(

      Видалити