пʼятниця, 29 липня 2016 р.

Туш для вій Ів Роше Vertige Longueur / Yves Rocher Vertige Longueur mascara

Завжди мені здається, що придумати щось нове з тушшю - справа складна і часто невдячна. Проте Ів Роше влітку завжди намагається потішити новою тушшю. Минулорічну новинку Neo Smoky я оцінила в ролі туші, проте не в ролі лайнера для смокі, яким вона мала б бути. Цьогоріч нам представили туш Vertige Longueur. Подивимось, що цікавого в цій новинці?

It always seems to me, that coming up with something new, when if comes to mascara - it's a difficult case. But Yves Rocher always tries to entertain us with a new mascara in summer. Last year's novelty Neo Smoky was nice as mascara, but not as a liner, as it should be. This year brand presented Vertige Longueur. Let's see what interesting this new product offers?



 Дизайн у Vertige Longueur повторює минулорічну новинку - сяючий сріблистий тюбик, симпатичний і зручний. Всередині на мене чекав сюрприз) Ну, не зовсім сюрприз - я ж читала прес-реліз! Але виявилось, що щіточка у туші не просто маленька - вона по товщині така ж, як і стержень. Я спочатку навіть вирішила, що тут якась помилка. Але ні - якщо придивитись, то на кінчику помітні спіралі зубців. Щіточка є!

Vertige Longueur's design repeats last year's novelty - a shining silver tube, nice and comfortable. Inside there was a small surprise waiting for me) Well, not really a surprise - but I read the press-release! But it turned out, that brush of this mascara is not just small - it has the same thickness, as the rod. At first I even decided there's some mistake. But no - if you look closely, you can nitice a spiral brush!



З плюсів такої новинки: легко вдається нафарбувати всі вії. В сенсі - і внутрішні кутики без загрози зачорнити свій ніс, і зовнішні кутики, не проїжджаючи щітчокою по вилиці. Взагалі, в плані досяжності всіх-всіх-всіх вій новинка мене дуже потішила. Щоправда, треба нею активно попрацювати та обов'язково пройтися по війках кілька разів. Тому, коли я дуже поспішаю, то використовую туші, які раз-два і готово. А ось з цією ми вже грунтовно засідаємо за макіяж, коли можна нікуди не поспішати і акуратно фарбуватися. До того ж, у неї насичений темний відтінок, тому виразність та об'єм я отримую пречудові.

The benefits of this new item: easy to put mascara on all lashes. I mean both internal corners without attempts to darken your nose and also external corners without painting anything on cheekbones. Generally, I'm very pleased with ability to reach all my lashes. However, you should work actively and must put mascara on several times. So when I'm really in hurry, I use other mascara, which need a few seconds - and you're done. But with this one we need to take some time for make-up and put it on throughfully. In addition, it has a rich dark shade, so I get an expressive volume.



Моменти, які мені сподобались менше: попри гарний об'єм та підкручування, туш трохи склеює мені вії. Не критично, але я не прихильник такого ефекту. І не Одрі Хепберн, котра любила голкою розділяти війки) А ще такою щіточкою легше втрапити в око - я пробувала, я знаю(

Moments I liked less: despite a good volume and curling, mascara is sticking my eyelashes a little bit. Not critical, but I'm not a supporter of such an effect. Neither Audrey Hepburn, who loved to seperate her lashes with a needle) And with this brush it's fairly easily to hurt your eye - I tried, I know (



В носінні туш мене підкорила. Вона не осипається - от взагалі! Не знаю, чи це смола елемі у складі, чи це якась магія, але я можу з нею сміливо гуляти весь день і нічого в мене під очима не чорнітиме. А ще її відносно легко змивати) Хоча після моєї стійкої Артдеко я вже нічого не боюсь. Вердикт: новинка заслуговує уваги. Користуюсь нею часто) Доступна, до речі, в чорному, коричневому і синьому відтінках.

This mascara won me with it's long-lasting effect. It doesn't smudge - not at all! I don't know whether this is Elemi gum or a kind of magic, but I can spend all day and nothing will smudge under my eyes. And it's relatively easy to take off) Although after my waterproof Artdeco mascara everythign else is easy to take off. Verdict: novelty worth your attention. I use it pretty often) Btw, it's available in black, brown and blue shades.



А яка ваша туш літа-2016?
What is your summer 2016 mascara?

