четвер, 7 липня 2016 р.

Виграш у блозі Opa Beauty Style! =)

Я ніяк не могла придумати, з чого ж мені почати цей пост: з "Аааа!" чи "Оооо!". Загалом, мені приїхала на днях коробочка щастя від Аліни і я її вирішила негайно розпакувати, показати вам і поділитися своєю радістю))

I couldn't decide, how to start this post: with "Aaaaa!" or "Ooooo!". Overall, I've just received my "happiness box" from Alina and I've immediately decided to unpack it and share my joy with you)


Якщо чесно, мені не дуже щастить в розіграшах, тому коли Аліна написала  і запропонувала зазирнути в її блог, де я побачила *фанфари!* свій переможний номер, то це був приступ шаленої радості. Ну а ще я дуже тішилась, бо ж Аліна - одна з перших блогерів, з якими я познайомилась 2 роки тому і весь цей час з задоволенням її читаю)

To be true, I'm not very lucky in giveaways, so when Alina wrote me and suggested to check her post, where I saw my (yahoo!) winning number, it was pure happiness. The other reason to be glad was, that I know Alina since I started blogging two years ago and I read her this whole time with a great pleasure)


А приїхав мені ось такий "чорний ящик". А що в нас всередині? Вагончик всього класного) З декоративних засобів чудовий дует лаків Rimmel в моїй улюбленій гаммі, ще матовий бронзер марки - те, що треба на літо! А також три розкішні помади Rimmel Kate Moss - нюдова, фуксія і ягідка. Я вже неодноразово бачила їх в інших блогерів, тож не дочекаюсь, щоб спробувати самій) Тим більше останнім часом я плакалась, що хочу нову помааадкуу... Ось отримала. Аж три! Ще на мене чекає знайомство з маркою Salvete Cosmetics, а точніше - з їхньою тушшю та олівцем для очей

And here's a black box I received. What's inside? Lots of cool stuff! Make-up - charming Rimmel polishes duo in my fav shades, also Rimmel matte bronzer  - all  need for summer! Also there are three luxury Rimmel Kate Moss lipsticks - nude, fuchsia and berry. I've seen them in other blogs a lot of times, so can't wait to try myself! Especially because I wanted any new lipstick... and so I got it now. Three at once! Also I'll meet Salvete Cosmetics brand - their mascara and eyepencil.





Доглядова частина коробочки не поступається декоративній: перший мені в око впав лавандовий твердий шампунь Bomb Cosmetics, який я обов'язково на днях випробую) Також потішили мініатюри засобів для тіла і волосся - лосьйон Evelin, суха олія Kardashian Beauty (ще треба буде почитати, як нею користуватись)), зволожуюча маракуєва олія BioSilk. А два захисні флюїди від ROC відправляться в дорожню косметичку разом з молочком для засмаги Piz Buin

Care part of this box is totally worth too: first of all I was attracted by Bomb Cosmetics solid shampoo with lavender. I'll try it soon for sure! Also I was pleased to find a lot of mini-editions for hair and body - Evelin lotion, Kardashian Beauty oil (I have to read, how to use it!)), moisturizing oil BioSilk with marakuja. Two ROC fluids will move to my travel cosmetic purse along with Piz Buin tan lotion.


А пробників в мене тепер на рік наперед) Тут у нас L'Occitane, Cannaderm, Efektima Instytut, Sisley, Melvita, Bamboo, Alkagin - все для мене нове, незнайоме і цікаве (особливо Sisley тa L'Occitane).

And now I also have got enought testers for next year) Here we got L'Occitane, Cannaderm, Efektima Instytut, Sisley, Melvita, Bamboo, Alkagin - everything new to me, but very interesting (expecially Sisley and L'Occitane).


Ось такий розкішний подарунок я отримала)) Обов'язково напишу вам трохи оглядів про наповнення цієї коробочки та покажу в дії все, що показати в дії можна. Величезне дякую Аліні, яка потішила мене. Натхнення й радості) 

62 коментарі:

  1. Great post dear :) ♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/summer-vibes.html

    ВідповістиВидалити
  2. Наташа, поздравляю. Просто отличный подарок. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) о так, це просто чудовий набір всього-всього)

      Видалити
  3. УХ! Вот это круть! Поздравляю))) Желаю еще много много раз выигрывать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Везіння мені усміхнулось на повну цього разу)

      Видалити
  4. Поздравляю. Всё очень красивое!

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю с выигрышем! Пусть это будет началом твоего везения в будущем ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, мені подобається ідея вигравати щось частіше, ніж раз на рік!

      Видалити
  6. Вітаю-вітаю-вітаю! Коробочка чудесна!!!)

    ВідповістиВидалити
  7. wonderful post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  8. Such a tempting haul!! I love rimmel products!! :)

    Keep in touch
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/
    http://www.myfashionfootprints.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Поздравляю:) Помадки особенно понравились;)

    ВідповістиВидалити
  10. Искренне поздравляю с выигрышем!!! )))

    ВідповістиВидалити
  11. Caixinha maravilhosa amei todos os produtos
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  12. Congratulation on this award, I see here many great products ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. All it's wonderful dear kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  14. The nail polishes and bronzer look nice!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  15. поздравляю с отличным подарком!!!

    ВідповістиВидалити
  16. OMG..

    Looks great!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  17. Thank you so much my friend :D

    I've received a beauty box and I really love :D You have an amazing products as usual :D

    NEW TIPS POST | Essentials In a Beach Day.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  18. Очень классный подарочек! Сколько всего интересного)

    ВідповістиВидалити
  19. Урааа! І тобі дякую) Дуже рада, що все дійшло цілим. І взагалі, що просто дійшло;)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нова Пошта просто експрес!)) Я дуже рада))

      Видалити
  20. Класс! Наталко, вітаю з чудовим виграшем!

    ВідповістиВидалити
  21. Наталочка, вітаю! Чудова посилочка з гарними подаруночками! Огляди просто самі просяться ))! Чекатиму!

    ВідповістиВидалити
  22. Оооо, яка краса! Вітаю тебе з перемогою! Мені теж не дуже щастить, але іноді все ж щось отримую, і тоді просто щаслива!
    А ця коробочка просто диво, як гарна! Я б від цих засобів точно не відмовилася б!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От я зараз на сьомому небі)) Коробочка-мрія і стільки всього корисного!

      Видалити
  23. OMG! I love how many items there are in the box. And I see some stuff from Biosilk, great:)

    ВідповістиВидалити