пʼятниця, 22 липня 2016 р.

Лак для нігтів Ів Роше Лимон / Yves Rocher Citron nail polish

Доволі довго мені хотілось зробити собі жовтий манікюр, проте я все не натрапляла на відтінок, який би мені сподобався. Ів Роше раптово вирішили це питання - до мене приїхав яскравий та соковитий Лимон з літньої лімітованої колекції. І експеримент вдався!

I wanted to try some yellow shades in manicure, but I wasn't able to find s color I'm really into for a while. Yves Rocher helped me to solve this problem: I've got bright and juiсy Citron from summer limited collection. And my experiment went well!




Як і всі оновлені лаки марки, Лимон має гарний дизайн: скруглений плоский пензлик, який робить нанесення і простим, і акуратним. Висока швидкість висихання та гарна насиченість, котра дозволяють отримати рівномірне покриття за три шари (перші два трохи просвічують). І така ж гарна стійкість в носінні - у мене це стандартно 4-5 днів з топовим покриттям. Думаю, не варто й казати вкотре, що ці лаки я дуже люблюі  сміливо рекомендую, так?

Like all new brand's polishes, Citron has got nice design: rounded flat brush makes application simple and neat. High-speed drying and great intensity of shade are also nice, but for an even color I need 3 coats. And also good longevity - I can wear it for 4-5 days with the top cover. I don't think I have to mention say once again, that I deeply love these polishes are recomment you to try them?


Щодо кольору, то це яскрава і гаряча літня феєрія. Соковитий жовтий, який в мене асоціюється з тропічною яскравістю та сонцем. А ще, здається, я вже знаю, як буде виглядати мій манікюр на цьогорічний День незалежності) Підказка на фото нижче!

As for the color, it 's bright and hot summer symphony. Juicy yellow, which I associate with tropical and bright sun. And yet, I think I already know how my manicure will look at this year's Independence Day) Tip on a pictures below!







А ви любите жовті кольори в манікюрі?
Do you like yellow manicure?

                                                            Лак Лимон надано для незалежного огляду маркою Ів Роше 

66 коментарів:

  1. Сочный оттенок,летом то,что надо)))

    ВідповістиВидалити
  2. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/colorful.html

    ВідповістиВидалити
  3. Колір гарний)))яскраві кольори ношу в основному влітку у відпустці через дрескод!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, дрескод для мене звучить завжди дуже нудною штукою, тому у відпустці треба відриватись на повну)

      Видалити
  4. Обычно я поклонница классически вариантов -красный, нюд, светло-розовый и ещё чёрный. Но летом на ногти так и просятся жёлтые, лазурные и другие яркие цвета. ;)
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю класику) Але влітку так і тягне на експерименти)

      Видалити
  5. Дуже соковитий, яскравий відтінок. Схожий на жовток з курячого яйця, а ще на мімозу)

    ВідповістиВидалити
  6. какой симпатичный )) у меня еще никогда не было желтых оттенков ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я давно хотіла жовтий спробувати - от і можливість знайшлася)

      Видалити
  7. Awesome colour, definitely need to get this! :))
    xx
    http://spaventaremoda.com

    ВідповістиВидалити
  8. Какой сочный и яркий оттенок. :)

    ВідповістиВидалити
  9. Я взагалі літом люблю все яскраве, не маю просто саме жовтого лаку. Треба виправити, бо занадто гарний відтінок ). Наталочка, дякую за чудовий огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене раніше не було жовтого лаку, але я дуже хотіла) Тому рада, що реалізувала це бажання)

      Видалити
  10. It is amazing.I am looking for so long for that shade,and non of them was the "right" one.Never seen Rocher before. I know where to look, blue is also cute.Closest I was with yellow shade was Deborah some limited edition.
    Overpowered

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, it was quite hard for me to find a nice yellow, but thsi one is some kind of dream for me) I love it very much!

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Oh, it was quite hard for me to find a nice yellow, but thsi one is some kind of dream for me) I love it very much!

      Видалити
  12. действительно шикарный оттенок,а ногти какие классные))

    ВідповістиВидалити
  13. beautyfull colours :) sunny ^^
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  14. Красота!!! Я обожаю желтые лаки, особенно летом люблю их носить))

    ВідповістиВидалити
  15. Какой красивый яркий желтый лак! Сплошной позитив!

    ВідповістиВидалити
  16. aaaa, I have yellow nails at he moment:) Just my nail polish is from Golden Rose. I had to put 3 layers and it still not looking as good as YR. Golden Rose just doesn't want to level right and the coverage is quite poor:/ I love ur nails:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I know Golden Rose, but I'm not realy into their polishes) And yellow nails were my dream, so I'm really happy with this YR)

      Видалити
  17. От этого оттенка прям мурашки по коже! Восхитительный *_*

    ВідповістиВидалити
  18. Отличный летний оттеночек ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  19. Ого, який яскравий! Я спочатку подумала, що буде ніжно-жовтий, а вийшов такий сонячний! Мені дуже подобається, і до Дня незалежності добре підійде))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це саме те "сонечко", якого мені хотілося))

      Видалити
  20. такий гарний соковитий відтінок)

    ВідповістиВидалити
  21. Very beautiful shadow, indeed! I have been using lot of YR products for many years, although I rarely buy a nail polish there, don't know why :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks)) I think since last year YR polishes are really nice! Well, most of them) I think creams are the best, but some metallics and sands too)

      Видалити