субота, 16 липня 2016 р.

Дезодорант-антиперспірант Nivea Invisible Black & White Clear deodorant

Блогерське життя накладає свої особливості на вибір косметики. Якщо раніше вдалий засіб купувала знову і знову, то тепер хочеться завжди чогось нового, хочеться порівнювати засоби мiж собою та експериментувати. На тлі цього мій вибір дезодорантів нa диво стабільний - сьогодн я розповім вам вже про третю під ряд баночку від Нівея, яку я придбала собі. Цього разу в мене закінчився Powder Touch, тому я придбала Невидимий Захист у стіку.

Blogger life imposes it's own characteristics in cosmetics choice. Previously I used to buy some successful products again and again, but now I always want something new to compare and experiment. Despite this background my deodorant choice is surprisingly stable  - today I'll tell you about the third Nivea stick I've bought myself in a row. This time I finished my Powder Touch, so I've bought Invisible Black & White Clear.



У цієї серії Нівея стандартна для їхніх стіків баночка. В ній я найбільше люблю подвійну кришку - внутрішня мембрана гарно прилягає і дозволяє уникнути потрапляння пилу чи чого-небудь ще на сам стік. На жаль, я не дотрималась правила блогера: не використовуй, поки не сфотографуєш. Тому не покажу вам лого Нівеї на стіку - воно вже стерлось. Але воно там було) Механізм викручування зручний, кришечки надійні - до дизайну в мене жодних питань.

In this series Nivea has a regular stick jar. It has my favorite double cap - the inner membrane adjacent well and avoids dust or anything else to get inside. Unfortunately, I haven't complied with the first blogger rule: Don't use any item until you take a pictures. So I can't show you Nivea logo on a front of the stick - it's been erased. But it was there) Twisting mechanism is convenient and I like secure lids - totally satisfied with design.


Цей стік обіцяє захист без білих слідів на одязі та без жовтих плям. В нього доволі інтенсивний аромат - явно сильніший, ніж у Powder Touch. Проте запах для мене приємний і я асоціюю його з парфумом - легкий косметичний аромат з фруктовими нотами звучить приємно і жіночно. Якщо вам не подобаються сильні аромати дезодорантів, то цей можете оминати - він відчутний і на шкірі, і на одязі, втім, мене це не бентежить.

This stick deodorant promises a strong protection with no white marks on a clothes and no yellow spots. It has quite an intense flavor - clearly stronger, than Powder Touch. But smell is nice for me and I associate it with some perfume - light cosmetic fragrance with fruity notes sounds sweet and feminine. If you don't like strong flavored deodorants, avoid this once - smell is noticeable on the skin and on clothing, however, I'm not confused.



Свою головну функцію - надійний захист - стік Нівея надає мені сповна. Я не маю жодних проблем з запахом, тому почуваюсь впевненою завжди і всюди (вау-вау, я розумію, що це речення звучить, наче реклама з 90-х років, але це насправді так). Потовиділення у спеку важко уникнути, але воно теж набагато менше, отож комфорт гарантовано. І я ще раз переконалась, що стік - найзручніший формат для мене. Щодо "невидимого захисту", то дезодорант маайже не залишає слідів, але так, щоб бездоганно - цього сказати не можу. Але близько до мого ідеалу)

It's primary function - protection - Nivea gives me at fullest. I have no problems with smell, so I feel myself confident, always and everywhere (ahaha, I understand this entence sounds a bit like advertising from the 90s, but it's actually true). Sweating in the heat is difficult to avoid, but it's so minimal, that comfort is guaranteed. And I'm once again convinced, that sticks are the most convenient deodarant type for me. As for the "invisible protection", the deodorant leaves almost no traces, I can't say it's perfect. But clearly close to my ideal)


А який ваш улюблений дезодорант на літню спеку?
And what is your favorite deodorant in the summer heat?

Великий вибір продукції Нівея є у магазині Parfumeria.ua

46 коментарів:

  1. Great review! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/shein-must-have-for-beach.html

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Він, мабуть, мій улюбленець від Нівеї)

      Видалити
  3. Хороший! А я чаще всего покупаю шариковый Гараньер

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я його теж пробувала, але стік виявився для мене більш дієвим)

      Видалити
  4. Я тоже люблю дезодоранты в форме стика. У меня сейчас Rexona :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Також планую спробувати Рексону при нагоді)

      Видалити
  5. Great post,I followed you back :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ВідповістиВидалити
  6. А я в последнее время перестала стиками пользоваться, все больше шариками.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені лінь чекати, поки вони висохнуть))

      Видалити
  7. Produtos maravilhoso amei todos
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  8. Щодо формату то стіки я теж люблю трохи більше, бо чекати поки висохне немає коли зазвичай )). Чудовий огляд! Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну ось це наразі мій стіковий фаворит)

      Видалити
  9. Great post dear
    I love Nivea
    I follow your blog, join me please https://softcutie.blogspot.com.uy/

    ВідповістиВидалити
  10. Я давно не покупала антиперсптранты у этой марки. Надо присмотреться.

    ВідповістиВидалити
  11. Nice post :) Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  12. Ооочень люблю этот дезодорант, но только в форме аэрозоля.

    My blog "Demilla". Welcome!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спрей в мене в планах на покупку наступного разу))

      Видалити
  13. А я щось не подружилась з антиперспірантами нівеа. ((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кожному своє) В мене з ними чудові стосунки)

      Видалити
  14. Отличный представитель! Спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  15. Обожнюю усі їхні стіки, бо це просто знахідка. Але в мене вони все одно залишають сліди на одязі, навіть оцей - "невидимий захист") Я просто намагаюся бути акуратною, тому що відмовлятися від таких дезодорантів зовсім не хочу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені з ними і комфортно, і плям особливо не помічала) Втім, я іноді мала набагато гірші варіанти, тому є з чим порівняти)

      Видалити
  16. Thanks dear :)

    Great review. I've the same deodorant for men, but I don't like :(

    NEW REVIEW POST | Cien Professional: Spray Protector.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I can't say anything about men, but my friend prefer Axe and Rexona)

      Видалити
  17. У меня такой же, но в роликовом формате. Хорош)

    ВідповістиВидалити
  18. I really like Narta na Rexona. They both come with a ball tho. I think I already wrote somewhere that I distrust Nivea deos because of the anti stain ball one I got. Not only didn't it prevent sweating at all but it did leave white stains on the clothes:/

    ВідповістиВидалити