середа, 20 липня 2016 р.

Помада Rimmel Lasting Finish Nude 42 Lipstick

Здається, мені ніколи не набриднуть нові помади) Тобто ні, мені взагалі нові баночки рідко набридають. Але якщо йдеться про макіяж, то десяти олівець може бутий  зайвим, а десята помада - ніколи ні. На щастя, в "коробочці щастя", яку я виграла в Аліни, були аж три помади на будь-який смак. І з ними я розпочала своє знайомство негайно. І сьогодні покажу вам красуню-помаду Rimmel Lasting Finish Nude 42.

It seems I'll never get bored with new lipsticks) Nope, I rarely get bored with new jars overall. But when it comes to make-up, tenth pencils might be unnecessary and tenth lipstick - never. Fortunately, the "box of happiness", which I won in Alina's blog, included three lipsticks for every taste. And I've started my acquaintance with them immediately. And today I'll show you a beautiful lipstick Rimmel Lasting Finish Nude 42.


Якимось чином правило, що в кожної дівчини має бути нюдова помада, пройшло повз мене. Mої найсвітліші - то зазвичай щось рожевеньке. А от такого нюду, щоб зовсім нюд в мене не було. Зате були погані асоціації з гламуром - ну пригадуєте оцю жахливу моду на засмагу + надто світлі помади, так?) То ось ця помада, вона не така. Тюбик якісний і симпатичний - закривається з характерним клацанням (от люблю я такі, бо нема відчуття, що кришечка зіслизне!). На кришечці фірмова корона Ріммель і надпис Kate - ех, шкода, що я не Кейт! Але насправді це все на честь Кейт Мосс) У стіку відтінок видається ніжним бежем з рожевинкою. А пахне карамельно та солодко - для мене аромат дуже приємний і просто зачаровує.

Somehow rule, that every girl should have a nuce lipstick, passed by me. My brightest shades are usually something pink. But nude, which would be completely nude - I felt a lack of it. But I've had some bad association with glamor - well, you can recall the terrible fashion for tan + too bright lipsticks, right?) So this lipstick isn't like that. The tube is quality and neat - it closed with a typical clicking (I like this, because I never get a feeling the cap can get lost!). There are Rimmel crown label and "Kate" on a tube - oh, sorry, I'm not Kate! But really it's all in honor of Kate Moss) Shade looks soft beige with pink in a stick. It smells caramel and sweets - very pleasant flavor is just fascinating.





А далі буде великий абзац любові і захоплення. Бо а) помада наноситься просто бездоганно. одразу лягає рівномірним та красивим покриттям, без пробілів і з красивим кольором, котрий перекриває пігмент губ; б) сам відтінок доволі світлий, але карамельно-рожеві нотки не роблять його нудним, а навпаки додають романтичності і ніжності; в) помада не розтирається, не зникає в нікуди, не розтікається і без перекусів поводить себе бездоганно дууже довго; г) фініш сатиновий, стриманий, не перенасичений блиском і водночас не глухо-матовий. Чудовий варіант))

And here's a big paragraph of great love and admiration. Because a) this lipstick perfectly applies with an even ond lovely cover, with a beautiful color, which covers the lips completely; b) the shade itself is rather light, but pink caramel notes don't make it boring, instead they add romance and tenderness; c) lipstick doesn't disappear, doesn't spread and lasts really long with no meals; d) satin finish, looks discreet, not saturated with glitter and also not dull-mat. A wonderful option))








Висновки: помада на висоті, відтінок - серед улюбленців. Тепер це ще один стік, який я постійно ношу з собою в рюкзаку. А для мене це показник))

Conclusions: lipstick is on top, shade goes to my favorites. Now it's one more tube I always carry in my backpack. And for me this is an indicator))


А ви знайомі з цією серією? Яка ваша улюблена нюдова помада?
Are you familiar with this series? What is your favorite nude lipstick?

68 коментарів:

  1. Поздравляю с выигрышем! )) Помада симпатичная ))

    ВідповістиВидалити
  2. Такой оттенок у нее нежный. :):):)

    ВідповістиВидалити
  3. Мой любимый оттенок!)
    Спонж, перевернувший мой мир с ног на голову http://www.whatpollylikes.ru/2016/07/konjac-sponge-co.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, скоро він і для мене буде одним з улюблених)

      Видалити
  4. Оттенок сто пудово мой! Спасибо за наводку ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помада дуже комфортна) Раджу спробувати!

      Видалити
  5. The shade looks like something I'd wear with pleasure!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарний, ніжний відтінок і такі милі фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я так вподобала цю помаду, що не могла нафотографувати її достатньо XD

      Видалити
  7. Amaizing nude colour,apsolutely love it!
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ВідповістиВидалити
  8. Чудова помадка) Хочу такий колір)))))

    ВідповістиВидалити
  9. Вже давно задивляюся на цю серію, тепер точно треба брати!
    Дуже гарно лежить на губках) Дякую за відгук)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помада вартісна і доволі бюджетна, тому сміливо рекомендую!

      Видалити
  10. Очень красивый оттенок:) многие хвалят помады от Rimmel. Я тоже никак не подберу себе нюдовую помаду;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я тепер хвалитиму) Бо помада дуже тішить)) Ой, я б собі ще довго шукала нюд, якби не виграш цей)

      Видалити
  11. Batom com cor linda amei o resultado
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  12. Pretty shade, it looks great on you. The packaging of these is very cute.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  13. Nice color! kisses
    http://softcutie.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. Thank you so much my dear :D

    THis color is amazing! Love the packaging :D

    NEW BEAUTY WISHES POST | What I would like To Try… Right Now.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  15. Looks nice on your lips:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. This is gorgeous! I love nude lipsticks
    xx
    www.junewantsitall.com

    ВідповістиВидалити
  17. Очень милый оттенок у помадки.

    ВідповістиВидалити
  18. Чудовий нюд! Гарно виглядає. Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
  19. Ну ооочень красивый оттенок! Я обожаю такие))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж він дуже сподобався) Хочу ще)

      Видалити
  20. С выигрышем! Очень красивый нежный оттенок.

    ВідповістиВидалити
  21. Красивий відтінок! Після твоїх свотчів, я теж захотіла таку))) Взагалі всю нюдову колекцію хочу! ;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О таак, я тепер теж придивляюсь до цієї колекції)

      Видалити
  22. Nude is definetely my fav colour for lips and this colour looks very good on you. I don't have one fav brand and usually go for glosses. My last nude one I got on sale in YR and it comes in a little tube with plastic applicator which is definetely not my fav and I just go with my finger:)

    ВідповістиВидалити
  23. Еще раз поздравляю с выигрышем:) Прекрасная помадка,очень удачный нюд)

    ВідповістиВидалити
  24. В мене є лише один нюд, і теж від Rimmel) Марка мені подобається, але в неї такі плотні помади, не кожному підійдуть. Я намагаюся користуватися моїм нюдом лише взимку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може, я вже вихована матовими помадами, але меня ця не видається надто важкою чи щільною) на губах дуже комфортна, не сушить і колір гарно перекриває власний пігмент губ - я це люблю)

      Видалити