вівторок, 2 серпня 2016 р.

Сухий шампунь Batiste Original Dry Shampoo

У мене знайомство з сухими шампунями Батісте пройшло у зворотньому порядку: спочатку я спробувала новинку для темного волосся, потім популярну версію Cherry і тільки тепер отримала можливість познайомитись з баночкою Original. Сьогодні в блозі багато любові до сухих шампунів і огляд тревел-версії Batiste.

My acquaintance with Batiste dry shampoos went in reverse order: first, I've tried a novelty for a dark hair, then a popular Cherry version and lately I've had an opportunity to try the Original. Today in my  blog a lot of love for dry shampoos and a review on travel-se of Batiste.


За що я люблю ці шампуні найбільше - за можливість привести своє волосся до ладу будь-де та всього за кілька хвилин. Тепер в мене додалась ще одна причина любити їх - тревел-версії. Якщо повнорозмірна баночка 200 мл - це доволі такі великий розмір, то мініатюра з об'ємом 50 мл - абсолютно зручний формат навіть для жіночої сумочки. Компактна, зручна і яскрава баночка для мандрів чи використання поза домом. Великих версій цього шампную мені вистачає на 3 місяці. Але це з огляду на те, що я зазвичай просто освіжаю ним волосся чи передні пасма, а не активно розпилюю на всю голову. Отож, мініатюрка повинна прожити в  моїй косметичні місяць, не менше!

What I like in dry shampoos the most - it's an opportunity to make your hair anywhere, just in a few minutes. Now I have another reason to love them - travel-sizes. If a full-size jar of 200 ml is rather large, a miniature volume of 50 ml looks a very convenient format even for handbags. Compact, convenient and colorful jars are suitables for use outside your home. The full-size version for me lasts for 3 months. But that's because I use it mostly to refresh my hair or locks on the front, so I don't really spray it a lot on my whole head.  So mini-edition should last for a month, no less!




У сухого шампуню пластикова кришечка і вдалий розприскувач, який дозволяє дозовано та акуратно нанести шамнуь на волосся, не забруднюючи нічого. Головний сумнів щодо сухих шампунів для мене завжди полягав у тому, як це оцей білий порошок я вичісуватиму зі своїх темних кіс? Скажу правду, все виявилось простіше, ніж я думала. І Original-версія не підвела. Так, при нанесення ви отримуєте білий наліт. Але він частково зникає вже в процесі "миття", а решту варто акуратно вичесати - і не буде у вас ані ефекту сивини, ані ефекту лупи. Максимум - матовість) Оскільки сухий шампунь абсорбує жирність, то відповідно він і блиск приглушує. Зате об'єму додає гарно - можна одразу і якусь зачіску придумати, і просто неуважно зробити гульку, а отримати - трендову укладку в стилі "ой, я щойно прокинулась, але це виглядає круто!".

Dry shampoo has a plastic cap and a nice sprayer, which allows to apply it carefully, without polluting anything. The main question about dry shampoo for me always was: how will I get rif of this white powder, as I have a dark braids? I will say the truth, it turned out easier, than I thought. And Original-version hasn't disappointed me. Yes, when applying, you get a white traces. But they partly disappeared  during the "washing" and the rest disappears, while you are brushing - and there'll be no grey hair or dandruff effect. The only thing you get - matte effect) Since dry shampoo absorbs oil, it also makes your hair gloss less. But adds volume very well - you can immediately style hair or just  do a careless bumps and get along with a trend  "Oh, I just woke up, but this hairstyle looks cool!".




Ще я люблю Batiste за те, що ефект свіжості тривалий - можна провести цілий день без турботи щодо стану волосся. А ще воно й на ранок виглядає пристойно, але я найчастіше мию голову після використання сухого шампуню, бо все ж - не забувайте - він не замінить повноцінного миття. А пахне Original салоном краси та цитрусами) Братиму ще)

I also like Batiste for a longlasting freshness effect - you can spend a whole day with no worries about a condition of your hair. And it also looks decent in the morning, but I often wash my head after using dry shampoo, because - do not forget - it can't replace water cleansing. And for me Original smells beauty salon and citrons) I'll buy more for sure)



А який Batiste - ваш фаворит?
Whish Batiste shampoo is your fav?


Шампунь надано для незалежного огляду офіційним дистриб'ютормо марки Batiste в Україні 

58 коментарів:

  1. I love that product:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Мені він теж дуже сподобався)) Хоча, насправді, мені наразі всі Батісте, які я спробувала сподобались)

      Видалити
  3. Great review dear, I love batiste dry shampoo! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/firmoocom.html

    ВідповістиВидалити
  4. Мені матовість дуже не подобається(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені комфортно) Оскільки волосся виглядає об'ємним і легеньким, то я задоволена ефектами)

      Видалити
  5. Я пробовала только Оригинальный шампунь Батист, и он мне понравился ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він вдалий і я рада. що познайомилась атки з Оригінальною версією)

      Видалити
  6. А я не горю желанием их пробовать :)))
    но читать интересно... разные мнения у девочек

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ними дуже задоволена) Насправді корисні баночки і в мандрах, і коли поспішаєш)

      Видалити
  7. Сухие шампуни - незаменимая вещб в путешествиях. Но другие марки сухих шампуней нравятся мне чуточку больше, чем Батист. у меня был Yropical и мне он не очень понравился, попробую еще Original и XXL, вдруг передумаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я інших марок не пробувала, але при нагоді познайомлюсь з ними) Мені наразі Батісте дуже подобаються)

      Видалити
  8. I have collection of Batiste and all I can it is one best beauty products.No mistake with this brand.Even if there is not smell I want,I got regular one and it fix hair in sec.

    ВідповістиВидалити
  9. Отличные шампуни. Выручают иногда.

    ВідповістиВидалити
  10. Твої пости мене надихають купити нарешті ці шампуні) Хочу колись спробувати!

    ВідповістиВидалити
  11. Никогда не пробовала сухой шампунь :)

    ВідповістиВидалити
  12. i really like this dry skampoo :) i have batiste oriental ^^
    beautyfull smell :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Personally I adore Batise, according to my own experience, it's the best brand when it comes to dry shampoo so far!

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. It's the only brand I've tried so far, but it works very nice for me)

      Видалити
  14. I also use Batiste, it's great!

    www.sophias-fashion.de

    ВідповістиВидалити
  15. Thank you so much my dear :)

    I'm totally fa to dry shampoos. They are so useful and fresh for summer!

    NEW OUTFIT POST | Daddy Striped Shirt.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. Yes it's an original shampoo I like the way you show them
    Kisses

    ВідповістиВидалити
  17. Мне очень нравится с цитрусами!)
    www.whatpollylikes.ru

    ВідповістиВидалити
  18. Cute packaging!

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  19. I really adore the bottles especially the cherry one:)

    ВідповістиВидалити