Продукція надана для незалежного огляду маркою Ів Роше 

68 коментарів:

  1. Great review dear :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/green-dress.html

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за обзор. Я не очень люблю, когда тушь склеивает ренички.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не дуже, але насправді в мене майже кожна туш це робять в тій чи іншій мірі... Просто деякі - мінімально, як ця, а деякі просто жах-жах. Втім, також трапляються туші, які цього ефекту позбавлені, що тішить)

      Видалити
  3. Мне эта тушь не досталась, но видимо и жалеть не стоит, т.к. для меня склеивание ресниц - совсем не комильфо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я не можу сказати, що вона мені не сподобалась - тримається дуже довго, на очах, як на мене, теж непогано... Але так, не улюблений ефект(

      Видалити
  4. Thanks :D

    Great results dear :D

    DON'T LET ME DOWN OUTFIT | http://lifealwaysgoes.blogspot.pt

    ВідповістиВидалити
  5. Oh very cute mascara darling
    The effect is super pretty
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  6. Красивые реснички получились, неплохой результат)

    ВідповістиВидалити
  7. Симпатичная тушь. На ресничках смотрится шикарно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені вона майже по всіх пунктах сподобалась)

      Видалити
  8. Мне на ресницах нравится. И фото красивые ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Dica maravilhosa amei, bom final de semana para você.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  10. Интересная щеточка, не видела такой.

    ВідповістиВидалити
  11. какая у нее щеточка узкая,нижние ресницы точно красить ею здорово

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я нижні не фарбую, але певна, що так, зручно)

      Видалити
  12. Така класна щіточка, я вже хотіла купити іншу туш з подібною. Але результат від цієї мені сподобався - треба прикупити)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щіточка класна! Стійкість класна! Якби не склеювала - була б взагалі не туш, а мрія)

      Видалити
  13. Pretty photos!
    I've been using an Aldi mascara a lot lately.

    ВідповістиВидалити
  14. Результат дійсно хороший. Може з часом трішки підсохне і не буде склеювати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може) В мене були такі туші, що спочатку вередували, а з часом ставали кращими!

      Видалити
  15. Очень необычная щеточка, мне еще никогда такая не встречалась. Но результат на ресницах классный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щіточка хороша) Дякую! Я люблю цю туш, хоча маю кілька претензій))

      Видалити
  16. Estupenda mascara de pestañas...me ha encantado el post.
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  17. Estupenda mascara de pestañas...me ha encantado el post.
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  18. Щіточка крута, цікаво було б спробувати такою покористуватися ). Результат мені подобається. Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, з такою щіточкою можна промалювати все, що захочеться))

      Видалити
  19. No smudge is always a win for me and also so it wouldn't crumble. I'm using 2000 calorie from Maxfactor at the moment.

    ВідповістиВидалити
  20. Я за рік використовую 1, максимум 2 туші і в мене такі вії, що неважливо чим фарбувтаи, всеїдно воно все в різні сторони. Симпатичний футлярчик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха) Я люблю корситуватись 2-3 тушами одночасно, бо якась водостійка якась більш натуральна, якась драма-драма)

      Видалити
  21. захотелось попробовать, щеточка уж очень интересная.
    у меня сейчас в фаворе Орифлейм, недавно о ней рассказывала в блоге, со всех сторон идеальна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. щіточка мені сподобалась) Зручна, хоча незвичайна!
      В мене була тільки одну туш Ейвон, але мені вона не підійшла, тому я поки що не продовжую знайомства)

      Видалити
    2. у Эйвон я пока не встретила абсолютно "своей" тушки, хотя из серии Lux нравятся с силиконовыми щетками.

      Видалити
    3. Я пробувала Super Shock, але мені було мало видовження

      Видалити
    4. в ней мне слишком не нравится шетка - большой ерш для меня(

      Видалити
    5. От для мене теж, але мені не сподобалось те, що вона майже ніякого ефекту на віях і не мала(

      Видалити
  22. Мені подобаються такі маленькі щіточки, насправді саме з ними найбільш зручно. От недавно в мене була просто жахлива туш із величезним йоржиком - ним хіба що лампи можна було чистити. Викинула й навіть не жалію. Така погана була. А зараз я користуюся тушшю Catrice з душе маленькою щіточкою - оце свято)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж мала якось "йоршик", то подарувала його подрузі, якій підійшов)) А мені саме дрібніші щіточки зручнотааа!

      Видалити
  23. У меня почти каждая новая тушь склеивает ресницы, но со временем эта проблема исчезает. Правда не всегда(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, сумно, що так. В мене іноді бували туші, що спочатку осипались, а потім ні

      Видалити